
שרות מהיר ואמין. חזרו אלי במהירות לבירור פרטים והשלמת רכישה. פינקו אותי במשלוח על ידי שליח תוך יום וללא תוספת עלות למרות שהזמנתי משלוח בדואר. חברת משלוחים אמינה: התקשרו ביוזמתם אחרי מספר ימים להביא לי את החשבונית שנפלה מהחבילה ונמצאה ברכב ההובלה. שאפו!























