
שירות מהיר אדיב ומקצועי מחירים טובים מגוון גדול של מוצרים צוות גדול ובקיא בפרטים ,חניה צמודה

שירות מהיר אדיב ומקצועי מחירים טובים מגוון גדול של מוצרים צוות גדול ובקיא בפרטים ,חניה צמודה

שירות מצויין, מחירים בין הזולים שמצאתי. שווה להגיע ולקנות משם. לא תתחרטו שהלכתם לחנות שלהם

ביצעתי רכישה דרך האתר. הכל הלך חלק ללא הפרעות, הצוות היה אדיב ועזר לי נורא עם המשלוח. מיד לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו אליי לוודא פרטים ושלחו את המוצר למשלוח, יום למחרת המוצר היה עם שליח בדלת ביתי. סך הכל, חוויה מעולה. ממליץ בחום על החנות!

תהליך המכירה היה חלק מקצועי - שאלות נענו, אופציות נאמרו, המחיר היה אטרקטיבי. גם מיקום מצוין - ליד מקום העבודה שלי. טיפ - אם אפשר לבוא בצהריים כי די עמוס בערב.

רציתי לקנות דרכם שואב roborock s50 הזמנתי דרך האתר את הייבוא המקביל. התקשר הנציג והתחיל לתת לי אלף סיבות מדוע לא משתלם לקנות את המקביל ניסה לדחוף את היבואן הרשמי. סיבות הזויות כמו יבוא מקביל החבילה תגיע פתוחה, המעבדה במקרה של תיקון מחליפה בחלקים לא מקוריים וכו.. התעקשתי על המקביל לבסוף ביקש שאלח לו צילום של ת.ז למייל כמובן שסירבתי מי מבקש צילום תעודת זהות? ממש חברה מוזרה כנראה שלא רצו למכור את הייבוא המקביל ונאלצתי לבטל את ההזמנה

לא מומלץ בכלל מנסים לדחוף לך יבואן מקורי.שבפועל מציגים מחיר יבואן מקורי.וכשאתה מתעקש לקנות יבואן מקביל אז משתנה רמת השרות ופתאום הם חסרי סבלנות ומתנהגים מגעיל.לא קנית יבואן רשמי מגן וכיסוי תתכונן לאנשים הכי מגעילים בעולם.כף רגלי לעולם לא תדרוך שם
היי משה ושלום לכולם! ראשית אתנצל על חווית הרכישה הלא כל כך נעימה, לא משנה מה לקוח אומר/עושה ( ומיד נציין את העובדות המלאות ) נציג שירות לעולם לא צריך להתנהל בצורה לא מקצועית וחסרת סבלנות וכאמור על כך אני מתנצל ואף מבטיח ללמוד את המקרה בצורה מקיפה וזאת על מנת שנציגנו לא יגיעו לסיטואציה זהה בעתיד. יחד אם זאת חשוב לציין מספר עובדות, משה רכב בחנותנו בעבר מספר פעמים ( 4 במספר ) ובכל פעם חזר לרכוש בחנותנו מכיוון שהשירות, המקצועיות והמחיר היו הטובים ביותר וככתוב בחוות הדעת אכן נציגנו התייחס בצורה לא מקצועית וחסרת סבלנית אך דבר זה קרה בעקבות התנהגות בוטה שלוותה באמירות קשות כגון: שקרן, גנב, נוכל ועוד מספר אביבים... שהגיעו לאחר ההסבר אודות אחריות מכשיר בייבוא מקביל ואחריות מכשיר בייבוא רשמי לאחותו של כותב חוות הדעת שהיא זו שרכשה את המוצר, אין כל ספק שכותב חוות הדעת צודק, ובאף מקרה נציגנו לא אמורים להתנהל בצורה חסרת סבלנות אך לצערי הרב במקרים מסוימים כגון זה הדברים יוצאים מכלל שליטה וכאמור על כך נצטער ונלמד.

שירות טוב מאוד, מכיר מצוין והגיע עם שליח תוך יום חווית הקנייה שלי היתה מוצלחת ונעימה

שירות מעולה. נכנסתי לקנות טלפון לילד קיבלתי המלצה על פוקופון f1 עונה על כל הדרישות טס כמו טיל. קיבלתי הסבא מפורט למה זה ולא אחר. גם מקצועי גם אמין, וגם המחיר , שהיה הכי זול באזור. מי שמחפש חנות מקצועית עם צוות מקצועי. חייב להגיע לחנות הזו!!!

חיפשתי באינטרנט מכשיר טלפון סלולרי מדגם מסויים. לאחר התלבטות בן כמה אתרים בחרתי בחנות זו מכוון שהמחיר היה הזול ביותר והאתר נראה מאוד נוח ומקצועי. כבר באותו יום יצרו איתי קשר והסבירו לי פרטים נוספים על האחראיות ואחראיות מורחבת של יבואן רשמי ויבואן מקביל. החבילה הגיע תוך כמה ימים. גם בעתיד אחזור לחנות זו.

רכשתי שואב אבק שיאומי בחנות, ההתקשרות היתה מצוינת, אדיבה, אני אמנם הגעתי פיזית לאסוף את המוצר, מענה מקצועי ומהיר ומאוד אדיב, ממליצה בחום.

מכל הבדיקות שעשיתי מצאתי שהמחיר שלהם האטרקטיבי ביותר. זה גם היה המחיר בפועל ולא סתם מחיר שהוצג כדי למשוך לקוחות ואז לספר שבדיוק אין במלאי כמו שעשו במקומות אחרים. מקום אמין וגם הציע (מבלי ללחוץ או להפחיד) להרחיב את האחריות על המוצר. הכנסתי אותם למקומות המועדפים, אפשר לסמוך עליהם. בנוסף מיקום טוב של החנות, ניתן להגיע בקלות מבלי לאבד זמן.

השירות שקיבלתי בחנות היה אדיב ומקצועי. ואני מאוד מרוצה מהמוצר שקניתי (שעון חכם) . בדקתי בטלפון אם הומצר במלאי, הגעתי לחנות, וקניתי. בחנות ניתן לי הסבר מקיף על המוצר וקיבלתי עזרה בהתקנה הראשונה. אני מציע לחנות להחזיק שעון אחד (לפחות) שניתן להראות ללקוחות (כשהוא מחוץ לקופסא).

משלוח מהיר מאוד ושירות נפלא מומלץ בחום לרכוש מהחנות. לא תצטערו. . . . .

אחלה חנות. התקשרתי מראש לוודא שהמוצר במלאי - באמת שמרו לי בצד. המחיר היה הכי זול בארץ, השירות היה מעולה, הציעו להרחיב אחריות ומוצרים נלווים. חווית קניה מעולה סה"כ.

קניתי שואב אבק אלחוטי לפני כחודש.שרות יוצא מהכלל .חווית קניה מעולה במחיר מצויין ומשלוח מהיר.אחזור לקנות אצלם בעתיד.

רכשתי את המוצר דרך האתר, לאחר מספר דקות יצרתי קשר עם החנות כדי לתאם איסוף. אספתי את המוצר כבר באותו היום. מבחינת תהליך הרכישה - היה פשוט ונוח, וגם מבחינת השירות בחנות היה מצויין. ממליצה על החנות

שירות מצוין ומהיר. ביצענו את ההזמנה באתר ולאחר 3 ימים השואב כבר הגיע אלינו עד הבית

חווית הקנייה טובה מאד המוכרים בחנות אדיבים מקצועיים וסבלניים נותנים את מלוא האינפורמציה כולל המלצות. מחיר המוצרים הוגן בהשוואה לשוק לחנות יש שם ואמינות גבוהים.

סמסונג J4 plus. התקשרו אלי תוך מספר שעות. עזרו לי להחליט בין הדגמים. טלפון הגיע תוך יום אחד. שירות היה מצוין. אקנה מכאן שוב.

הגעתי ביום שישי בשיא הלחץ וקיבלתי שירות מעולה! לא פעם ראשונה שאני קונה שם ובכל פעם יוצא מרוצה. קניתי jbl flip 3 במחיר הכי זול שראיתי.

אחלה חנות, יצרו קשר מהר, הכל הגיע בזמן וענו על שאלות לעניין. חשבתי שהייתה בעיה במשלוח, הם ענו מהר ועזרו לי עד שהבנו שלא הייתה בעיה. אני מרוצה.

לא להתקרב לחנות הזאת, הם מפרסמים מחיר זול כדי למשוך אתכם לחנות, כשתגיעו יידחפו לכם "אחריות" ועוד סיפורים ואז תגלו שהמחיר קופץ בעוד כמה מאות שקלים. אם תרצו מכשיר ללא אחריות מורחבת שהיא בלוף, ייאמרו לכם שאין להם את המכשיר במלאי ללא אחריות ויפנו אתכם לאתר לבצע הזמנה.
שלום לכולם! כאחת החנויות הוותיקות ב ZAP וכחנות בעלת תו קנייה חכמה היוקרתי. שירות, אמינות ומקצועיות הם חלק בלתי נפרד מה D.N.A שלנו, מי מכם שעוקב אחרינו וקורא את חוות הדעת הרבות לה זוכה חנותנו יודע כי גם כאשר חנותנו טועה ופועלת בצורה לא תקינה היא תמיד מנצלת במה זו על מנת להתנצל ובאותה הנשימה עושה הכל על מנת לשנות את דעתו של הלקוח אך במקרה זה לא כך הם פני הדברים, אביב היקר שכח לציין כי בחודשים האחרונים רכש בחנותנו מספר רב של מכשירי סלולר שונים כאשר האחרון היה מספר ימים לפני כתיבת חוות דעת זו בהם סיפק בכל פעם טלפון זהה אך שם לקוח אחר, בבדיקה מקיפה שערכנו עלה חשש כי "לקוח זה" אינו רוכש את המכשירים עבורו וככל הנראה מבצע מכירה לצד שלישי, כפי שצוין באתרינו חנותנו משווקת מכשירי סלולר אך ורק לצרכן הפרטי ובטח שלא משווקת ליבואנים, דילרים, חנויות וכו', צר לנו שמר אביב בחר שלא לנצל במה מכובדת זו על להעניק לחנותנו שבחים ומילים חמות על קניותיו הקודמות, הרי אם חנותו אינה אמינה כדבריו מדוע חזר לרכוש בה שוב ושוב, הפגיעה בשמנו הטוב תוך סילוף האמת אינה תפגע בפועלנו ואנו נמשיך להעניק שירות מקצועי ואמין.

שירות אדיב ומקצועי. למחרת ביצוע ההזמנה יצרו קשר טלפוני לקבלת פרטי כרטיס אשראי ותוך מס' ימים כבר חיכה בדואר.

מחיר מעולה. מוכרים רציניים שמייעצים לך לפי הצורך שלך ולא לפי המחיר. בקיצור ממליץ בחום.

שירות מעולה נחמדים ואדיבים. הגיע מהר. כרגע אני שמח על הרכישה ועל הצורה שבה התנהלו הדברים.