
לאיתי , תודה על איכות השירות והמקצועיות , נחזור לחנות ללא ספק המשחקים בזול והשירות המהיר פשוט מצוינים , המשך כך. איציק שקד .

לאיתי , תודה על איכות השירות והמקצועיות , נחזור לחנות ללא ספק המשחקים בזול והשירות המהיר פשוט מצוינים , המשך כך. איציק שקד .

את החנות הכרתי לפני כמה שנים, אני רוכש הרבה בחנויות מסוג זה, אני משתדל לרכוש במקום הזול ביותר כשזה מגיע למשחקים ולכן בד"כ זאת החנות האמריקאית בסוני, אך לעתים אני מעדיף לשלם במזומן או לרכוש את המשחק לפני תאריך הגעתו לחנות ולכן אני קונה בחנות זו, לאורך השנים למדתי להעריך את החנות ולהבין שהמחירים שלהם לעומת שאר החנויות בארץ די שפויים. לצערי המחיר של המשחק שאני רכשתי היה גבוה ב20 ש"ח מעל לחנות מתחרה, אך אני זוכר להם חסד נעורים ואני מקווה שפער המחירים מחנויות אחרות ייעלם ולא יעלה. בכל הפעמים שרכשתי בחנות תמיד עזרו לי ונתנו לי מענה אנושי מעל למצופה, אני אמשיך לבוא כל עוד המחירים יהיו נמוכים.

בוצעה הזמנה דרך האתר ב 23.9.2015 עד היום המוצר לא הגיע. התקשרתי 6 פעמים לחנות בכדי לברר מה קורה, בכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו, כולל מנהל סניף - שרון. שרות מתחת לכל ביקורת.

שירות מעולה מהעובדים בחנות, אישי ואדיב, למרות עומס בחנות, היחס נותר אישי, כולל בדיקת המוצר לראות שהכל תקין, מומלץ בחום!

הזמנתי בהזמנה מוקדמת את המשחק fifa 16 לסוני 4 . הזמנתי את המשחק בתחילת ספטמבר . עבר כבר חודש והמשחק טרם הגיע . המשחק אמור היה להישלח אליי בתאריך 21.9 אך עברו שלושה שבועות והוא לא הגיע . הנציג בחנות הבטיח לי עד 7 ימי עסקים , וכאשר ראיתי שעברו הרבה יותר מ7 ימי עסקים התקשרתי שוב והנציגה אומרת לי שהמשחק בדואר ונשלח עם בול . אני מסביר לה שהבטיחו לי 7 ימי עסקים והיא מסרבת לשמוע ואומרת חבל שלא הוספת 10 שקלים לדואר רשום .השירות מזעזע , כל פעם הנציגי מכירות אומרים דברים אחרים ומבטיחים הבטחות .כבר עברו 20 יום ועדיין לא קיבלתי בסך הכל משחק .וכאשר ביקשתי החזר כספי היא סירבה . אני לא אקנה שוב בחנות זו .

חשוב לי לציין במיוחד את השירות האדיב והמקצועי של איתי מהסניף בראשון לציון אין לי ספק שאמשיך לקנות את יתר המוצרים בחנות אחרי טיפול כ"כ מסור. כל הכבוד !!

הלכתי לרשת גיים סטיישן כי הם היו הכי זולים מבין כל החנויות בזאפ. השירות היה יוצא מן הכלל. מקום עם מבחר גדול של משחקים לכל הקונסולות, שירות מהשורה הראשונה, במיוחד של איתי. ממליץ מאוד להגיע. אין לי ספק כי זה המקום אליו אחזור בעתיד. מומלץ בחום!

ניסיתי להשלים מספר רכישות בחנות האינטרנטית של גיימסטיישן, עם זאת רק רכישה אחת יצאה לפועל: של קונסולה ניידת. לכאורה, קשה להתווכח עם המחירים הנהדרים, וכן השירות הטלפוני בגדול השאיר רושם טוב; נעניתי במהרה וענו לשאלותיי באדיבות ובכנות. אבל לצערי, האתר המקוון של החנות מבולגן ולא מעודכן, וכיוצא בכך, לא אמין ברמות שקשה לתאר. מספר פעמים כבר התקשרתי לחנות (בהוד השרון ובראשון), לוודא נכונות הכתוב באתר, ואף לא פעם אחת הכתוב באתר החנות היה נכון... אף לא פעם אחת. תמיד המוצר היה לא במלאי, פירוט המפרט היה שגוי או שהמחיר בפועל היה גבוה מהנקוב. בפעם היחידה שכן הזמנתי, לאחר וידוא טלפוני של הפרטים, בדיעבד קיבלתי טלפון מהחנות שעל הסכום בחנות יש להוסיף דמי משלוח. צפיתי שזה יקרה, ומאחר לטעמי המחיר היה ראוי וזול גם לאחר תוספת דמי המשלוח, לא התווכחתי. מיותר אבל לציין שאת האמון שלי כצרכן גיימסטיישן ממש לא השיגה. רכישה גדולה או בעייתית סיכוי קלוש שאבצע דרך גיימסטיישן. בין אם באתר המקוון או באחת מהחנויות. לצרכנים הקפדנים בינינו, שמבינים את הניואנסים בין המוצרים הדומים ומוכנים להשקיע קצת זמן ואנרגיות כדי לקבל דיל טוב, גיימשטיישן אכן אופציה, ואפילו טובה. תשאלו, תבררו. תקבלו תשובות לעניין. לאלה שלא, ממש לא ממליץ. הכמה שקלים שתחסכו כנראה שלא יהיו שווים את כאב הראש בפוטנציה.

הגעתי לחנות דרך האתר, מכיוון שהמחיר היה הזול ביותר. כשהגעתי הבנתי שמלבד המחיר השירות היה יוצא מן הכלל! בחנות עזר לי בחור בשם איתי שנתן לי שירות מעולה ויחס אישי... מה שבטוח זה שאחזור לשם שוב בקרוב :)

הזמנתי שני משחקים במשלוח שליח עד הבית, המשחקים הם witcher 3 ו batman שהגיע אליי יום אחרי השקתו , המחיר היה זול מאוד לשני המשחקים ביחס לשוק(495) , הטיפול היה אדיב ומקצועי מאוד ושירותי ע"י איתי , עובד החנות בראשון לציון , הוא נתן לי מידע מפורט על איכות המשחקים ואופי המשחק דברים שלא ידעתי עליהם , ואף הציע לי בעתיד הטבות לרכישה חוזרת , מידע על מבצעים ומשחקים חדשים שיוצאים בקרוב, ממליץ מאוד!!!!!!!

הזמנתי משחק ל Playstation 3 ב 18.04. אחרי יום התקשרו להודיע שאני צריך להוסיף עוד 10 שקל עבור דואר רשום. בסדר, חבל שלא צוין באתר. אחרי שבועיים המשלוח הגיע, אבל הסתבר, שלא כתבו את השם שלי נכון (שם פרטי אחר, לא טעות באות אחת או משהו). נכון לעכשיו, 29.05, עדיין לא קיבלתי את ההזמנה. אין מענה לא בטלפון ולא במייל מהחנות.

לאחר סקר קצר של מחירים הגעתי לסניף ראשון לציון, בחנות קיבל אותי איתי עם חיוך והרבה הבנה, למרות כמות האנשים בחנות השירות היה מהיר ומעולה. אשמח בעתיד לרכוש שוב מהחנות

חנות מצוינת, שרות אדיב ביותר, מבינים עניין, אנשים מקצועיים, עוזרים בכל, יועצים עולים, איתי מעולה, מקדיש זמן למה שצריך, מבין כל דבר הקשור למשחקים, מקצועי מאוד, גם ישראל מצוין, בקיצור, צוות לעניין!! ממליץ בחום!!!

סיררתי טלפונית וקיבלתי עזרה מקצועית מאד , מהירה ומדוייקת. הגעתי לחנות וכל מה שנמסר לי תאם במדוייק. קיבלתי שרות מהיר ואדיב - מטען לאקס בוקס .הערכה הורכבה כולה ונוסתה בנוכחותי. המחיר הזול בישראל - באחריות ולאחר בדיקות שעשיתי. ממליץ בחום!!!

לאחר השוואת מחירים באינטרנט, הגעתי לחנות גיים סטיישין בהוד השרון וקניתי את החבילה של פלייסטישן 4 עם שלט נוסף ומשחק. המוכר היה אדיב והשירות היה מהיר ומקצועי.

קניתי בסניף גיימסטיישן הוד השרון קונסולה PLAYSTATION 4 השירות היה מהיר קל ומצויין, והמוצר עובד מצויין ממליץ לקנות בחנות הזאת

באנו לחנות גיים סטיישן בהוד השרון. השירות של שי המוכר היה אדיב ומקצועי. נענינו על כל השאלות בסבלנות ובמקצועיות. ממליצים מאוד לקנות בחנות.

אחלה חנות, קרוב לבית, שירות אדיב. דיברתי איתם בטלפון וביררתי מלאי. היה להם. הגעתי לחנות וקיבלתי שירות אדיב ומחיר מצוין! תודה רבה!

שירות אדיב אישי ומפנק! החבילה הכי זולה שמצאתי וזה עוד לפני שהגעתי לחנות שם שרון פינק אותי מעבר למה שהיה רשום באתר ממליץ בחום!!

קל, מהיר זול ונוח. שירות אמין ומצויין. זאת בטוח לא הפעם האחרונה שאני רוכש משם !!! מענה מהיר בטלפון ומגוון עשיר של משחקים.

The salesman - Sharon was keen and helpful. With the purchase I got a discount on a game and a free stand.

שירות מעולה !! מגוון רחב של מוצרים , עובדי החנות מקצועיים ביותר במיוחד המנהל בסניף ראשון לציון ישראל !! אחלה חנות! את כל המשחקים שלי קניתי משם , כל משחק חדש שיוצא ישר בחנות. כמו שעון.

אחלה שירות הכל היה טוב יודע הכל על הכל מבין ומסביר ומתאים מוצר ללקוח תענוג של חווית קניה חוזר לשם בטוח לקנות עוד משחקים