
השירות היה מצוין. אספנו את המוצר ביום ההזמנה. לטענת בני המוצר מצוין, מחליף את השלטים ונוח.

השירות היה מצוין. אספנו את המוצר ביום ההזמנה. לטענת בני המוצר מצוין, מחליף את השלטים ונוח.

הזמנתי את המכשיר באתר ואז סגרתי עסקה בטלפון. היו מאוד אדיבים והמשלוח הגיע כמה ימים מוקדם יותר.

אני שבע רצון מהבחירה בכם מצד שתי בנותיי, ששוטטו באינטרנט ומצאו את הייטק סטור. הבהרתי לבנותיי המתוקות, מיכל ורינה שלי, שאם הן עומדות על כך, שהן רוצות לעבור ממכשיר טלפון פשוט לסמרטפון, שימצאו לי ספק שמציע איכות ושירות ואחריות. הן מצאו את "הייטק סטור" שענה על כל הדרישות ומעבר להן: דובר על משלוח דואר רגיל והסחורה הגיע כעבור יממה (!) בדואר שליחים עד הבית! כשאך סגרנו את העסקה באתר; קיבלנו טלפון, לפיו עלינו לדעת, כי שירות התיקונים נמצא רק במקום אחד בארץ ואילו יש עסקה מקבילה באחריות הרבה יותר זמינה. סגרנו על האפשרות השנייה... בסיכומו של דבר, אמינות ויושרה לצד איכות ושירות - הן תעודת הזהות של הייטק סטור. אמליץ לכל מכריי. רפי פרידמן, מעלה אדומים

רכשתי שם טלפון PIXEL 2 XL השירות היה מאוד אדיב ומקצועי מצד כל המוכרים שהיו שם

שירות ממש טוב שנותן מענה לכל השאלות ולוקח זמן להסביר איך עובדים הדברים לאט וברור

שירות לקוחות מצוין ואדיב מאוד. הפריט הגיע בזמן והתקשרו לוודא שהגיע בשלמותו לעובד כצפוי השבועיים בערך אחרי שהגיע.

מקום שכיף לקנות בו ,שירות מעולה , הצוות אדוב וסבלני ,משלוח מהיר והמוצר איכותי מגיע ארוז היטב

מצויין, קניתי 2 מכשירי שיומי, הגיעו תוך יומיים סגורים באריזה מקורית עם כל הערכה. שירות אדיב ווידוא טלפוני של הרכישה.

מקצוענים ואמינים שזה הכי חשוב. שירות אדיב. מתאימים לך בדיוק את הטלפון לפי הצרכים והתקציב

רכשתי מכשיר סלולרי מהחנות דרך האתר. אחרי כשעה חזר אליי טלפונית נציג מהחנות ולאחר הסבר על הרכישה שלי, עזר לי לבצע קניה חכמה יותר. לשמחתי המכשיר הגיע עם שליח עד הבית יום למחרת הרכישה. אני מרוצה מאוד מהשירות הנעים והזריז וכמובן מהמוצר.

קיבלתי שרות מהיר במיוחד. למרות התחייבות לכמה ימים. המוצר הגיע תוך יומיים. אין מילים. שרות מצויין.

הזמנה קלה ומהירה שירות מעולה המשלוח הגיע מהר בטוח שאני יחזור להזמין אצלכם מומלץ בחום

מיד לאחר ביצוע ההזמנה באתר התקשרו לוודא את כל הפרטים. המשלוח היה מהיר ובדיוק המוצר שציפינו לו. מרוצים מאוד.

חנות מאד מומלצת! מחירים טובים ושירות מהיר ואדיב! קניתי בחנות מספר טלפונים ואוזניות והאיכות והשירות תמיד היו מעולים!

מדובר במכשיר טוב מאוד שוות כל שקל ניראה טוב עובד טוב מהיר נחמד מאוד ומצויין למחיר שלו העיסקה נערכה בטלפון אנשים נחמדים מאוד וישר עוזרים בהמלצה על המכשיר

אחלה שירות מחיר מעולה יצרו איתי קשר לפני חיוב כרטיס האשראי , בהחלט אקנה אצלכם שוב ואמליץ לחברים

קניתי אוזניות JBL. המוכר היה אדיב ומקצועי. המשלוח היה מהיר והאוזניות הגיעו מהר אלי הבייתה. אני בהחלט מרוצה

בתור התחלה החנות מפרסמת טלפונים שאי אפשר לרכוש מהם (רק אם תוסיף 200 שקל ליבוא רשמי), כנראה רק בשביל להיות ראשונים בזאפ או משהו בסגנון, ניסיתי לדבר איתם משלושה מספרים שונים לרכוש טלפון, רק בכדי ליראות אם הסיפור באמת חוזר על עצמו, בכל פעם אמרו שיחזרו עלי לסיים את העסקה ולא חזרו מעולם, בכל פעם הזכירו לי שאפשר להוסיף 200שקל ליבוא רשמי, בכל פעם שהתקשרתי אמרו שכרגע אין מי שיטפל בנושא, בסוף כשהתעקשתי אמרו שבעצם נגמר ויגיע ביום ראשון, המשכתי לנסות, ללא הצלחה, אחרי בערך 5 ניסיות לרכוש מהם טלפון לפי המחיר שקיים באתר שלהם, הוציאו לי לשדרג בכל זאת ליבוא רשמי בתוספת של 100 שקל בלבד, (מה בכלל לא רציתי) הסכמתי בכל זאת כי זאת הדבר היחידה לרכוש את הטלפון, שלחו את הטלפון, וחייבו אותי במחיר גבוהה ב13שח ממה שסגרנו, זה אולי נשמע עלוב להתלונן על 13 שח, אבל התקשרתי בכל זאת לבקש שיתקנו את הטעות, אמרו לי שזה היה המחיר באותו היום באתר, ולמחרת חזר להיות המחיר "הרגיל"... בחיים יותר לא אקנה שם.

שירות נהדר!! המוכר נחמד מאוד, המחיר הכי זול בארץ!!! איכות של מוצרים מאוד טובה עם אחריות!

שירות מהיר והוגן. מחיר סביר בהחלט ביחס לשוק. אשוב בהחלט לקנות בחנות זו גם בעתיד.

זמן קצר במיוחד לאחר ההזמנה כבר התקשרו לברר פרטים נוספים. המשלוח הגיעה יומיים אחרי ההזמנה, למרות שלא שילמתי על משלוח מהיר.

שירות עדיב, מקצועי ומהיר, קיבלתי גם הסבר על המוצר וגם על מסגרת האחראיות בלי לבקש

בהחלט מגיע לכם מחמאות על השרות, המחיר, העזרה והאדיבות. המלצתי לעוד 2 חברים שרכשו את אותו הטלפון הנייד ובאותו המחיר בדיוק, וזה אומר הכל. תודה.

מצאתי באתר שהם הכי זולים היו ברכישת מכשיר הטלפון שרציתי, אגב, לא פעם ראשונה כך שיש מחירים אטרקטיבים ממש, בנוסף החבר'ה בחנות מאוד מקצועיים ולמרות שהיו הרבה אנשים בחנות, היה לבחור שעזר לי המון סבלנות. אחלה שירות, תודה!

חנות עם מחירים סבירים ומוכרים נחמדים. מומלץ. חשוב לעמוד על המחיר כדי לסכם על המחיר הטוב ביותר