רכשתי ויטמיקס pro750 במאי האחרון, על המכשיר חוץ מזה שהוא עושה הכל ודואג לשרת אותנו בכל מה שאנו צריכים( שייקים, סמודי לילדים, מרק, חומוס וכו...) אין מה להוסיף, מסיבה לא ברורה המכשיר החל לנזול( וכמו שהוספתי אי אפשר בלעדיו...) פניתי לחנות, ענו לי שאגיע לחנות והם ייבדקו, הגעתי, יישר הבחור הטכני בדק איתר סדק על המקום החליף לי את הקנקן ובנוסף היה אדיב ולימד אותי איך לשים לב לביצוע הסכינים ומה ניתן לעשות... בכדי שהוכיח שהמכשיר שברשותי באחריות היה עליי להביא מס סידורי, כמובן ששכחתי ,למזלי בחנות היו אדיבים ולא נתנו לי לנסוע הביתה שוב בקיצור סמכו עליי ואמרו שאשלח להם במייל! לא מובן מאליו שירות שכזה בטח לא בישראל, תודה!