פשוט בושה!! אין מילים, הגעתי לחנות לקנות גלקסי אס 3, המוכרים הביאו לי את המכשיר, הוא הגיע לא באריזה המקורית של סמסונג, חשדתי מאוד, למזלי קראתי את הכתבה הזאת http://hwzone.co.il/gadgets/news/139568 , יש חיקוי דומה שכמעט ואי אפשר להבדיל בינו לבין המכשיר המקורי, השתמשתי באתר שבו מכניסים את המספר הסידורי של המכשיר והוא בודק לאיזה טלפון הוא שייך (imei), לפתע יצא שזה מספר סידורי של טלפון נוקייה ישן ולא גלקסי 3!! חיקוי שהרוב לא ישימו לב אליו, פשוט זלזול מוחלט באמון הציבור!, כתובת האתר לבדיקה http://www.imei.info/ , אני מבקש מהחנות לבדוק את כל המוצרים שלה! ברגע שהבנתי שזה זיוף מוחלט המוכר נלחץ מאוד והחזיר את הכסף מבלי הסברים נוספים, אל תקנו מבלי לבדוק באתר שנתתי קודם וגם תראו את הכתבה למציאת ההבדלים!
ראו אוזהרתם!
תגובת החנות
בס"ד.
אכן כן , סער צודק בהחלט הדבר הינו שערוריה - לא לפי דין ולבטח פוגע בשמנו הטוב .
צריך להבין ע"פ הסרט המצורף אשר בחר לקשר בלינק הלקוח - מדובר "במכת מדינה " כמות הזיופים שמגיע לחנויות מדירה שינה מעיננו.
לאור זאת שהלקוח הסב את תשומת ליבו של המוכר. יכל המוכר לנהוג כרגיל ולספק לו מכשיר אחר.
אך במקום זאת על מנת לא להכשיל את הלקוח במכשיר נוסף - העדיף המוכר לא לספק לו מכשיר מסוג זה ולהחזיר לו את כספו - עד בדיקה מקיפה מול הספק של כל מכשירי סמסונג 3 שהיו בחנות .
ואכן יתברר שהיו באותו יום עוד 2 מכשירים כאלו בחנות - על כן, הוגשה תלונה שלנו מול הספק והדבר נמצא כעת בחקירה של החברה .
אנו מצרים שנפלו בפח בדיוק כמו הלקוח וקיבלנו 2 מכשירים מתוך 200 שסופקו.
אנו מודים לסער ואכן המוכר הובך שהתגלה שבאמתחתו מכשיר לא מקורי.
בברכה - וי אי פי מובייל .