
שרות מעולה אנשים נחמדים מקצועי ביותר קשה למצוא את המקום לאדם שלא מכיר את לוד אבל בעזרת עזרה טלפונית הכל בסדר מחיר זול ביותר

שרות מעולה אנשים נחמדים מקצועי ביותר קשה למצוא את המקום לאדם שלא מכיר את לוד אבל בעזרת עזרה טלפונית הכל בסדר מחיר זול ביותר

חיפשי גויסטיק טוב או דמוי כמו של סוני למחשב, התקשרתי לחנות והומלץ לי ללכת על ג'ויסטיק מקורי של סוני ולקנות גם מתאם USB למחשב כדי לחבר את הגויסטיק. המוכר התחייב שזה מחיר הכי נמוך שאוכל למצוא גויסטיק מקורי. המוצר הגיע בזמן בדואר במצב מצויין, כמו שביקשתי, בינתיים אני מרוצה.

הגעתי לחנות וקיבלתי שירות מצויין. מצאתי גם מלאי של נילווים וגם שפע של משחקים. כשהגעתי הביתה ולא הצלחתי להפעיל - קיבלתי סיוע טלפוני. פשוט תענוג.

אמין, מכר לי גרסת נינטנדו אירופאית מקורית עם כל השינויים שביקשתי. זול ונוח ללקוחות. כשהיו לי מספר בעיות בתפעול המכשיר הזמין אותי לחנות וסייע לי להתגבר עליהן

למרות ספקנותי, יצאתי מרוצה מאוד ממהירות המשלוח וקלות ההזמנה. המחיר שהוצע בחנות היה מבין התחרותיים ביותר, קניה כדאית

שירות מהיר ואדיב, מאוד מומלץ. גילו התחשבות רבה בדרישות שלי, והתאימו את החבילה שאמורה להגיע בהתאם למה שביקשתי. התקשרתי מספר פעמים לפני שרכשתי את המוצר ותמיד גילו סבלנות. כאשר עדכנתי אותם כי ישנה תקלה באתר כך שמופיע מחיר לא נכון של המוצר, הטעות תוקנה באופן מידי.

רכשתי XBOX360, חווית משחק מדהימה, נוחה וממכרת, ראו הוזהרתם!!! קיבלתי שרות אדיב סובלני והכי חשוב אמין, חווית הקנייה שלי הייתה מהירה נוחה ללא עיכובים מיותרים. חשוב לציין כי באו לקראתי והייתה התפשרות מחירים מכיוון שרכשתי מוצרים נילווים. ממליץ בחום.

קניתי XBOX 360 שמסוגל לקרוא צרובים לאחר שחיפשתי בכמה וכמה חנויות ולא מצאתי,וזכיתי ליחס אדיב מאוד וסבלני מצד צוות החנות,שהסבירו לי על כל דבר ודבר במכשיר המורכב הזה,ואף חיברו את המכשיר לטלביזיה כדי שאראה שהמכשיר מצליח לקרוא את המשחקים הצרובים שהבאתי מהבית. מכיוון שכבר הגעתי לקראת סוף היום,אפילו נתנו לי לשחק חצי שעה במכשיר החדש,ואם לא הייתי מפסיק לשחק אולי גם לא היו עוצרים אותי מלהמשיך עד שהחנות היתה נסגרת... כשהגעתי הביתה התברר שבטעות (שגם אני הייתי שותף לה) לא הכניסו לחבילה את אחד המשחקים המקוריים שהיו אמורים להכלל בקניה,ומיד שלחו לי אותו בדואר. ממליץ לכם להגיע לשם ולקנות בחנות אמינה ומקצועית עם אנשים ישרים שמבינים עניין. ואם חיים עדיין שם,תמסרו לו ד"ש ממני :)

אני ממש מרוצה מהקניה, גיא המוכר סיפק לי מידע על המוצר ואפילו הדריך אותי איך להתקין אותו. שירות עדיב מיקצועי.

ביצתי הזמנה טלפונית השרות היה מהיר ועדיב אבל המשלוח לא הגיע בזמן אלה לאחר שבוע וחצי כשאני שילמתי עבור משלוח מהיר של עד שלושה ימי עסקים ובנוסף לא קבלתי קבל USB גם לאחר שהודתי להם הם אמרו שישלחו בדואר ועד עכשיו לא קיבלתי אותו עבר כבר חודש מאז

חיפשתי סטנד לפלייסיישן שלי, באופק-פיסי מצאתי באותו מחיר של סטנד רגיל מאתר אחר, סטנד מעוצב עם אורות. ההתלבטות לא הייתה וכמובן שהחלטתי להזמין את הסטנד המעוצב ולא את הרגיל. ההזמנה נעשתה ביום רביעי ה-9/4/07 בשעה 16:00 ביום חמישי המוצר כבר נשלח ע"י דואר שליחים והגיע אלי הביתה ביום ראשון. בעת ההזמנה היה מדובר על 3 עד 7 ימי עסקים למשלוח. קיבלתי את המוצר לאחר 2 ימי עסקים ועל כך תודתי נתונה.

נגשתי לחנות באופן עמצאי. גיא בחור מקצועי,מבין עניין,קבלתי בזריזות בדיוק את מה שביקשתי,היה נוח בצורת התשלום וזהו. קצר ולעניין.אחלה.

חוויית קניה מצויינת. שרות אדיב, יעיל ומקצועי. היענות מהירה בטלפון ונכונות לספק את כל המידע הנדרש. הבדל מרענן מחנויות אחרות באותו תחום

אופק פי סי סוף סוף חווית קנייה באינטרנטץ ברצוני לציין ולהודות לגיא על אמינותו וסבלנותו וכן על הדרכתו לגביי המוצר שרכשתי מי יתן וירבו כמותו פשוט לקנות ולהנות. ולאופק פי סי אתם ממש אטרקטיבים ופשוט יודעים לפנק את לקוחותיכם ולהיות שם בשבילנו כי אליכם נאמר יש תמורה בעד האגרה יישר-כח! טובול דני (דימונה)לקוח מרוצה!

קיבלתי שירות מעולה מגיא. גיא ליווה אותי בעת הסבת המכשיר ומצא את הדרך הטובה ביותר לשביעות רצוני אפילו האיר את עיניי לדברים הקטנים ביותר גם לאחר הקניה ודאג לשלום מכשירי גם לאחר קניית הצי'פ בחנות. אני ברגע זה בביתי והצי'פ עובד ללא כל תקלה ממש חלק.

הזמנתי נגן MP3, אחרי יום התקשרו אלי לקחת פרטי אשראי. המוצר הגיע כעבור יומיים בלבד(רשום עד 7 ימי עסקים), סהכ אני מרוצה

לאחר בירור מקיף באינטרנט הגעתי לחנות אופק פיסי. השירות היה אדיב נעים ומקצועי. כשהגעתי לחנות הסבירו לי באופן מקצועי וענייני ובדקו את ההתאמה של הזיכרון למחשב,ערכו ניקוי יסודי למחשב ולאחר מכן אף התקינו את הזיכרון וכל זאת ללא תשלום כלל(רק עם חיוך גדול). תודה לגיא ואלי שנתנו שירות מעולה ומקצועי עם חיוך וסובלנות הלואי וכל חנות בישראל הייתה נותנת שירות כמו אופק פיסי. אין לי ספק שבפעם הבאה אחזור אליהם.

קניתי תוספת זיכרון למחשב. ביצעתי את הקניה בטלפון. המחשב המדובר ישן מאוד עם מ"ה W98. משום כך לא ניתן היה לקבל נתונים על סוג המחשב, תדר, לוח אם וכדומה. גיא מאופק פיסי גילה אמפטיה גבוהה והצליח לקבל ממני מספיק נתונים כדי להחליט על סוג הזיכרון הנדרש. הגיע תוך שלושה ימים. לאחר יומיים גיא התקשר מיוזמתו (!) לברר האם הכל בסדר. נאלצתי לאמר שעדיין לא הרכבתי :) הזיכרון התאים בדיוק למחשב, עובד מצויין ללא בעיות. ברור לי שבקניה הבאה אנסה קודם בחנות זו.

הזמנתי את המוצר תוך בדיקה קפדנית של המפרט הטכני 2Gbit, וזמן האספקה (7 ימים), לאחר 3 ימים הגיע זכרון בנפח 1Gbit, לא מה שהזמנתי. שלחתי מייל לגיא- לא קיבלתי תגובה מצידו, בשיחת טלפון למחרת סיכמנו שאני אשלח לו בחזרה את המוצר שקיבלתי והוא ישלח לי את המוצר שהזמנתי. לאחר מספר רב של שיחות טלפון והמתנה של כשבועיים הגיע המוצר שהזמנתי, בכל שיחה הבטיח לי גיא שיחזור מיד עם פירטי המשלוח אך לא חזר ולו פעם אחת. כשהגיע סוף סוף המוצר שהזמנתי במקור, צורף פיתקית ובו הסבר על פירטי המקרה שאני זה ששלחתי עם המוצר שהחזרתי. המשמעות שגיא לא עמד בהבטחתו לשלוח את המוצר מייד כפי שסיכמנו. אכן יכולה לקראת טעות במשלוח, אך לא קיבלתי התייחסות רצינית, המוצר עלה לי בעלות נוספת של משלוח דואר רשום לשליחת המוצר השגוי, ולא קיבלתי אפילו הצעה לפיצוי על זמן האספקה שהחנות לא עמדה בו.