
רכשתי לילדה שלי טלפון סלולרי בחנות הנ"ל. בטרם הגעתי לחנות קבלתי הסבר בצורה מקיפה בטלפון, לגבי המוצר שרציתי לרכוש. הסביר לי לגבי שלושה דגמים מה היתרונות והחסרונות. שירות אמין אדיב ומקצועי. לא לחצו שארכוש דווקא את הדגם היקר אלא את מה שהכי התאים לילדה. בקיצור, ממליץ בחום. וטלפון הבא שאצטרך לקנות ללא כל ספק אגש שוב אליהם. כמו כן בהשוואה לחנויות אחרות, טווח המחירים שלהם הוא בסדר גמור.























