
תחושה של בית ואנשים מקצועיים שיש להם סבלנות לכל שאלה באמת הדבר הכי טוב שיכולתי למצוא מחירים פצצה

תחושה של בית ואנשים מקצועיים שיש להם סבלנות לכל שאלה באמת הדבר הכי טוב שיכולתי למצוא מחירים פצצה

רכשתי כעת גימבל רונין s חייב לציין את השירות האדיב של דורון שישב איתי זמן לא מועט וענה על כל השאלות במקצועיות ובנחת נהנתי מאוד מהשהות בחנות מחיר מעולה למוצר בקיצור שווה להכנס

הזמנתי רמקול אלחוטי דרך האתר. ההזמנה היתה קלה ומהירה ולאחר ההזמנה התקשר אלי נציג לוודא שכל הפרטים נכונים. קיבלתי את המוצר מהר מאוד, כעבור יומיים.

הזמנתי את המוצר אוןליין. התקשרו מהחנות לוודא את ההזמנה ואחר כך שלחו את המוצר,ולאחר שהמוצר הגיע הם התקשרו לוודא הגעה של מוצר. לדעתי זהו שירות מצוין וכך צריך לעשות.

ממליצה בטירוף! רק שילמתי על המוצר, ישר קיבלתי מייל ושיחת טלפון עם המספר מעקב המשלוח הגיע תוך 3 ימים לנקודת איסוף ולא לדואר - שחסך לי המון זמן. המוצר הגיע ארוז היטב יחס אדיב מאוד

תהליך הזמנה מהיר ופשוט ביום המחרת יצרו קשר והודיעו שמסרו את המשלוח לחברת UPS ,למחרת קיבלתי את המוצר עי שליח UPS , כל הכבוד !

מרגע הכניסה לחנות, מוכרן סופר אדיב ומקצועי נצמד ועזר לי למצוא את התיק בדיוק כמו שחיפשתי בכמה חנויות. חנות גדולה, צוות מאוד מקצועי, מבחר עשיר של ציוד צילום ואביזרים לכל רמות הצילום. פעם ראשונה נמצא פיזית בחנות והיא מרשימה מאוד. ושוב צוות מאוד מקצועי, מאוד סבלני ואדיב. פשוט מעולים

קניתי אוזניות SONY M3. השירות מצוין . משלוח הגיע תוך 3 ימים . מחיר מדהים . משמח לדעת שיש חנויות שנותנות שרות וחוויה כזאת .

קניתי מצלמה עם ציוד היקפי, דורון ואמיר נתנו לי שירות יוצא דופן.. אני ממש ממליץ ותודה על הקפה :)

קניתי מצלמה מדגם G9 תוך פחות מחצי שעה אחרי הרכישה באינטרנט התקשר נציג מטעם החנות לבשר לי שהם הוציאו את זה במשלוח ויגיע תוך 3-5 ימים אחרי 4 ימים דפק משלוחן בדלת והביא לי את המצלמה האיכותית נהנתי מאד מהשירות המהיר והטוב!!!! כמובן שהמלצי לחברות תודה רבה

אחרי שביקרתי בחנות אחרת בתל אביב ( לא נזכיר שמות) ונעניתי בתשובות מנפנפות ומזלזלות. חיכיתי עוד שישה חודשים עד שאזרתי אומץ להכנס שוב במטרה לרכוש מצלמה. למרות שלמדתי כמעט את כל מה שהייתי צריך כדי לרכוש את הבחירה הכי טובה לטעמי. השתעשעתי ברעיונות, לרכוש נרתיק מספר סוללות , עדשות . הצקתי למוכר ,אולי כדי לראות אם יש לו סבלנות בשבילי. למרות שלא נראיתי כאחד שעומד לקנות דורון וצוות החנות העניקו לי אווירה חמה ופתוחה לשאול כל שאלה שעולה לי בראש. גרמו לי להרגיש שאין מה להתבייש ושהם פה בשבילי גם אם זה רק בשביל להסביר. כמובן שחזרתי אחרי שבוע וקניתי מצלמה מדהימה ושתי עדשות. קיבלתי לא מעט צ'ופרים אני יודע שאחזור שוב כי אני וןהב צילום והשרות שלהם מדהים.... אה גם המחיר הכי זול אצלהם אבל זה פחות חשוב מנסיוני המר עם חנות אחרת. ממליץ בחום.

מבינים בצילום. הוגנים מאוד במחירים. חנות עם שפע אביזרים...נותן טעם לעוד. מפריטים פשוטים לחובבים עד פריטים למקצועיים...הכל לפי הידע והכיס.

ענייני, מקצועי, סבלני, מחיר ללא תחרות, אדיבות ומעל הכל שרות! שלחו עד הבית במשלוח חינם.

חווית קניה מצויינת...הזמנתי Nikkor 10-300, Nikon D7500 . חזרו אלי מיד ותוך 3 ימים הכל היה אצלי. . מומלץ ביותר!

הגעתי למקום לאחר בירור ב ZAP היכן לקנות אוזניות אלחוטיות. קיבלו אותי בצורה מאוד יפה, אדיבה ומקצועית. הסבירו לי על המוצר על המתחרים ולבסוף יצאתי עם המוצר שהתכוונתי לקנות בלב שלם. במהלך הקניה קבלתי מתנה מאוד נחמה מהם שתעזור לי לניקוי עדשות המצלמה למרות שלא רכשתי מהם עדשות. מאוד אשמח לבקר אצלם בעתיד...

קניתי מצלמת סוני, אחלה שירות , קיבלתי הסבר מלא על המצלמה בחנות , הסבר על המוצרים הנלווים , ממליץ בחום על המקום

אחרי כמה שעות מההזמנה באתר חזר אלי בחור נחמד מהחנות, לקחת אמצעי תשלום ולסיכום פרטים. המוצר הגיע בדואר בזמן אפילו לפני הזמן, ארוז יפה ע"מ שלא יפגע. לסיכום אחלה שירות ומחיר זול... מומלץ.

צוות מקצועי עם הרבה ידע מקצועי , סבלנות ועצות ששוות המון. מסוג המקומות שהם כמו בית מקצועי שתמיד חוזרים אליו. מומלץ בחום מניסיון . יותם ואמיר עזרו לנו במיוחד עם שירות מאוד מקצוע ואדיב.

שירות מגניב ואדיב . נתנו לי להשאר לקפה להטעין קצת את המצלמה בחנות. מאוד נהנתי

עמיר ענה לנו באדיבות מרובה ואף שהמצלמה היתה חסרה במלאי, עשה עבורינו מאמץ מיוחד - כיון שהיתה נחוצה לנו בדחיפות. המצלמה הגיעה במהירות עד לבית! ממליצים בחום!

ממליץ בחום! השירות היה מעולה,מקצועי ומהיר. המוכרים היו סבלניים ואדיבים מאוד ואפילו פינקו באספרסו קצר.

תהליך הרכישה עבר מהר וללא בעיות, ביום השני הסחורה הועברה למשלוח ל-UPS ונמסרה תוך שלושה ימי עבודה (האריזה הייתה מאובטחת מאוד ולחבילה לא היו נזקים). השליח הגיע בזמן המוסכם. זו לא הפעם הראשונה שאני מבצע רכישות של ציוד צילום בחנות הזו ואני תמיד מקבל יחס ידידותי מהצוות. ממליץ על החנות הזו

מצויינים המקצועיים. התקשרו חמש דקות לאחר ביצוע ההזמנה, לוודא כתובת. מצלמה הגיעה תוך שלושה ימים.

מקום מדהים עם שירות מאוד אישי. כבר בשיחת טלפון הרגשתי את השירות והמקצועיות. במקום יש מבחר אדיר אווירה קולנועית. אני בהחלט מרוצה ואחזור בהקדם תודה על הכל.

היה באולפן קנה ציוד. השירות ברמה גבוהה, הקדשנו תשומת לב מירבית וקיבלנו את ההמלצות שעושים היטב.כל שהוסבר זמין.