עד כמה אפשר להיות לקוח טוב?
אני לא בא להאשים פה אף אחד,
רק רוצה לחלוק את החויה.
לפני שבועיים וקצת החלטתי לקנות מייבש כביסה .
התקשרתי לחנות ורציתי להזמין דגם א', אמרו לי שכרגע אין להם אותו במלאי,
,שאני צריך לחקות בערך שבועיים עד שהוא יגיע. ואז הציעו לי דגם ב'
אמרו שיש להם אותו במלאי והוא יגיע אליי תוך שבוע. זה היה ביום חמישי, אני חיכיתי שבוע שלם,
ואז התקשרתי אליהם ,אמרו שיש בעיה עם האספקה והם מעריכים את הסבלות שלי
והציעו לי כפיצוי מייבש כביסה אחר לגמרי במחיר מוזל. הסכמתי לזה.
עוד פעם אמרו שאני אקבל אותה תוך שבוע. עבר עוד שבוע, אף אחד לא התקשר.
התקשרתי עוד פעם, הבטיחו לי שביום ראשון ייצרו איתי קשר כדי לתאם אספקה,
ואני עוד הדגשתי שאם ביום שני אני לא מקבל את המוצר אני אבטל את העסקה.
היום אני מקבל טלפון מהספק ואומרים לי שהיו עיכובים ושהמוצר יגיע אליי רק ביום רביעי או חמישי.
יצרתי קשר עם החנות עוד פעם ואמרתי שאני רוצה לגמרי לבטל את העסקה
בהתחלה הם כמובן לא רצו לשחרר אותי, אחרי זה השתכנעו שאני לא מוכן לוותר – התנצלו
ואמרו שיבטלו ויחזירו הכל עד השקל האחרון.
למרות שאחרי זה התקשרו עוד פעם והציעו עוד פיצוי ולבחור מייבש כביסה אחר ,לא הסכמתי.
עד כמה אפשר להיות לקוח טוב?.
אני לא בא להאשים פה אף אחד, כי סך הכל הם רק "צינור".
רק רציתי לחלוק את החויה שלי