
שירות טוב ואמין, יחס אישי ואנושי. אין לי תלונות. סוף טוב, הכל טוב. תודה רבה

שירות טוב ואמין, יחס אישי ואנושי. אין לי תלונות. סוף טוב, הכל טוב. תודה רבה

שירות מדהים, צוות ענייני ונותן המלצות מעולות, אכפתי ונותן שירות גם לאחר הקנייה ממליץ בחום

החנות נתנה שירות מעמיק וטוב. דאגה לצרכים שלי . ותמיד בדקה אם אני צריך עזרה

כשדיברתי איתכם בטלפון ביקשתי בפירוש צבע ורוד וקיבלתי טורקיז:( וגם אחרי פעמיים שהשתמשתי צד אחד הפסיק לעבוד... מבאס ממש כי זה עלה הרבה כסף.

רכשתי את ה division 2 ל ps 4 והשירות היה מעולה ומהיר זו לא הפעם הראשונה שאני רוכש דרכם ותמיד השירות מעולה

הזמנתי oneplus 6 דרך האתר. המכשיר הגיע בזמן, עם מפרט בדיוק כמתואר. שרות אדיב מאוד.

מאוד אדיבים. מנסים לעזור באמת. הם המליצו לי על פלאפו שהתאים לי בדיוק. תודה על השרות

השירות שקיבלתי מצוין מקצועי ואדיב. המוכרים סבלניים אכפתיים ונחמדים. המחירים זולים ביחס לחנויות אחרות. חנות מעולה אמשיך להגיע!

השירות מעולה, איכות המוצר מצויינת. מאוד אדיבים, אין ספק שבמידת הצורך אחזור לקנות. ממליץ בחום.

קניתי סמארט פון פוקופון בחנות הייטאק ביהוד המחיר נהדר, השירות מצוין והטלפון מעולה. ממליצה בחום

חנות מצויינת, איכותית ומקצועית. שירות נהדר! יש חנייה בשפע. נראה לי שאחזור לשם בקנייה הבאה.

אחלה שירות אדיב ומהיר ממליץ בחום אמין ונתנו שירות מעולה. בדקתי היו נראים הכי אמינים ומחירים מעולים ולא התאכזבתי

בפברואר 2019 התקלקל לי פלפון XIAOMI שרכשתי בחנות ביהוד ביוני 2017 עם שנתיים אחריות של GETCELL. כשרכשתי את המכשיר שלמתי עבור האחריות לשנתיים כ-200 שקל יותר לעומת עלות אותו מכשיר עם שנה אחריות. כשפניתי למעבדת GETCELL הם אמרו לי לתדהמתי, שהייתה אחריות של שנה בלבד והיא הסתיימה כבר. הרגשתי מרומה ! פניתי לחנות ביהוד ואז התחילה מסכת של טרטורים והתחמקויות. בסופו של דבר המכשיר תוקן במעבדה אחרת אליה מנהל החנות שלח את המכשיר, אולם נאלצתי לשלם 149 ש"ח עבור התיקון בטענה של "קורוזיה". המנהל הבטיח להראות לי תמונה שמעידה על ה"קורוזיה" אך עד היום לא הראה לי. חשוב לציין שהמכשיר מעולם לא נחשף לרטיבות או לחות. לסיכום: מוכרים אחריות לשנתיים אבל כשקורת תקלה, אתה מגלה שהאחריות הייתה רק לשנה ! לא לוקחים אחריות ולא מתקנים את המכשיר כפי שהתחייבו במעמד המכירה. פניתי לאגודה להגנת הצרכן ובהמשך אגיש תביעה משפטית. זה עניין עקרוני. צריך למגר את התופעה של זלזול בלקוח ואי עמידה בהסכם בין החנות לבין הלקוח !
היי דוד ושלום לכולם לפני שנפרוס את תגובתנו המלאה ניקח נשימה ארוכה ונשתדל שלא לרדת לרמתך הנמוכה ונבחר לציין את העובדת המלאות, ב 2017 רכשת מחנותנו מכשיר עם 24 חודשי אחריות "מובייל BD" בפברואר 2019 פניתי לחנותנו ונציגנו הפנו אותך למעבדת גייט סייל שם, בפנייתך לאחריות אכן מכשיריך הופיע כלא בתוקף ופניית אלינו בשנית, מיד עם פנייתך יצרנו קשר עם היבואן שהתחייב כי הנושא יטופל תוך 48 שעות, בחרנו לקחנו על עצמנו את האחריות והעמדנו פנייך את האופציה להניח את מכשירך בחנותנו ואנו נדאג לשנע הלוך חזור למעבדת היבואן וכך עשינו, לאחר בדיקה הוכח מעל לכל ספק שלמכשירך יש קורוזיה, דבר שאינו עומד באחריות, בנוסף ביקשת לראות הוכחה לכך, ראית ואישרת, (לצערי הרב לא ניתן לשלב תמונת מצב המכשיר ), הפנינו אותך למעבדה לטיפול קורוזיה ואף ביקשת מאיתנו לדאוג למחיר טוב, בחרנו להיות שקופים ואף הראינו את עלות התיקון ובחרנו שלא להרוויח מעזרתנו וכל מטרתנו הייתה לעזור לך, לאחר חזרת המכשיר מתיקון בחרת שלא לשלם את עלות התיקון ואף איימת בתביעה וכתיבת חוות דעת, נשמח לעמוד לצידך בבית משפט, להוכיח את צדקתנו (-:

חנות סופר מקצועית, תמיד המחירים הכי טובים והסחורה הכי איכותית. כבר כמה שנים אני קונה שם פלאפונים לכל המשפחה ותמיד מרוצה. הם נותנים אופציות שונות ליבואנים שונים ואומרים בגלוי את הפרשי המחירים ו נותנים ללקוח להחליט. מאוד ממליץ!

התלבטתי בין 2 סמארטפונים. קיבלתי שירות מקצועי, אדיב ומהימן עם הרבה סבלנות ומענה עם מידע מדויק ואמיתי שעזר לי לקבל החלטה מושכלת ומכונה במחיר תחרותי. אין לי ספק שאחזור לקנות בחנות בעתיד.

קניתי בחנות מגן מסך לטלפון סולולרי יקר מאוד (פי 5 ממגן "רגיל") ובתמורה יש אחריות לכל חיי הטלפון. לדאבוני הרב, לאחר כחודש כבר נסדק המגן ויותר מכך כנראה שהינו מלכודת למסך ולא רק שלא מגן אלא יצר שבר בתבנית מדויקת של המגן עצמו. בתמימותי כי רבה הייתי בטוח שהחנות תיקח אחריות על המוצר הכל כך רע ותציע החלפת המסך אך הם פתחו בהרצאות "מלומדות" על איך המסך נשבר ללא קשר למגן (כמו מכה בחלק האחורני וכו' ...) מזכיר ... שבר המסך בדיוק בתבנית השבר של המגן.
היי עופר ושלום לכולם ראשית אנצל במה זו על מנת להתנצל על תחושותייך וזאת לפנים משורת הדין אך יחד אם זאת יש לציין את את העובדות המלאות כפי שהן. אכן רכשת בחנותנו מגן מסך זכוכית בשווי 149₪ המקנה אחריות מלאה לכל החיים, משמע! בכל פעם שמגן המסך נשבר, נהרס, נשרט, מתלכלך או כל סיבה שנראית לך לעין תינתן לך האופציה לקבל אחת חדש ללא תוספת עלות, במעמד הרכישה הוסבר בצורה מקיפה ואף הוחתמת על כך שהאחריות הנה על מגן המסך בלבד ובשום פנים לא מכסה נזקים במכשיר, יחד אם זאת הוכחנו והראינו כי מכשירם קיבל מכה חזקה מאוד בחלקו האחורי וזה היה הגורם לשבר במסך הפנימי ולראייה מגן המסך כלל לא נשבר... לפנים משורת הדין וכרצון טוב לעזור למצוא פתרון מהיר יצרנו קשר עם מעבדה חיצונית המספקת שירות החלפת מסך ואף דאגנו עבורך למחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק, צר לנו שבחרת להכפיש את שמנו שלא בצדק אך נקבל זאת באהבה, אנו נמשיך להוביל את מהפכת המחירים השוק הסלולר הישראלי ולהעניק את השירות הטוב ביותר ואף נאחל לך ולכל הגולשים המשך יום מצוין.

חר ההזמנה התקשר נציג מכירות והציע לי להוסיף 340ש"ח. בעבורם הבטיח שאקבל קופסה סגורה (שלא נפתחה במכס), אחריות יבואן מורשה לשנתיים ומשלוח מהיר. הסכמתי. להפתעתי קיבלתי קופסה פתוחה ובנוסף גיליתי שחייבו אותי בכ-70₪ יותר ממה שסכמנו. לא דיי בכך, כשהתקשרתי נתקלתי בנציגי מכירות מפולפלים שאמנם זיכו אותי על סך 70₪ אך לא התייחסו למקרה ברגישות המתאימה ולא הצליחו לחלץ פתרון מספק.

צוות מקצועי ונחמד. היו מאוד סבלניים ועזרו להחליט איזה טלפון לבחור. מחירים טובים, ממליץ מאוד !

רכשתי מהם שעון Galaxy watch ומגן לשעון המוכר היה נחמד מאוד ועזר לי לקבל החלטה בנוגע לשעון סה"כ מרוצה מאוד.

חנות טובה מאוד, סחורה טובה. צוות החנות עובד בצורה מושלמת. משלוח מהיר.אני אמליץ לחברים שלי.

רציניים מאוד משלחים בזמן שירות מצוין מוצר אחלה. ממליץ בחום המחיר הכי טוב בארץ למוצר ספציפי זה

קניתי שואב אבק של שיאומי. שירות זריז ויעיל, היו מאד אדיבים בטלפון. אין ספק שאחזור לקנות שוב.

רכשתי שואב אבק טלחוטי שיאומי דרך אתר זאפ. הזמנתי בערב וכבר למחרת נסענו לאסוף את ההזמנה. הכל היה מוכן. השירות היה מצויין וגם המחיר כמובן. ממליצה בחום!

לאחר מספר בדיקות מצאתי ורכשתי טלפון רדמי 5 פלוס מI tech store השירות מעולה עם מחיר מצויין חווית קניה מהנה ממליץ בחום

אחרי שכבר קניתי ופתחתי את הs9 ולאחר מכן התחרטתי ורציתי את הפלוס הם היו מוכנים לעזור לי באהבה בכל מה שניתן. יחס מעולה, מחיר מצויין ומכשיר ללא תקלות. ממליץ!