
חווית קניה מאוד נעימה. המחיר היה הזול ביותר שמצאתי והמוצר סופק לי תוך יום אחד עם שליח עד הבית.

חווית קניה מאוד נעימה. המחיר היה הזול ביותר שמצאתי והמוצר סופק לי תוך יום אחד עם שליח עד הבית.

פעם שניה שאני קונה ממחסני דיו. השירות מהיר ואיכותי, אשמח לחזור להשתמש בשירותיהם בפעמים הבאות.

חיפשתי הרבה את המקלדת האלחוטית הזאת, המחיר הכי זול שמצאתי, הזמנתי וקיבלתי למחרת ! ממליצה מאוד.

המחסנית הגיעה עם שליח עד הבית לאחר יום עודה אחד בלבד, משלוח חינם? מה עוד אפשר לבקש?

הזמנתי סט מחסניות דיו למדפסת Brother. החבילה הגיעה למחרת עד הבית. מחיר טוב. שירות מעולה.

היי, חיפשתי מגירות אחסון מפלסטיק והגעתי אליהם, בוואטסאפ דברתי עם הבעל בית ולאחר שהזמנתי הוא אמר לי שאפשר הזמנה עד הבית גם בחינם, שלב ראשון, לאחר שזה הגיע במהירות שיא אליי הבייתה שמתי לב שיש שבר בחלק העליון, לא ממש היה נעים לי להגיד לו, אבל בסופו של דבר אמרתי והאמת לא ממש האמנתי שיש מה לעשות, תקשיבו הבנאדם פשוט תותח, שלח לי את חלק חדש תוך מספר ימים עד הבית, בלי לחשוב הרבה פעמים, נדהמתי מהשירות אמן ונזכה לעוד הרבה נותני שירות כאלה, מדהים.

הזמנתי בנדל דיו (צבעוני ושחור) למדפסת קנון. דיו מקורי במחיר סביר. האתר קל ונגיש, הזמנה נוחה ומשלוח למחרת (הזמנה במוצאי שבת, משלוח בראשון) כל הכבוד!

רכשתי דרך האתר שלהם מספר פעמים ראשי דיו למדפסת ודברים קטנים נוספים (סוללות, נייר...). השירות שלהם אדיב, המחירים טובים והמשלוח מגיע תוך יום. מומלץ בחום (חוו״ד אובייקטיבי, אין לי קשר לחנות).

מכל החנויות באזור והאתרים, מצאתי ממשק קל באתר הזמנות, מצאתי את המוצר בקלות, משלוח מהיר, שליח אדיב. מומלץ מאוד,

שירות מדהים ! אכפתיות ללקוח וקבלת מוצר בזמן מינימאלי בהחלט ממליצה בחום ואחזור בוודאות :)

היתרון הגדול של המקום זה הקרבה לבית זו לא קנייה ראשונה וגם לא האחרונה. המחירים נוחים, הנגישות מעולה ולכן שווה

שירות מעולה! קיבלתי למחרת עם שליח נחמד עד הבית! תודה רבה!!! וגם הזמנה קלה באתר ומחיר מאוד ידידותי ביחס לשוק תודה!!

מיכל דיו אחד שהזמנתי לא הגיע, לאחר שהודעתי למחסני דיו שלחו לי את הדיו שהזמנתי.

מחירים טובים, משלוח מהיר עד הבית חינם ושירות לקוחות יעיל ומעולה. פעמיים הזדקקתי לשירות ונתנו פיתרון לכל בעיה, גם כשהאחריות על הדיו כבר פג. (חצי שנה)

להתרחק!!! הונאה אין מענה בשום צורה. אין עם מי לדבר! הזמנתי 3 סטים של מקלדת ועכבר בשפות עברית-אנגלית וקיבלתי מקלדות בערבית! אין מענה באף מקום!

מזמין מהם כבר שנים. משלוח תמיד מהר ותמיד בזמן והמחיר תמיד הכי טוב ביחס לשוק עבור המוצר המקורי.

רכשתי 3 ארגזי פלסטיק 80 ליטר עם מכסים, כול הארגזים הגיעו שבורים ושני מכסים הגיעו למידה קטנה יותר. החנות לא מגיבה לתלונה. חבל על הכסף. שילמתי 200 שח וקיבלתי פלסטיק שצריך לזרוק למחזור.

רכשתי 2 חבילות של 36 סוללות. הגיע תוך ימים ספורים אל נקודת חלוקה סמוך לביתי. מוצר טוב עם תאריך תפוגה טוב. לא פכם ראשונה ולא אחרונה שאני קונה במחסני דיו.

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה מהחנות הזו, בהזמנות הקודמות הן הזמנתי עם שליח בזהה להזמנה זו, רכשתי ביום שישי בצהריים וההזמנה סופקה בראשון בצהריים, אחד מהמוצרים לא עובד כראוי, פניתי לחנות ודאגו לשלוח לי שליח עם מוצר זהה במקום התקוך, שירות מעולה, מהיר, ים חיוך, נדיר לקבל כזה שירות בארץ, מצליצה מאוד ליקנות מהם, לקוחה מרוצה

מוצר טוב במחיר מעולה, סופק עד לבית תוך יומיים, והתקשורת עם החנות לפני ביצוע ההזמנה היתה ממש מועילה וחיובית.

מחיר סביר, הובלה חינם. עיסקה כדאית משתלמת ומבוססת פריט מקורי, ההזמנה התקבלה מיידית, ונשלחה והגיעה ארוזה הייטב ביום למחרת. תודה לכם

אתר נגיש ונח מגוון מוצרים במחירים טובים .שרות מהיר למשלחים ובכלל[הגיע בתוך יום] ממליץ בחום

קניתי לפני שבוע הבטיחו הספקה מהירה חלף שבו אין הספקה אין קשר לא עונים ולא מגיבים

זו פעם שניה שהזמנתי דיו אצל מחסני דיו באתר. המבחר גדול, המחירים מעולים, הסחורה - תקינה. הבטיחו משלוח למחרת - וקיימו. יותר מזה אנחנו לא צריכים.

עשיתי הזמנה לפני כחודש.... החבילה לא הגיעה. אין עם מי לדבר בטלפון (מענה קולי בתירוץ הקורונה....)נותנים מספר ווטסאפ שאף אחד לא עונה בו. משאירים פנייה - אין תגובה לא לגעת בהם גם לא עם מקל.....