
אביעד היה אדיב מאוד, נתן לי שירות מהיר ומעל למצופה. החבילה הגיעה יום אחרי ההזמנה. המחיר היה מעולה זה היה הניסיון הראשון שלי עם החנות ובטוח אחזור לקנות שם גם בעתיד. מומלץ!

אביעד היה אדיב מאוד, נתן לי שירות מהיר ומעל למצופה. החבילה הגיעה יום אחרי ההזמנה. המחיר היה מעולה זה היה הניסיון הראשון שלי עם החנות ובטוח אחזור לקנות שם גם בעתיד. מומלץ!

ביצעתי מספר רכישות שונות בחנות, ובכלל זה מדפסות משולבות, מדפסת צבעונית וסורקים - בכל תהליכי המכירה ליוותה אותי רינת גיטלמן שהפגינה מקצועיות מרשימה, והציעה פיתרונות יצירתיים בהתאם לצרכי העסק תוך שירות ומענה זמינים תוך כדי ולאחר התהליך (אספקה, התקנה וכו'). מועד האספקה התקיים כמתוכנן על אף החגים.

שירות מצויין אנשים נחמדים וקשובים. מומלץ בחום אספקה מהירה בדיוק כפי שקבענו, מומלץ בחום אחלה מחר

חווית קניה מצוינת. החל מהשירות הטלפוני האדיב והרהוט, משלוח מהיר מאוד, מחיר זול מאוד ביחס למוצר האיכותי. מומלץ מאוד!

בס"ד שירות מעולה מענה אנושי זמין תמיד . יחס אדיב וסבלני. הזמנתי את המדפסת למחרת היא הייתה אצלי תוך פחות מ24 שעות חברה מדימה

אני יכולה לתמצת את חווית הקניה בשתי מילים :פשוט תענוג כן ירבו תודה רבה. על השרות

חוויות הקניה מעת ההזמנה הטלפונית ע"י מנהל המכירות אריאל ועד שהמסך הגיע אליי היתה מושלמת והמהירה ביותר שפגשתי. כל הכבוד. אכן אמשיך לבצע את רכישותיי בחנות זו ואמליץ עליה לחבריי.

התכוונתי לקנות מדפסת בחנות זאת בגלל המחיר נמוך והשם טוב שלה באתר. שמחתי כאשר איש מכירות קבע לי זמן הספקה למחרת בבוקר בין שעות 9:30 ל-12:00. בשעה 11:00 אחרי שאף אחד לא הגיע ולא התקשר אלי אני הרמתי טלפון לחנות ושאלתי לגבי ההזמנה את איש המכירות בשם אייל, שאיתו מהתחלה סגרתי את העסקה. עוד כארבעים דקות לאחר מכן כאשר אף אחד לא חזר אליי, צילצלתי לחנות ושאלתי את אייל רק לשמוע, מן הסתם בדרך עדינה של התנצלות, שהשליח כנרא נתקע בתנוע ויהיה אצלי בערך עוד שעתיים-שלוש שעות. הזדעזתי מרמת שרות ברברית לאור הרייטינג של החנות ואמרתי שלפחות היה צריך להודיע על כך מראש. בעבודה שלי קבעתי שאבוא אחרי צהריים, כך שהפסדתי חצי יום עבודה סתם. במשך כול השיחות בטלפון אייל אף פעם לא התנצל ואף פעם לא הציע לי שום פתרון ממצב שנוצר. להיפך הבחור היה נשמע פורמלי, אפילו עדיש, ורשלני בצורה שבה הוא טיפל בהזמנה. במבוסס על הרייטינג גבוע של החנות סביר להניח שנפלתי על איש מכירות יוצא דופן במובן רע. אבל כתוצאה מזה כבר הלך לי כול רצון לקנות בחנות הזאת. חמש כוכביות מציינות מקום מושלם עד הפרט המינורי של שרות לקוחות ללא מקרים חריגים. אחרי החוויה של היום אני רחוק מלתת לניר טק זכות כזאת. חבל מאד!
בתאריך 03/04/16 הלקוח ביצע הזמנה טלפונית למדפסת מדגם Brother MFC-L2700DW הלקוח ביקש לשלוח את המדפסת לכתובת ביתו, נאמר ללקוח כי זמני האספקה הם בשעות המקובלות במהלך יום העבודה הלקוח ביקש אם אפשר להגיע בשעות הבוקר, נאמר לו כי מאחר ומדובר בחברת שליחויות חיצונית נוכל לבקש מהם להשתדל להגיע בבוקר אך אין אפשרות להתחייב לכך בבוקר למחרת 04/04/16 התקשר הלקוח לשאול מתי השליח מגיע, ביררנו אל מול השליח וחזרנו מיד אל הלקוח. נאמר ללקוח בערך בשעה 11:00 כי השליח יהיה אצלו תוך כשעתיים הלקוח אמר שהוא כבר לא יוכל לקבל את האספקה מכיוון והוא צריך לצאת הלקוח נשאל האם הוא מעוניין שנספק למקום אחר באזור לאותו היום או למחרת, הלקוח טען שהוא לא יוכל, וכי אם לא נספק לו מיד את הציוד או למחרת ממש מוקדם בבוקר הוא יתלונן עלינו בזאפ ויפגע בשמנו הטוב. יש להדגיש כי אנו מחוייבים לספק מוצר זה תוך 3 ימים מיום ההזמנה, אך האספקה תוכננה למחרת ההזמנה. הלקוח קיבל שירות טוב, וכשהודיע הלקוח שלא יוכל לקבל בשעה שהשליח אומר להגיע ניסינו בכל דרך שהייתה בידנו לגרום למוצר להגיע אליו לצערנו הוא בחר שלא לקבל את הציוד ולנסות לפגוע בשמנו כפי שאיים.

כבר פעם שלישית רוכש מדפסת מנירטקת הזמנה קלה ברורה הגיע בזמן התקנה קלה עובד מצויין כבר שבועיים

ביצענו את ההזמנה דרך אתר החברה, התחייבו לנו לאספקה תוך 3 ימי עסקים ואכן תוך 3 ימים הגיעה המדפסת באמצעות שליח עד הבית.

רכשתי בחנות מדפסת CX410DE לחברה שלנו, השירות של דני היה מעל ומעבר- ייעץ, המליץ, הכווין ובסוף גם נתן מחיר הגון ביותר וממה שבדקתי הנמוך ביותר! המדפסת הוזמנה ביום ראשון וביום שני להפתעתי כבר הגיע. בנוסף לכך ניתנה תמיכה ע"י איליה להתקנתה בסובלנות, נכונות ורצוון לסייע ולפתור כל סוגיה. יישר כוח, וזאת הפכה להיות חנות הבית של החברה שלי

רכשתי בחודש ספטמבר 2014 מדפסת לסמסרק דגם MX410DE. מדפסת לייזר עם סורק ומכונת צילום ופקס. המדפסת מעולה. מהיות ואיכות הדפסה מאוד גבוהה. עובדת בהיקפים גבוהים. הסריקה מצוינת ברמת זיהוי צבע בעט שבכתיבה לדוגמה. השירות של ניר טק החברה המוכרת מעולה אדיב והאספקה מהירה ואמינה. היום 24.1.16 הוחלף לי במסגרת האחריות שעל המכשיר (3 שנים -הרחבת אחריות) תוף (רכיב שמחזיק את הטונר). ביצוע אספקת התוף היה מהיר תוך 1 יום עסקים. השירות היה אמין ואדיב. האספקה הגיעה בדיוק בזמן כפי שנקבע!!! יישר כוח לניר טק ועובדיה: אבי, אריאל דורלי ויורם אשר נאמנים למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר!!!

ביצעתי את הקניה בבוקר אצל דני, שגילה אדיבות, מקצועיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר, המחיר היה מעולה, וכבר באותו יום המדפסת הגיעה. הכי טוב שאפשר!

החנות הזולה ביותר שמצאתי! יעוץ מעולה וסבלני על אף אלפי השאלות וההתלבטויות ! המדפסת הגיעה עד הבית מהר מאוד! לא כל החנויות מספקות אלינו את המוצרים ורק על זה מגיע כל הכבוד! מומלץ מאוד

המדפסת שאצלי בשכירות - בחיוב לפי מונה. השירות שאני מקבל מעולה! תנאים ממש טובים, מחירים נוחים, הספקת טונרים בזמן.

דורלי אשת מכירות , אין דברים כאלה, נותנת שירות של מחלקה ראשונה. הסברים ,שירות, המוצר מגיע יום למחרת רציתי לקנות דגם והפנתה אותי לדגם שבדיעבד חסכוני בהרבה בתחזוקה שוטפת. שידרה אמינות ונתתה שירות מאד מקצועי. ממליץ בחום

ההזמנה בוצעה בלילה . למחרת, נוצר קשר ע"י ניר טק ( היו נחמדים מאוד) ובדקו את שוב את הכתובת . המדפסת הגיעה עם שליח בזמן ללא חיוב על המשלוח כפי שפרסמו. המחיר של המוצר היה זול, והשרות מצוין. לא אהסס לרכוש בחנות שוב. .

המשלוח הגיע מהר מאוד (פחות מארבעה ימים אליהם התחייבו). אכן קיבלתי את כל המוצרים שהזמנתי והם עובדים מעולה.

בחרתי לקנות ב"ניר-טק" על אחרי שקראתי הרבה תגובות חיוביות עליהם והאמת, לא התאכזבתי בכלל. ביום שני בערב קניתי את המדפסת דרך האתר, ביום שלישי בבוקר התקשרו אלי משרות הלקוחות לוודא את הכתובת (ביקשתי שהמדפסת תגיע למקום העבודה שלי ולא לבית) ביום רביעי בצהריים המדפסת כבר הייתה אצלי עם שליח. אני בהחלט אקנה מהם שוב, ממליץ בחום.

קניה קלה ומהירה במחיר מצוין. שירות לקוחות מ ד ה י ם !!! עזרה מקצועית ויעילה באדיבות ובסבלנות. מומלץ מאד

תהליך ההזמנה היה ברור ופשוט. ביקשתי שיתקשרו לקחת מס' כרטיס אשראי והתקשרו מהר מאוד. הסברתי בדיוק על שם מי צריכה להיות מונפקת החשבונית, והכל בוצע בדיוק בהתאם לבקשתי משלוח מהיר מאוד - למחרת המדפסת כבר היתה אצלי

הם עומדים בזמנים ואפילו מקדימים. הם הבטיחו שהמדפסת תגיע תוך 4 ימי עסקים ובפועל קיבלתי אותה תוך יומיים בלבד עם שליח עד הבית.

ההזמנה והמשלוח היו מצויינים, ללא בעיות ואפילו הקדימו את לוח הזמנים המובטח (4 ימי עבודה)!!! הבעייה התחילה עם המשלוח דרך FEDX - הם הופיעו בביתי ללא תיאום וטענו כי צלצלו אלי. קיבלתי שיחה מהמוקד שלהם (לא מהשליח), עם הערה כי היו אצלי ולא הייתי (בני היה כל היום בבית!) ועלי לחזור אליהם לתאם. חזרתי מייד עם שמיעת ההודעה למוקד וניסיתי לתאם הובלה חוזרת. נדהמתי שעלי להתחייב להשאר 5 שעות (יום חופש מהעבודה) בבית, ללא תזוזה על מנת להמתין להם. לא עזרו בקשותי לצמצום טווח הזמן ולא לצלצול של שעה לפני הגעה. הם הודיעו כי לא ניתן וכי הבעייה שלי מול החנות שהזמנתי מולה (ניר-טק), שזה ההסכם מולם. הם היציעו להביא למקום העבודה, אך סוג העבודה שלי לא מאפשר להמתין במקום אחד 5 שעות ולכן לא רלוונתי לגבי. לסיכום, אם הייתי יודע שזה ההסכם, לא הייתי מזמין דרך ניר-טק, יש להבהיר לפני הרכישה מגבלות כאלו, מכיוון שלא מתאימות לכל אחד!!!
נקדים ונאמר שאנו מצרים לשמוע על המקרה חברת ניר-טק משקיעה את מירב המאמצים בכדי לתת ללקוחותיה שירות מהיר ואמין לכן אנו משקיעים משאבים ועלויות גבוהות בכדי לשלוח משלוחים עם חברת FEDEX אשר הינה חברת שילוח מהגדולות והאמינות בתחום . לצערנו מתוקף המציאות לפעמים קורים עיכובים ותקלות שלאו דווקא קשורים אלינו באופן ישיר ולזכותנו ייאמר שתקלות כאלו אינן דבר שבשגרה ויעידו על כך אלפי הלקוחות העסקיים והפרטיים לאורך 20 שנות פעילותנו. במידה והלקוח היה מעדכן גם אותנו שיישנה בעיה היינו מנסים לעזור ולפתור את העניין במהרה לשביעות רצונו. מכל מקרה כזה אנו למדים ולוקחים לתשומת ליבנו בכדי להשתפר ולהתמקצע בכדי שמקרים כאלו לא יישנו. יחד זאת שמחנו לשמוע שהלקוח היה מרוצה ממהירות המשלוח ומאופן ביצוע ההזמנה.

התקשרתי לחנות בערב, אמרו לי שיחזרו אלי למחרת בבוקר. ובאמת ביום שאחרי התקשר אלי המוכר ונתן לי שירות מעולה - מהר, אדיב ונעים. המחיר ביחס למקומות אחרים היה נמוך יותר, גם המסירה הייתה מהירה - השליח הגיע אלי באותו היום עם המדפסת והחשבונית.

המוצר היגיע במהירות יומיים לאחר הזנה.הפעלתו היתה מהירה ופשוטה. זה מילה כל הציפיות. אני גם מקווה לקנות אצל ספק זה בעתיד