
הזמנתי מסכות דגם FFP3 בסכום כולל הקרוב ל-600 ש"ח. השרות היה נעים, יעיל ומהיר. למרות סכום הקניה הגבוה, גבו דמי משלוח, מה שלא מקבל בחברות אחרות. צלצלתי להודות להם על המשלוח המהיר ובהזדמנות זו שאלתי על קבלת זיכוי על דמי המשלוח. הם סרבו לזכותי. חבל. קלקלו את ההרגשה הטובה של תהליך ההזמנה והותירו תחושה לא נעימה.
שלום לקוח יקר. אין שום קשר בין סכום ההזמנה לחיוב דמי המשלוח , חברתנו מוכרת בסכומים גבוהים יותר ונמוכים יותר ומחייבת דמי משלוח לכל סוג של הזמנה. כמו כן חייב לציין שהשליח הוא של חברה חיצונית אשר נותנת שירות מעולה ומהיר עד דלת ביתך. את דמי המשלוח אני מעביר מיידית לחברת השליחויות ואין לי כל רווח על כך. בימים מטורפים אלה סביב בהלת הקורונה אנו עדיין משתדלים לספק את רצון לקוחותינו ולהגיב מהר ככל שניתן לכל הזמנה . אשמח אם תקבל את דבריי ותעדכן הביקורת בהתאם לשאר ההתנהלות. בברכה אורן , מנכ"ל טכנו שלמה בע"מ