
קנייה קלה ונוחה באתר, ושירות מעולה מצד שירות מעולה מצד שירות הלקוחות של גיימסטיישן, אשמח לקנות שם שוב בעתיד.

קנייה קלה ונוחה באתר, ושירות מעולה מצד שירות מעולה מצד שירות הלקוחות של גיימסטיישן, אשמח לקנות שם שוב בעתיד.

שרות מצוין ומחיר הוגן קניתי קונסולה אקסבוקס 360 עם קינקט ללא ספק אחזור לקנות ברשת

ביקרתי באתר של החנות, והתעניינתי ב XBOX 360 לא פרוץ. מצאתי שתי אופציות מעניינות, אחת מהם 4GB ב 469 והשנייה 250GB ב 590. התקשרתי לסניף בראשל"צ ונאמר לי שיש במלאי. כעבור שעתיים יצאתי מאשקלון לראשל"צ, הגעתי לסניף ונאמר לי שאין במלאי שום דבר מהם. התאכזבתי ולא קניתי כלום. בדיעבד הבנתי שהמטרה שלהם לפרסם מוצרים שאין להם באמת כדי למשוך לקוחות ואז למכור משהו אחר יותר יקר כי בפועל לא היה בכלל במחיר האטרקטיבי במלאי כלום.
רשת גיימסטיישן הינה הרשת הותיקה בישראל והיא חרטה על דגלה כבר בתחילת דרכה את דרך האמינות. רשת גיימסטיישן מתחייבת לעמוד מאחורי כל פרסום או הצעה שמפורסמת על ידינו. הטענות שהועלו ע"י הגולש קצת תמוהים מכיוון שבבדיקה שעשינו ישנן 2 חשבוניות שונות בסניף ראשון לציון שסופקו ללקוחות המוצר הנ"ל בדיוק במחירים שצויינו ביום המדובר. גם במצבים בהם המלאי בסניף ספציפי אזלו ביום מסויים אנו מתחייבים לספק את המוצר למחרת מכיוון שאנו ממלאים מלאי בסניפים בכל יום על מנת לוודא שכאשר לקוחות מגיעים אלינו תמיד יש לנו את הכל במלאי זמין לרכישה מידית. אין לנו דרך לדעת מה היא האג'נדה הנסתרת שעומדת מאחורי תלונתו של הלקוח הנ"ל או אם מדובר בלקוח אמיתי או לחלופין חנות מתחרה שקשה לה לקבל שאנחנו באמת מספקים את המוצרים שלנו במחירים אותם פרסמנו. בכל מקרה גם הגולש DAVID וגם כל שאר הלקוחות מוזמנים אלינו גם לרשת החנויות וגם לאתר להינות ממחירים ושירות ללא תחרות כבר למעלה מ 15 שנה ולהצטרף לעשרות אלפי הלקוחות שבמשך שנים ארוכות שמו את רשת גיימסטיישן לבית שלהם לכל עולם המשחקים והאלקטרוניקה.

אני קונה בחנות זו משחקים לפלייסטיישן 4 בקביעות כבר מספר חודשים ותמיד מקבל מאיתי וישראל יחס חם וסבלני, הסבר למשחקים (אני קונה לבן שלי ולא מבין בזה כלום) וכשהמשחק מגיע הם מתקשרים אלי מיד ואני מגיע לאסוף בנוחות. ממליץ מאוד לקנות בחנות הזו ואני בטוח שאחזור לשם שוב.

בחנות בראשון לציון השירות היה מצויין. החב'רה מקסימיפ, מסבירי פנים ונותנים הרגשה נעימה. כיף להגיע לחנות. המוצר סופק בזמן ובאיכות מצויינת. ממליצה בחום.

שרות מעולה,משלוח מיידי. אתה מקבל יחס כפי שלקוח אמור לקבל-אדיבות ומקצויעות. אין ספק שארכוש שוב אצלם וגם אמליץ בחום לאחרים.

חווית רכישה מדהימה! ענו על כל שאלה במהירות ונתנו יחס אישי ואדיב. פשוט שירות למופת ובוודאות ארכוש מהם שוב בעתיד.

השירות שקיבלתי היה אדיב ומקצועי, המוכר בחנות הסביר לי על המוצר ועזר לי להגיע להחלטה. ממליץ בחום

שירות מעולה תודה לאיתי וישראל על היחס המעולה הכי טוב לקנות בגיים סטיישן גם זול ושירות מדהים

ההזמנה הייתה נוחה וקלה לביצוע בהחלט ארכוש שוב מ gamestation חברה מעולה ואמינה ממליץ בחום

היה כיף מאוד חברה ממש נחמדים היה לי נעים היה לי בעיה ניסו לעזור לי נתנו לי יחס טוב ומהיום כל דבר שקשור לאקס באוקס אני קונה רק שם

שירות נהדר ומסייע. המוכרים מכירים כל לקוח ומטפלים בו אישית. כיף לבקר ולקנות. מתחשבים ומספקים מוצרים שקשה למצוא בארץ במחירים טובים.

אדיבים מקצועיים שירות מהיר חנות מכניסת אורחים מלאי רב של משחקים לכל הגילאים המוכר מסביר פנים ומקצועי

אחת החנויות האהובות עליי בארץ, כל פעם שאני רוצה לקנות לעצמי משחק אז דבר ראשון אני הולך לגיימסטיישן בגלל המחירים הטובים ובעיקר בגלל השירות שאיתי וישראל נותנים ממליץ בחום לקנות שם

ב01.12.15 הזמנתי קונסולת WII דרך האתר של החנות, ווידאתי כי לא מופיעות באתר הודעות על מחסור במלאי (על קונסולות מסויימות מופיע כיתוב בתיאור המוצר). קיבלתי מייל המאשר את ההזמנה ולינק לבדיקת סטטוס ההזמנה. למחרת סטטוס ההזמנה הופיע כ״בטיפול מנהל״, היות ולא נוצר איתי קשר הנחתי כי מדובר בהליך סטנדרטי. ב-3.12.15 בדקתי שוב את ההזמנה, הסטטוס עדיין נשאר זהה, בשלב הזה יצרתי קשר עם החנות באמצעות המייל. מספר שעות לאחר מכן התקשרה אלי נציגה של החנות והודיעה לי שהמוצר שרכשתי לא נמצא במלאי וגם אין שום הערכה לגבי הגעת המוצר. ביטלתי את העסקה והודעתי לנציגה שהמוצר עדיין מופיע באתר החנות ללא שום הודעה על בעיות במלאי. הנציגה הבטיחה כי הנושא בטיפול. נכון לרגע כתיבת הודעה זו, כתשע שעות לאחר השיחה שלי עם הנציגה, המוצר עדיין מופיע באתר ללא שום הודעה על בעיות במלאי. התאכזבתי מרמת השירות, הייתי מצפה שהאתר יהיה מעודכן עם המלאי הקיים או לכל הפחות שהחברה תודיע ללקוח שהמוצר אינו במלאי באותו היום.

ראיתי באתר XBOX במחיר זול הלכתי לשם ואמרו לי מחיר כמעט כפול ממה שהיה באתר

חנות מתחת לכל ביקורת. ראיתי משחק שבאתר המחיר שלו היה מחיר מסוים. יום למחרת באתי לקנות והקפיצו לי את המחיר בעוד 10 ש"ח. חשבתי אולי אני לא זוכר טוב את המחיר , ואז שאלתי את חבר שלי שגם קנה בחנות הזו וגם אמר לי שעשו לו אותו תרגיל והקפיצו גם לו את זה בעוד 20 ש"ח. בקיצור לקנות רק דרך האתר ואז לבוא לאיסוף עצמי ולא לשלם דרך החנות. לא נותנים גם אפשרות למבצעים אם קונים כמה משחקים. החנות לא אמינה ,ונראה שזה חלק מהשיטה שלה לסחוט את האנשים בתשלום נוסף.

הגעתי לחנות בהוד השרון בשביל לקנות סוני 4 ופיפא 16, לצד המחיר הזול התלווה לחווית הקנייה שירות מצויון שעוד לא ראיתי באף חנות ואני ל\בטוח שאחזור לשם בעתיד הקרוב, מומלץ ביותר. יצאתי עם סוני4 2 משחקים ושלט נוסף ומצב רוח טוב.

מחיר מצויין, יחס מעולה אצל שרון בחנות בהוד השרון. לספק הכח הראשון שרכשתי היה פגם בייצור,הם החליפו לי ללא כל בעיה.

התקשרתי לחנות לשאול אם יש במלאי את מה שהם מפרסמים בזאפ 1690 שח המוכר אמר שיש הכל , כשהגעתי לחנות המוכר הציע לי את האקסבוקס במחיר של 2000 שח בטענה שהוא עם אחריות של מייקרוסופט ובשביל המחיר שיש בזאפ צריך לעשות הזמנה , שורה תחתונה אל תתקרבו מנסים לפתות אותכם עם מחיר נמוך ואז מנסים לדחוף לכם אותו מכשיר במחיר גבוה יותר

התקשרתי להזמין את הבלאק אופס מהדורה קשיחה לסוני 4. נתתי פרטי אשראי ונשמר לי עותק בחנות. הגעתי לאסוף אותו ונתנו לי שירות מצוין. אחלה חנות, ממליץ .

הזמנתי שני משחקים בשבע בבוקר מחיר סביר ומשתלם ביחס ליבוא אישי מאמאזון בתשע בבוקר כבר קיבלתי טלפון מהחנות ששאלו אותי אם אבוא לאסוף או ארצה שישלחו בדואר באתי בשתיים בצהריים, חניה בשפע במגרש ליד, ההזמנה אותה בפחות מחמש דקות ואפילו עטפו לי אותם במתנה קניתי את Just dance 4 ועוד שני משחקים לבני

שירות אדיב מחירים זולים מאוד יש הסבר לכל דבר מרגישים כמו בבית כייף להיכנס לחנות כזאת ממולץ בחום מעבדה מיקצועית עם אחריות

הזמנתי את המשחק לפני כשלושה שבועות והוא טרם הגיע אין לי מה לומר על השירות מפני שהם לא עונים.. לא ממליץ על קנייה באתר הזה.

קניתי את הplaystation ובגלל לחץ של זמן שכחתי לקחת עוד שלט שהיה כלול בחבילה, מוכר החנות אמר לי לחזור ביום שאחרי לקחת את השלט ששכחתי וכמובן שכשהגעתי השלט כבר חיכה לי בחנות. היחס היה ממש טוב וכמובן שעזרו לי בכל דבר שביקשתי. שמחתי לקנות בחנות וכמובן שאני אחזור שוב!