
הזמנתי שעון יד דרך אתר ,ובמעמד הזמנה ביקשתי שיחזרו אלי ,למחרת אף אחד לא חזר אלי , אחרי צהריים אני התקשרתי וענה לי בני שאמר שלא כל המוכרים עובדים היום לכן לא חזרו אלי , לאחר שקבלתי שעון לא היה בו חוברת הפעלה ,התקשרתי לחנות ענה לי בחור ממש לא אדיב ואמר שאין לו עכשיו זמן ואלי להתקשר בעוד שעה ,התקשרתי בעוד שעה ענה לי בני ואמר שחברת Citizen לא מייצרים יותר חוברות הפעלה ,ואמר לי שהוא בעצמו התקשר לחברה ויחזור אלי ביום ראשון ,כבר עברו שבועיים אף אחד לא חזר אלי. יש לציין שאין לי תלונות לגבי המוצר קיבלתי אותו חדש ללא שריטות ובזמן ,רק שהדברים הקטנים האלה הורסים את חוויית הקניה .























