לפני כשלושה חודשים רכשתי גלקסי S2. לאחר מס' ימים הטלפון נכבה עצמאית ולא ניתן להדליק אותו ללא הוצאת סוללה, כמובן שעד שלא בדקתי את המכשיר לא גיליתי שהוא כבוי וקרו מקרים בהם לא הייתי זמין מס' שעות. בימים הראשונים זה קרה כל יומיים שלושה אך במהרה זה הפך לפעם ביום. לאחר מספר שיחות טלפוניות שלא עזרו נשלח המכשיר לתיקון, להזכירכם שעוד לא הסתיים חודש מעת הרכישה. התיקון אורך שבוע שלם וגם זה בגלל שכולם הזדרזו לטפל בפניה כיון שהמכשיר חדש.
המכשיר חזר והותקן מחדש, אכן בהתחלה המצב חזר לקדמותו (כיבוי כל יומיים שלושה) אך לאחר שבועיים המצב החמיר שוב, נערכו שיחות שוב, המכשיר נשלח שוב, המתנתי שבוע שוב והמכשיר חזר. הפעם עם עידכון גירסה (ללא שינוי - כל הגדרות נשמרו כולל הפרטים שלי) ועם אותן תקלות. לאחר מספר ימים שוב שיחה עם שירות הלקוחות, התנצלויות מצדם, הבטחה כי הדבר לא יחזור ותיאום שליחות על מנת לקצר את זמן הטיפול (שבפועל האריכה את זמן השליחות בשלושה ימים כיון שהשליחות היא לחנות ולא למעבדה).
הפעם המתנתי כשבועיים, הגרסה אכן עודכנה אך הבעיות ממשיכות.
פניתי אל שירות הלקוחות, אל נציגה בשם ריבקי, אינני יודע אם היא זיהתה את מספר הנייד שלי, הקול שלי, או סיפור המקרה אך נופנפתי בהעברת השיחה למעבדה (שלא יכולים לעזור כי הם מתקנים מכשירים), חזרתי אליה ואז היא דרשה שאם אני רוצה לתקן את המכשיר אז אני צריך לשלוח את המכשיר הבהרתי לה שזה מה שנאמר בפעם הקודמת וכעת אני דורש לבטל את העסקה בחנות בה רכשתי ולא בירושלים. לאחר שהציגה צעקה עלי שהיא מסבירה ולכן כדאי שאקשיב ואשתוק ולא נתנה לי להמשיך לדבר גם אני הרמתי את קולי, מודה, והבהרתי כי אינני מוכן לתיקון נוסף וכי אם אין לה תשובה אחרת אבקש לדבר עם מנהל השירות לקוחות, שעדיין לא חזר אליי.
לסיכום מתוך שלושה חודשים שהמכשיר ברשותי הוא היה חודש בתיקונים, המכשיר עדיין לא עובד כראוי, השירות שקיבלתי משירות הלקוחות היה מזעזע (בחנות ובמעבדה היו נעימים אך לא עזרו במיוחד אלא ממלאים הוראות) ואני עדיין ממתין לשיחה ממנהל...
חבל, בזבוז של כסף...