אחרי בירור עם החברה החלטנו לרכוש ב850₪ מחמם מים לבריכה הגדולה שלנו. נאמר לנו שכל שעת עבודה מעלה כמעלה וחצי. נציין שהשירות היה אדיב ביותר. אחרי שהפעלנו את המחמם גילינו כי טמפרטורת המים לא עולה. טכנאי שהגיע אמר לנו שהמחמם אינו מתאים לגודל בריכה כזו. אכן בחוברת מופיע כי כל ארבע שעות עבודה מעלה את חום המים בכחצי מעלה!!! נשארנו עם עוגמת נפש גדולה וחור בכיס בשל חוסר המקצועיות של המוכר וחבל! מן הראוי היה שמוכר ילמד את מפרט המוצר לפני שהוא מוכר אותו...
תגובת החנות
הלקוח רכש את המוצר ב-07/06, כל הפרטים אודות המוצר מצויינים באתר, והוא ראה אותם בטרם רכ, ובהוראות ההפעלה של המחמם שאותם קרא טרם החיבור.
המוצר מתאים! לבריכה של הלקוח, בדיוק כפי שרשום.(כל טענה אחרת שהטכנאי של אינטקס אמר להם, אינה נכונה)
ללקוח יש 14 ימים של אפשרות החזרה, אך הוא בחר להשתמש במוצר יותר מחודשיים בטרם פנה להחזיר אותו, סימן שהוא עובד טוב.