
בכל קנייה שלנו בדיו פלוס השירות מקצועי , אדיב ומהיר, ממליצה בחום לעבוד מולם ולקבל את השירות הטוב ביותר .

בכל קנייה שלנו בדיו פלוס השירות מקצועי , אדיב ומהיר, ממליצה בחום לעבוד מולם ולקבל את השירות הטוב ביותר .

עובדים עם החברה כבר כמה שנים. שירות אדיב, מקצועי, מהיר. מיכל תמיד זמינה להעניק שירות ודניס הטכנאי. מקצוען.

מומלץ בחום בהכל - איכות מוצר, איכות התקנה, מחיר הוגן, זמן אספקה. ויחס גם של איש המכירות יוסי וגם של המתקין איגור.

מומלץ בחום! שרות נהדר, מקצועי ואמין. תמיד ימליצו על המוצר הנכון והמתאים לצרכים שלך. מלבד המחיר התחרותי (אחרי השוואה עם ספקים אחרים) מה שלא פחות חשוב זה אנשי מקצוע סופר מקצועיים שהגיעו עוד באותו היום וחיברו לי את המדפסת לרשת במשרד בצורה מקצועית.

חברה מעולה!!! מחירים מצויינים ושירות מעולה!! קניתי מהם מדפסת חדשה, הם גם נתנו המלצה מעולה למדפסת שהכי מתאימה, גם נתנו מחיר טוב וגם הגיעו והרכיבו באותו היום שהזמנתי! אני עובד עם החברה הזו כבר הרבה שנים, קניתי מהם מדפסת לפני כמעט 10 שנים שעדיין עובדת ופשוט רציתי להתחדש ובמשך כל השנים הם נתנו לי שירות מעולה על המדפסת הקודמת, כולל קניית טונרים ושירות טכני, אז ברור שהזמנתי דרכם שוב!! ממליץ בחום

קנייה קלה ונוחה! יוסי ואדיר - מוכרים נחמדים, אחראיים וידעו מיד להמליץ על מדפסת שאני צריך (מדפסת שחור-לבן A3 עם הדפסה דו-צדדית). המדפסת הגיעה תוך ימים ספורים עם מתקין בשם דניס שהיה מאוד אדיב, מקצועי ועזר להתקין את המדפסת. כמו כן נתנו לי הנחה יפה לכבוד חג חנוכה. ממליץ בחום!

היה אצלי מתקין בשם דניס להתקין לי מדפסת משולבת של זירוקס. יש לי רק מלים טובות עליו. הוא הגיע בדיוק בזמן. הוא התקין את המכונה וחיבר אותה למחשב ללא בעיות. הוא הסביר לי בסבלנות רבה את פעולות המכונה, ובדק שהבנתי. הוא מאד נעים הליכות ומנומס. אני מודה לכם על שכזה עובד יש לכם. ד"ר מיכל שקד, עו"ד

שירות מקצועי, אמין, מהיר ובמחירים הכי שווים שיש. ממליצה בחום בכל תקלה עוזרים במהירות ובאדיבות ומספקים מדפסות וציוד נלווה תוך 24 שעות

שירות אדיב ומקצועי, המדפסות הגיעו אלינו לעסק תוך יום מההזמנה והמתקין היה סבלני ומקצועי מאוד וגם מחיר מצויין, מומלץ מאוד!!!

אני לקוחה שלהם כבר מספר שנים - רכשתי מדפסות, טונרים. מבחינת המכירה - מעולם לא "דחפו" אותי לרכוש מכשיר יקר מעבר לצרכי. השירות מצויין. שירות מקצועי,אמין, אכפתי וקשוב. חשיבות השירות במיוחד הרבה מעבר לזמן הרכישה, גם בעת תקלה, פשוט מקצועי, ממוקד, מהיר ונעים. בכל סיטואציה קיבלתי שירות טוב, מיכל באופן מיוחד . תודה

חייב לשתף !!! היות ובשגרה משרדנו מתנהל אל מול אנשי מקצוע רבים ושונים, נדהמתי לגלות כי קיימים גם דוגמת הצוות המיומן והאנושי בדיו פלוס. בשיחה אחת עם יוסף אשר ענה לאחר שני צלצולים דאג יוסף כי תגיע למשרדנו מדפסת באותו היום לאחר שהבין כי קיים לנו צורך מידי בכך. לא זו אף זו, דאג למחיר תחרותי לכל הדעות. את המדפסת התקין לי דניס, אשר ביצע הכל באופן מושלם ומותאם בדיוק רב לצרכי המשרד. אציין גם את העובדה שמדי פעם כאשר התקשרתי לבירור כזה או אחר, נעניתי ע"י מיכל הנפלאה שתמיד באופן עקבי דאגה לשוב בשיחת טלפון ולוודא שהכל כשורה. מי יתן ומהלך העסקים הרגיל של כולנו יהיה רווי באנשי מקצוע כדוגמתם. ממליץ בחום. מנשה אוחנה, עו"ד

רכשתי מכם מדפסת דיגיטלית קוניקה מינולטה, מרגע הרכישה ועד היום אתם נותנים מענה לכל פנייה במהירות האפשרית כל שאלה נענית במקצועיות, במהירות ובאמינות זו לא המדפסת הראשונה שאני רוכשת (אני בעלת עסק למיתוגים) ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה!! פשוט מדהימים! אמינות מספר 1, שירות הכי מדהים שפגשתי, איכות ללא פשרות ומחירים מדהימים! מיכל, דניס, אדיר ויוסי אתם פשוט אנשים טובים ושמכם הולך לפניכם! ממליצה בחום !!!!! פתרונות הדפסה - רק מהם!!!

קיבלתי שירות מהיום להיום עם שליח מקצועי שעשה הסברה והדרכה לכל העובדים במשרד. ממליץ בחום אורנה מהם מוצרים בהמשך

אחרי סקר שוק קצר באיטרנט, ביצעתי רכישה באתר של דיופלוס. חזרו אלי למחרת לסגירת פרטים והצעה לשדרוג. מגרסת הנייר הגיע 24 שעות לאחר מכן. הפתעה נעימה, של שירות מהיר, אדיב, ומחירים טובים.

התקשרתי לבדוק אם קיים במלאי דגם מסוים של מדפסת לייזר פשוטה שראיתי באתר. מוכר בשם אדיר נתן לי שירות מעולה, הסביר שזה מספיק למה שאני צריך, ולא ניסה לדחוף לי משהו יותר יקר. המדפסת הגיעה הביתה למחרת. ממליץ בחום.

כבר כמה שנים שאני עובד איתם והיחס והמקצועיות ממש מצויינים. מיכל אדיבה ומקצועית וכמובן שיוסי גם.

צלצלתי כדי להתעניין במדפסת אחרי כמה ניסיונות לפנות אל חברות אחרות שניתקלו בטלפונים ומיילים שלא נענו, ואחר כך, כאשר נענו, נענו באדישות או בנוקשות בגלל מצב הסגר. בדיו פלוס ענו לי מיד בטלפון הראשון, קיבלתי הסבר מקיף וסבלני, הסברתי שמצב הסגר גורם לצורך מיידי במדפסת ובהתקנה. הזמנתי וקיבלתי את המדפסת למחרת והטכנאי התקין אותה. תוך יום חזרתי לעבודה מלאה למרות סגר הקורונה. שירות כזה ברמה גבוהה הוא לא מובן מאליו אף פעם, והוא יקר במיוחד במצב הסגר.

רכשתי טלפונית מדיו פלוס מדפסת משולבת צבע של קיוסרה. כבר למחרת הרכישה הותקנה המדפסת בביתי. קבלתי שרות מעולה הן מאיש המכירות, יוסף, והן מהטכנאי אלכס. גם מחיר המדפסת היה מעולה. תודה לכם.

אני בעלים של משרד רואה חשבון אשר רק אתמול בערב התעניינתי, והיום בבוקר כבר דאגו מדיו פלוס לסגור את ההזמנה, את המוצרים ברכישה גם מדפסות וגם טונרים קיבלתי לפני צהריים, אני פשוט נדהמתי מרמת האמינות, הדייקנות והשירות המעולה שקיבלתי, ומעבר לזה גם המתקין שהגיע אכן עבד במקצועיות ובאדיבות, אישית כבעל משרד מעל 15 שנות ניסיון במקצוע. נותן לו ציון מעולה של 10 ואני מאלה שלא נותן חוות דעת, אבל הפעם הייתי חייב בזכות השירות שזכיתי. לגבי אדיר, זה היה באמת שירות אדיר ויוצא מן הכלל. יישר כוח ותצליח

ממליץ מכל הלב ! מחירים הכי טובים שיש, שירות אדיב ומקצועי ונכונות לעזור ולמצוא פתרונות נכונים והכי משתלמים ללקוח ! אני אחזור לשם בטוח

שירות מעולה ומהיר!! ההזמנה הגיעה תוך שעה ליעדה והשירות היה אדיב מאוד. בהחלט אבצע רכישות נוספות בעתיד.

התקשרתי לדיו פלוס וענתה לי בחורה מקסימה בשם מיכל. קיבלתי ממנה שירות יוצא מן הכלל בהבנה רבה. לאחר מכן הועברתי ליוסי להמשך טיפול. יוסי שמע את בעייתי ומצוקתי וכמובן עשה את כל המאמצים ודאג לי לקבלת המדפסת כבר ביום למחרת. תודה רבה על העזרה והאספקה המהירה. אין ספק שאמליץ עליכם.

הגעתי לדיו פלוס דרך פרסומת בפייסבוק שקפצה לי אחרי שניסיתי לדבר עם כמה חברות שלא ממש התייחסו אלי ברצינות, לא היו להם תשובות לשאלות שלי..והבטיחו לחזור ולא חזרו... ואז למזלי הרב הגעתי ליוסי מדיו פלוס !!! כבר מהרגע הראשון קיבלתי יחס מעולה ואדיב ,שלא לדבר על המקצועיות שלו !! רציתי לקנות מדפסת לייזר וקיבלתי ייעוץ מעולה !! הוא התאים לי בדיוק את מה שהייתי צריכה!!! המדפסת היתה אצלי בבית תוך יום עם טכנאי אדיב ומקצועי !!! מאד מרוצה !! וממליצה מאד מאד לקנות דרכם :)

רכשתי מחברת דיו פלוס מדפסת משולבת HP M775DM צבעונית מדפיסה גם נייר A3 5 מגירות, אפשרות להידוק של הנייר. השירות היה מצוין, רומן הטכנאי אדיב סבלני ומסביר פנים. המדפסת הגיע תוך יומיים עם הטכנאי שהתקין והגדיר את ההגדות ההדפסה והסריקה בכל המחשבים במשרד. כמוכן הדריך בסבלנות על המכיר על אף השאלות הרבות שלנו. חשוב לציין שגם המחיר מצוין. אבי

שירות מיקצועי ומהיר התייחסות אדיבה בסבלנות רבה תודה רבה למיכל המקסימה ולאדיר על הטיפול המהיר.