
עשינו הזמנה ראשוננ בלי הכרות קודמת עם האתר. קיבלנו שרות מעולה, ההזמנה טופלה מיידי, כל שלב קיבלנו עדכונים ואפילו שמו לנו מתנה קטנה ונחמדה מאוד. כקונה מנוסה שמכירה מקרוב את חברות השליחויות חייבת לציין שהשליח הגיע עד הבית בלי סיפורים. מרוצה מאוד, אמשיך להזמין!























