
עידו
03.02.2009
חווית הקניה היתה פשוטה ברורה ונוחה וכן השירות בטלפון היה נוח קניתי את מכונת התספורת ואקנה שם גם בעתיד
חוות הדעת עזרה לכם?

חווית הקניה היתה פשוטה ברורה ונוחה וכן השירות בטלפון היה נוח קניתי את מכונת התספורת ואקנה שם גם בעתיד

אין מה לפחד כדאי!!! שירות מהיר מחיר סביר לאחר יום עסקים קיבלתי את המוצר (הוספתי 30 ש"ח) לשם שינוי וממה שאני רגיל המוצר היה חדש סגור בניילון המקורי ולא פתוח או משהו דומה האחריות על המוצר הייתה בתוך הקופסה כולל החשבונית ושובר האשראי בנוסף השליח הגיע בבוקר מוקדם ב10 בבוקר באמת אין מה לפחד אומנם חנות חדשה אבל השירות היחס ומהירות המשלוח עושים את ההבדל ממליץ בחום לכל מי שמעוניין! לאחר קבלת המוצר באותו היום חייגו אליי לבדוק אם המוצר הגיע בשלמותו והאם אני שמח מהשירות שוב אני אומר אין מה לפחד!!! ממליץ בחום!