
חזרתי לחנות בפעם השנייה לאחר רכישה ראשונה שלי אצלכם לפני 3 שנים. לא התכוונתי לבצע קנייה אלא רק להתרשם בהבדלים בין 2 מכשירים - lg6 - וגלאקסי 8. אח"כ לעכל את הנתונים , לבדוק את השוק ולחזור באיזשהו שלב לקנות. קיבלתי שירות מחנן , שהיה מאוד נינוח , סבלני וסימפטי והראה לי את ההבדל בין 2 המכשירים , אבל לא הסכים לבחור עבורי את האופציה . בסופו של עניין רכשתי את הגלאקסי 8 וחנן עשה לי את כל תהליך העברת הנתונים מהמכשיר הישן בסבלנות ובחיוך וענה על כל שאלה שהיתה לי. תודה רבה לחנן על השירות ! ( שמאוד לא אופייינית לארץ ). אין ספק שאמליץ גם לחבריי ולמכריי על החנות ועל חנן !!! אבישי.






















