
הזמנתי מכשיר סלולרי סמסונג s10, ההזמנה הייתה קלה השירות היה אדיב, הגעתי לאסוף את המכשיר מהחנות וקיבלתי הסבר ממצה.

הזמנתי מכשיר סלולרי סמסונג s10, ההזמנה הייתה קלה השירות היה אדיב, הגעתי לאסוף את המכשיר מהחנות וקיבלתי הסבר ממצה.

יחס ושירות טובים מאוד, מחיר הוגן. ממליץ בחום. יחס חם ואדיב בקבלת המוצר בחנות. שירות מצויין.

שירות מעולה! התקשרו מהחנות כעבור כמה ימים לברר האם המכשיר הגיע והוא תקין והציעו פתרונות לכל הבעיות.

שירות מעולה כמעט ישר יצרו איתי קשר לאימות הזמנה. משלוח מהיא קצת יקר( 50 שח) אבל הגיע מהיום למחר שזה מאוד מהר

הייתי עם המון ספקות לגבי קניה ברשת. התבדיתי. קיבלתי שירות מהיר, מקצועי, אמין ואדיב. מומלץ בחום!

אחלה חנות אחלה שירות אחלה מוכרים נהניתי מאוד ממליץ בחום לכולם מי שעוד לא ניסה תלכו ותהנו המחירים מאוד נוחים

הזמנתי סמארטפון שיאומי נוט 6 , המשלוח הגיע למחרת עד הבית. השירות היה פשוט, נוח ויניל. ממליץ.

מחירים טובים, שירות ברמה גבוהה וזמן אספקה קצר. רכשתי מוצר איכותי במחיר שובר שוק, מומלץ!

חוויית קניה מתסכלת מאוד. מעבר לזה שקשה להשיגם, בכל פעם שביקשתי לברר מה עם החבילה שהזמנתי אמרו שהיא אמורה להגיע תוך יום-יומיים, ובשיחה הרביעית, אחרי למעלה משבועיים שלא קיבלתי אותה (למרות ששילמתי סכום נוסף בעבור משלוח מהיר), טענו שניסו ליצור איתי קשר (אין אצלי תיעוד בטלפון כל כך אחורה). בקיצור - אפס לקיחת אחריות ונסיון לעזור. בהחלט ממליץ שלא לקנות דרכם.

שירות מצוין. האוזניות שהזמנתי הגיעו מהר יותר מהזמן שהובטח, ואיכותן טובה מאד. ממליצה על בית העסק.

כל מה שהכי שחשוב --- מחיר טוב זמינות אמינות שירות מעולה תודה רבה לכם :)

רכשתי 2 מוצרים שונים בחנות בסניף יהוד, השירות היה מעולה !!! צוות המכירות מקצועי מאוד, והמחירים הוגנים.

אחרי ביצוע ההזמנה התקשרו אלי לבקש צילום של תעודת הזהות בקטע קצת קריפי. נסעתי לחו"ל ולא הייתי זמין בטלפון. הם כנראה ניסו להתקשר לתאם משהו לגבי המשלוח (בדואר רגיל. פשוט תשלחו וזהו. למה כל כך הרבה שיחות טלפון בקניה מקוונת?) ולא השיגו אותי. שואב האבק לא הגיע. התקשרתי והם טענו ששלחו לי שלושה מיילים (לא קיבלתי כלום מעבר למייל הראשוני עם ביצוע ההזמנה). ולכן הם ביטלו את ההזמנה ועכשיו אין להם במלאי. והבית מלוכלך כבר חודש.

שירות מאוד מקצועי ומהיר. מחיר מעולה! הסבירו בפירוט את פרטי הביטוח בכנות רבה. ממליץ בחום!

שירות הכי טוב שאפשר לקבל. זריזים נעימים ונותנים עצות מצוינות. יש חניה במקום. ולפחות שלוש עמדות

;מאוד מרוצה מהשירות לפני המכירה, מהירות המשלוח והיחס שלא לדבר על המחיר התחרותי עשה טעם טוב לעתיד

חוית קניה נעימה. השירות מקצועי וסבלני, ולא פחות חשוב מהיר ויעיל. רכשתי אזניות לילדים, נראה שהם מרוצים.

שרות טוב , מכשיר טוב, מחיר הגון, אין תלונות, הספקה מיידית (אספנו בחנות) , כבר קנינו בחנות מספק מכשירים, גם החנות וגם המחיר מומלצים

השירות היה טוב ויעיל. עםהציעו לי לרכוש את המכשיר מהיבואן הרשמי בתוספת, לאחר שלא הסכמתי התקשרו שוב להציע מכשיר מהיבואן הרשמי בתוספת של בערך חצי מהסכום שביקשו קודם לכן.

באתר מצויין שמחיר של jbl flip 4 מגיע במחיר 314,בפועל שאתה מגיע לחנות המכשיר במחיר הזה מגיע באריזה פתוחה בצבע אחד ונתנת לך ההרגשה שאין ברירה אלה לקנות את היבואן הרשמי,לפי דעתי אם אתם מחפשים את המכשיר הזה במחיר זול לא הייתי ממליץ ללכת לחנות הזאת כי אתם תשלמו יותר ורק תמשכו לחנות בגלל מחירים זולים אבל לא פרקטים,בנוסף אציין לפי דעתי החנות לא יודעת לקבל ביקורת בונה זאת הביקורת השניה שלי. הראשונה לאחר כמה ימים קיבלתי שיחה מהחנות על זה על תביעה בגלל תוכן ההודעה ,נותן הרגשה שהחנות אינה יודעת לקבל ביקורת.

ממליץ לרכוש בחנות הזאת. שירות אדיב ומקצועי. הסבר על המוצר שרכשתי היה מובן ולעניין. מומלץ ביותר.

המשלוח הגיע בזמן ומצוין השירות טוב מאוד רק תדעו שאם אתם רוצים את האוזניות בקופסא סגורה תצטרכו להוסיף עוד 30₪ על המחיר (יבואן רשמי). לאחר ההזמנה נציג של החנות יתקשר אליכם ויסביר את המצב.

שרות מצויין יעיל ונוח .חוזרים אליך במהירות ונותנים הצעות שונות עד למציאת הפיתרון הטוב ביותר

החנות מאוד טובה ויש בה המון מוצרים במחירים טובים מומלץ מאוד . . . .

רכשתי שלט ל XBOX ONE. שירות היה מעולה, אספקה מהירה ללא בעיות. מומלץ מאוד. חנות אמינה.