מפרסם ב-zap מאז 2011

‎אופק חדש‎ ‏(NewHorizon) - עמוד 12

מוצרים לאורח חיים בריא (נתניה)

- / 5
בעלים: אופק חדש מוצרי בריאות בע"מ
נמצאו 422 חוות דעת גולשים על אופק חדש
aaaa
aaaa
06.11.2017
מוצר שנרכש: ויטמיקס ומיכל לויטמיקס

חנות מצוינת ונעימה. שירות נעים וטוב מצד המוכרות, נעימות ומסבירות פנים, הכל מוצג באופן סבלני ובמאור פנים, גם בפעם הראשונה שקניתי וגם כשבאתי לקנות מיכל חדש עקב שימוש לא נכון במיכל שיצא משימוש. מחיר המוצר יקר, וכך גם החלפים, אבל זו כבר בחירה שלי אם לקנות אותו. תודה !

חוות הדעת עזרה לכם?
גילת
גילת
02.11.2017
מוצר שנרכש: מיכל לבלנדר וייטמיקס

היום הגעתי בפעם הראשונה לחנות "אופק חדש" בנתניה כדי לבדוק את הבלנדר ויטמיקס שלי שרכשתי לפני כמה שנים. אני משתמשת בו על בסיס קבוע יומיומי ומאוד מאוד מרוצה. קיבלתי שירות מעולה מהמוכרת כרמל. כרמל כל כך סבלנית ונעימה, ומקצועית מאוד. קיבלתי ללא עלות!! במסגרת האחריות סכינים חדשים לבלנדר, ורכשתי מיכל חדש. כרמל הדריכה אותי איך לשטוף טוב יותר את הבלנדר ובנוסף הסבירה לי בסבלנות על המוצרים שהתעניינתי בחנות. רכשתי בקבוק זכוכית לשתיית מים שהיה במבצע. ונרשמתי לסדנת טעימות שייקים בבלנדר ויטמיקס. בטוח אגיע שוב לחנות וארכוש סירים ועוד מוצרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
מדי
מדי
31.10.2017
מוצר שנרכש: מסחטת מיצים אוסקר

לפני כשנה קניתי מסחטת מיצים אוסקר, השרות בחנות וההסברה מכרמל היה מקצועי . מהמכשיר אני מאוד נהנית והוא עושה את עבודתו נאמנה. השבוע הייתה לי בעיה עם אחד החלקים שהתפרק, התקשרתי לאופק חדש, וכרמל, שלחה לי סרטון מה לעשות. כך שהשרות והאחריות למכשיר יושמו . חווית הקנייה שלי הן מהחנות והן מהשרות חיובית ולכן המלצתי לאחרים הן על המכשיר והן על החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
דן
דן
30.10.2017
מוצר שנרכש: מוט לויטמיקס

רכשתי מכשיר ויטמיקס לפני 5 שנים מוט הדחיפה נהרס בגלל שמוש לא נכון שלי שמחתי שיש לאופק חדש חלקי חלוף וקניתי בסניף בנתניה מוט חדש מצוין שהם מחזיקים חלקי חלוף

חוות הדעת עזרה לכם?
shaharsh
shaharsh
25.10.2017
מוצר שנרכש: Vitamix barboss

רכשתי באופק חדש כד בלנדר ויטמיקס, כבר בשרות הטלפוני קבלתי יחס אכפתי, הוצע לי להגיע עם הכד הישן לבדיקת תקינות ונכסך לי כסף רב בכך שהסכינים הועברו לכד חדש, השרות היה יעיל טוב ומהיר, החנות יפה מאוד וההיצע שלה מרשים,

חוות הדעת עזרה לכם?
מרדכי
מרדכי
22.10.2017
מוצר שנרכש: מייבש סדונה 9 מגשים

קניתי מגוון מוצרים באופק חדש, השירות הוא מעולה, שמחתי לגלות שהמכישירים שקניתי הם הטובים ביותר שקיימים, והחשוב מבחינתי אחריות מורחבת להרבה שנים

חוות הדעת עזרה לכם?
Aharon
Aharon
22.10.2017
מוצר שנרכש: מסחטת מיץ כסוף c7000

רכשתי מסחטת מיצים קשים דרך השירות הטלפוני של החנות, חויית הקניה היתה מושלמת, אדיבות, מקצועיות, זמינות, המון סבלנות, החנות עובדת עם שירות box-it שמוזיל את המשלוח ומגיע במהירות ליעד המבוקש, מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Dandush
Dandush
21.10.2017
מוצר שנרכש: נייר טפלקס

נרשמתי לסדנא של טעימות והדרכה על מכשיר הויטמיקס, היה מאד מעשיר, למדתי המון טכניקות ודרכי שימוש יעילות לעבודה עם הבלנדר בתום הסנדא קיבלנו גם קישור לכל המתכונים. כאשר נגשתי לרכוש מוצר הבנות שם עזרו לי, הסבירו והפגינו ידע רב וסבלנות רבה. חווית הקנייה שלי הייתה סופר כיפית ואני בהחלט אחזור לרכוש עוד מוצרים מאופק חדש. מומלץ בחום, שירות אדיב ומקצועי ביותר!

חוות הדעת עזרה לכם?
ludmila.
ludmila.
20.10.2017
מוצר שנרכש: מייבש מזון Sedona Combo

בשבילי חנות "אופק חדש" - כמו חנות ממתקים - רוצה לקנות הכל. יש להם מבחר גדול של מוצרים לאורך חיים בריא באיכות לא מתפשרת! בעבר קניתי ויטמיקס וכל מיני דברים קטנים. היום, אחרי סדנה קניתי מייבש מזון Sedona Combo. קיבלתי הסבר מפורט על המוצר. בנות הפגינו הרבה סבלנות ורצון לעזור בזמן ש" התלבטתי". עזרו לי להביא את המוצר עד האוטו. בקיצור, שירות מסור, הוגן ומשאיר רצון לבוא עוד פעם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
20.10.2017
מוצר שנרכש: ויטמיקס 300

ביקרתי בעבר בחנות בהרצליה. אין ספק שחוויית הקניה במיקום החדש בנתניה עושה חשק להיכנס למטבח ולהכין שייקים ומנות טעימות ובריאות. ממליץ לבקר בחנות ולהתרשם מהמוצרים האיכותיים שמוצגים שם. One stop shop לכל מה שאתם צריכים בערך...כולל סדנאות הדרכה סופר מקצועיות. אני רכשתי ויטמיקס 300 / המלך של המטבח.

חוות הדעת עזרה לכם?
sofi
sofi
18.10.2017
מוצר שנרכש: קופסאות וואקום

אני לקוחה מאוד קבועה באופק חדש. המוצרים שלהם ברמה הגבוהה ביותר שיש ונותנים מענה מעולה לרוב הצרכים שלנו כמשפחה. מעבר לכך השירות כמו בחו"ל!

חוות הדעת עזרה לכם?
audiogal22
audiogal22
16.10.2017
מוצר שנרכש: טרמפולינה בליקון, ויטמיקס פרו750, ויטמיקס 5200, מייבש מזון ועוד...

אני קונה מאופק חדש במשך כמה שנים, יש להם את המוצרים לדרך חיים בריאה מהאיכות הגבוהה ביותר שיש ללא פשרות, בכל פעם שרכשתי מוצר מסויים, תמיד ישנו רצון גדול לעזור והפגנת ידע ושירות יוצא מן הכלל! מרגישים שזה נעשה מהלב ועם אהבה גדולה לתחום במיוחד כרמל, אישיות לבבית עם המון סבלנות וידע רב, ורצון אמיתי לעזור ולכוון. ממליצה בחום רב!!

חוות הדעת עזרה לכם?
צביה
צביה
15.10.2017
מוצר שנרכש: מייבש מזון אקסקליבור 4548

נהניתי מאד לקנות את מוצרי אופק חדש. יעילים ויפים. אהבתי מאד את החנות האסתטית ואת השרות האדיב והנעים.

חוות הדעת עזרה לכם?
שירלי
שירלי
14.10.2017
מוצר שנרכש: מסחטת פירות קשים Kuvings

הגעתי לחנות על מנת להחליף או לתקן חלק שנשבר לי במכונת המיץ. האיש הטכני, העובד בחנות, מיד קרא לי להכנס אליו למרות שמוכרת החנות היתה עדיין עסוקה. הוא החליף לי את חלק המכונה שנשבר וכן הציע לי איך לשמור על המכשיר בהמשך. הטיפול היה יעיל וזריז ולמרות שעברו כבר מספר שנים מרכישת המכשיר ניתן בחינם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלוני
אלוני
11.10.2017
מוצר שנרכש: ווק 36 ס"מ Nanjing כולל סלסלת אידוי ומכסה זכוכית

רכשתי ווק כולל סלסלת אידו ,מהחנות בנתניה ,השרות היה ידידותי, סובלני , אדיב ומקצועי. מרוצים מאוד מהווק.יעיל ונוח ,הירקות פריכים וטעימים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Liora
Liora
10.10.2017
מוצר שנרכש: ויטמיקס פרו

ביקשתי לקנות בלנדר פרו והתחלתי לעשות סקר שוק. כשהגעתי ל"אופק חדש" והתחלתי התעניין, דיברה איתי בחורה בשם כרמל, בחורה מקסימה, שירותית, פותרת לי כל בעיה, עונה על כל שאלה מעצבנת, מוכנה לעזור בכל מה שביקשתי- והכל עם חיוך. כרמל עשתה הכל כדי שאצא מרוצה, וכן שומרת על קשר עימי על- מנת ליידע אותי בכל מיני מבצעים, סדנאות ועוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
AV
AV
09.10.2017
מוצר שנרכש: מכונת מיצים אוסקר1000

שלום היום ביקרתי בחנות אופק חדש בנתניה לצורך החלפת חלק ממכונת מיצים. באתי בידיעה שהסתיימה האחריות על המוצר מזמן. ולכן מתכוון כמובן לשלם עבור החלק החדש. הנציגה בחנות ציינה בפניי שבדיוק לפני שבוע הסתיימה האחריות ולכן היא תאפשר החלפה ללא עלות.הופתעתי. זה עשה לי חווית WOW , חווית שמחה והערכה רבה וזאת בהמשך לניסיון קודם בקבלת שירות מצוות החנות עוד במשכנה הקודם. שירות אדיב, סבלני, נעים ואמין. תודה על העקביות במתן שרות מצויין. בברכה אשר ורדי

חוות הדעת עזרה לכם?
בולי
בולי
09.10.2017
מוצר שנרכש: בקבוק זכוכית לשתיה

חנות כפית, שירות מעולה, יש חניה 😀 המלצה- בידקו את המוצר לפני שאתם לוקחים אותו... 😀

חוות הדעת עזרה לכם?
Adele
Adele
08.10.2017
מוצר שנרכש: BELLICON TRAMPOLINE 100CM

הגעתי לאופק חדש לראשונה לפני שנתיים כאשר חיפשתי טרמפולינה של בליקון, נהנתי משרות מקצועי אדיב ואמין. לפני חודשיים רכשתי גומיות חשדות לטרמפולינה שלי וכשהתקשרתי הנציג דיבר איתי בטלפון 20 דקות כדי לעזור לי לבחור את הגומיות המתאימות, בנוסף הסביר לי איך לשמור עליהן כדי שיחזיקו מעמד יותר זמן, השירות והיחס שמקבלים בחנות באמת לא מובן מאליו. המשלוח הגיע אלי הביתה יום למחרת. מקבלים שם שרות יוצא מין הכלל וממליצה מכל הלב ברור לי שבעתיד אקנה אצלם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
חיה
חיה
07.10.2017
מוצר שנרכש: Oscar DA1000

רכשתי לפני שבועיים מסחטת מיצים אוסקר 1000. פגשתי בחנות את כרמל, אשר נתנה לי יעוץ והדרכה באדיבות רבה ובמקצועיות. ומאז אני נהנית מידי בוקר ממיץ שורשים ועלים. חיה רותם

חוות הדעת עזרה לכם?
נעה
נעה
06.10.2017
מוצר שנרכש: מסחטת מיצים אומגה

חנות מאוד מקצועית. חנות נישה למוצרים של בישול ואכילה בריאה. המוכרים נותנים מידע מדוייק, המוצרים מאוד איכותיים, והעיקר הכי חשוב זה השירות. קנית שם מוצר ומשהו השתבש או התקלקל? יש לך אבא. יש אחריות, לא מתנערים, מחליפים לך, מתקנים לך באדיבות ובמהירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
orly
orly
05.10.2017
מוצר שנרכש: מסחטת מיצים קובינגס

הגעתי לאופק חדש על מנת לקנות מסחטת מיצים. אני ממליצה עליהם בחום רב. היתה לי חוויית קניה מצויינת . קיבלתי שירות מקצועי מאוד ונעים מאוד. הרגשתי שמנסים להבין את צרכיי ולהתאים לי את הדגם שנכון לי, מתוך מגוון רחב של דגמים. החנות עצמה מעוצבת יפה ונעים לשהות בה. אין לי ספק שאחזור לרכוש מוצרים נוספים.

חוות הדעת עזרה לכם?
tchia
tchia
02.10.2017
מוצר שנרכש: מסחטה למיצים אטלס של BioChef Whole Slow Juicer

קניתי מכונה לסחיטת מיצים קשים באמצעות האינטרנט. ברצוני לציין את הטיפול המקצועי שקיבלתי מחברת "אופק חדש" קניתי מכשיר מתצוגה שלא עבד כמו שצריך. התקשרתי לחנות ותוך מס' ימים הגיע עם שליח מכשיר חדש לשביעות רצוני. תודה על השירות המקצועי והטיפול המהיר. ממליצה בחום לקנות ב"אופק חדש" מקום שהוא בית !!! בברכה תחיה אבידן

חוות הדעת עזרה לכם?
meirk
meirk
02.10.2017
מוצר שנרכש: אוסקר 1000

רכשתי לפני כ-4 שנים מסחטת המיצים לעשב חיטה ושאר עלים ושורשים (אוסקר 1000). מאז הוא עובד שעות נוספות יום יום המוצר מצוין. במהלך הרכישה קיבלתי יעוץ מעולה ושרות מצוין. במהלך השנים קיבלתי שרות נפלא לבלאי של חלפים ללא כל תשלום(אחריות 5 שנים) ממליץ בחום לכל המטופלים שלי. לאחרונה באתי עם מטופלת לרכישת אוסקר עבורה. ושוב פגשתי את כרמל שיעצה ללקוחה בהתאם לצרכים שלה מלאת סימפתיה. שוב רמת השרות המעולה בחנות לא כל כך מקובלת בשוק הישראלי, בזמן המכירה וגם לאחריה בפניות לשרות. מאיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
01.10.2017
מוצר שנרכש: Pro750

רכשתי ויטמיקס pro750 במאי האחרון, על המכשיר חוץ מזה שהוא עושה הכל ודואג לשרת אותנו בכל מה שאנו צריכים( שייקים, סמודי לילדים, מרק, חומוס וכו...) אין מה להוסיף, מסיבה לא ברורה המכשיר החל לנזול( וכמו שהוספתי אי אפשר בלעדיו...) פניתי לחנות, ענו לי שאגיע לחנות והם ייבדקו, הגעתי, יישר הבחור הטכני בדק איתר סדק על המקום החליף לי את הקנקן ובנוסף היה אדיב ולימד אותי איך לשים לב לביצוע הסכינים ומה ניתן לעשות... בכדי שהוכיח שהמכשיר שברשותי באחריות היה עליי להביא מס סידורי, כמובן ששכחתי ,למזלי בחנות היו אדיבים ולא נתנו לי לנסוע הביתה שוב בקיצור סמכו עליי ואמרו שאשלח להם במייל! לא מובן מאליו שירות שכזה בטח לא בישראל, תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון