
עד היום לא קניתי משקפי שמש באינטרנט מתוך חשש שאקבל חתול בשק ואצטרך להתחיל להתרוצץ ולריב עם חנות וירטואלית. כשראיתי את נמחירים בחנות הזאת ולאחר ששוחחתי עם בחור בשם יעקב שהיה אדיב והצליח להרגיע אותי. את המשקפיים קיבלתי תוך יומיים במקום שלושה ימי עבודה ואתמול הערב התקשר שוב יעקב לוודא שקיבלתי את המשקפיים ושהכל בסדר. מזמן לא נתקלתי בשירות כ"כ אדיב מקצועי עד שהחלטתי להירשם במיוחד בזאפ כדי להביע את הערכתי ותודתי!!! אני יחזור ואני מציע לכולכם - אם אתם רוצים גם מחיר וגם שירות זאת החנות לקנות ממנה!!! יישר כוח.










