
חנות אדיבה ושירותית. מוצרים ברמה גבוה. מחירים זולים ממקומות אחרים. גישה נוחה למקום ומגוון מוצרים לסלולר ומחשב.

חנות אדיבה ושירותית. מוצרים ברמה גבוה. מחירים זולים ממקומות אחרים. גישה נוחה למקום ומגוון מוצרים לסלולר ומחשב.

רציתי לציין שקיבלתי שירות מיקצועי ותודעת שירות מהגבוהות ביותר, ממליץ בחום. דרך אגב גם המחיר מצויין

המחיר המפורסם אינו המחיר בפועל, לאחר הגשת הפרטים לתשלום קיבלתי טלפון המציין כי יש בפניי שתי אופציות; לשלם את המחיר המצוין ולקבל מכשיר ללא המטען המקורי, המסלול אחריות מסוים, או לקבל מסלול אחריות אחר והמטען המקורי, בתוספת תשלום שתקפיץ את המחיר בכ-200₪. אולי הייתי יודע זאת מראש, הייתי קונה בחנות אחרת...

היה אחלה, הזמנתי באינטרנט , הגיע מהר יש אליי, מוצר מצויין ממליצה בחום, שירות מהיר כיף ואדיב

שירות מצויין! עשיתי הזמנה באתר ולאחר 5 דקות בלבד התקשרו לאשר את ההזמנה מולי ולבדוק שאכן ביצעתי את ההזמנה. קיבלתי את החבילה לאחר יומיים בלבד עד הבית בלי בעיות כלל.

משלוח מהיר שירות מצוין, זמינים תמיד טלפונית, המוצר שרציתי לא היה במלאי אז הנציג עזר לי לבחור מכשיר אחר מעול מרוצים מאוד,

אחלה חנות, מיקום נוח, מענה טלפוני מהיר וענייני, שירות אדיב, טיפול מקצועי, הגעתי אחר הצהריים ולא היה עמוס.

הזמנתי משחק לנינטנדו סוויץ', משלוח מהיר, שירות מצויין, בהחלט אקנה אצלם שוב, גם התקשרו אחרי שהמוצר הגיע לוודא שאני מרוצה, מאוד נחמדים

שרות מצויין!!! מיקום טוב ויש חנייה מול החנות אני אחזור לקנות שם ללא ספק. תודה!

בהחלט מכשיר מצוין,אני ממליץ מאוד. גם זול וגם איכותי. וכמובן השירות שקיבלתי גם היה איכותי מאוד,לכן ממליץ מאוד לבצע רכישה בחנות זאת.

קיבלתי את המכשיר תוך 3 ימים אחלה חנות יש בה הכל בשבילך! תודה על השירות המהיר

הזמנתי אוזניות JBL ביום חמישי עם משלוח בדואר לאחר 3 ימים ביום ראשון כבר קיבלתי אותם באמצעות שליח טיפול מהיר נוח!

הגעתי לחנות לאחר שהמליו לי עלייה כמה חברים. חנות מאוד נוחה שירות מדהים ומיצרים מאוד אמינים, לכל מה שביקשתי היה מענה.

שירות ממש טוב , משלוח מהיר , הגיע לפני הזמן , אקנה מהם שוב בעתיד מומלץ מאוד

הזמנה קלה ומהירה, שירות אדיב ומקצועי, משלוח חינם עד הבית, ממליץ על חנות זו בחום, אקנה מהם שוב בעתיד.

חנות מתמחה הסלולריים וגיימרים, צוות מקצועי ואדיב, מחירים תחרותיים ובנוסף, מיקום החנות נוח מאד ותמיד יש חננה באזור

שירות על הפנים, הזמנתי ושילמתי מראש על משחק לפלייסטיישן שניתן להזמין רק מראש. קבלתי אישור על הזמנה. כעבור מס חודשים כשהגיע היום הנכסף ( הבן היה בציפיה מלאה) הגעתי לחנות, נאלצתי להמתין כשעה עד שהם יגמרו לברר אמרו לי תחילה שאקבל בעוד יומיים ובהמשך נאמר לי שלא אקבל בכלל 1. שום מילת התנצלות 2. שפה בוטה ועצבנית של הנציג ולא ניתן לדבר עם מנהל או אחראי * רק כעבור יומיים נוספים, הסכימו לזכות אותי בכרטיס האשראי, למרות שקיבלו את מלוא התשלום לפני מס חודשים ואת גירסת המשחק המורחבת, אאלץ להזמין רק בשנה הבאה

קיבלתי את המוצר תוך ימים ספורים אפילו שהמשלוח היה די גדול. שירות מצויין, ממליץ על החנות.

שירות מעולה ומקצועי , מחירים טובים נהנתי מחווית הקנייה ממליץ בחום מוצר טוב והבטחה לאיכות

נכנסנו לחנות היה אנשים אבל כאשר המוכר התפנה אלינו הוא היה צמוד אלינו ועזר לנו. ייעץ לנו והדריך אותנו על המשחקים. היה שירות מאוד אדיב וסבלני. זוהי הפעם השנייה שאנחנו קונים שם. מחירים טובים ושירות טוב. לא סתם הגענו כל הדרך מנתניה

החנות ממש מצויינת והעובדים נותנים שירות מעולה, המחיר היה מצויין וגם ההסבר על המכשיר היה מעולה

קניתי מהם שני מכשירים סלולריים ונשיקות היה מעולה והמחירים היו מהנמוכים בשוק. עזרו לי בכל דבר שהייתי צריך

הקניה נוחה והרמקול שקניתי הגיע כמובטח בדואר אבל מה, לא עובד. לא נטען. ואחרי שמתקשרים - מתנערים ומפנים רק ליבואן הרשמי לשבור את הראש מולו, שרוצה לתקן את המכשיר ולא להחליף וגם זה בגישה סופר לא נוחה שדורשת נסיעה מחוץ לעיר (ואני גר בתל אביב). עדיף כבר לקנות מחנות שיש לה כתובת ולא להזמין ממקום כזה. מאוד לא ממליץ.
היי דותן ושלום לכולם ראשית אנצל במה מכובדת זו על מנת להתנצל על תחושותייך והרגשותיך הלא נעימים וגם שהן הגיעו שלא בצד אנו לוקחים את מלוא האחריות ומבקשים את סליחתך, שירות, אמינות, מקצועיות ותג מחיר אטרקטיבי הם חלק בלתי נפרד מ DNA החברה ובדיוק בשל כך הגעת לחנותנו, מיד עם פנייתך לחנותנו הצענו לך להגיע לחנותנו לבדיקה במקום ובמידה ונזהה תקלה המוצר יוחלף במקום וכשאמרת שאין באפשרותך להגיע לחנותנו הצענו פנייה ליבואן הרשמי שם יוכלו לטפל במוצר במקום וזו הייתה האופציה המועדפת אליך, באמת שאין לי מושג איך הגעת להבנה כי עלייך לצאת מעיר מגורייך ( ת"א ) על מנת לקבל שירות כאשר היבואן הרשמי מציע נקודות שירות בפריסה ארצית רחבה מאוד כולל 2 מקומות בעיר מגורייך וזה השביעה את רצונך ושיחתנו הסתיימה בצורה חיובית. צר לי שבלהט הרגע בחרת לכתוב חוות דעת זו כאשר בשיחתנו השנייה שהתרחשה לאחר כתיבת חוות דעת זו הבנת שאכן בעיר מגורייך יש נקודות טיפול למוצר ואף ציינת בפנינו כי הנך מתנצל על כתיבת חוות הדעת שנכתבה בלהט הרגע, בכל מקרה, אנו מבינים לליבך ושמחים שבסופו של הבעיה טופלה ואתה נהנה מהמוצר הנרכש.

אני ממש ממליץ על החנות שירות אדיב עם חיוך ומקצועי ומשלוח מאוד מהיר ודאגה ללקוחות ואנשים

הזמנתי שיאומי T9, סוכם בטלפון שהמכשיר יגיע בשחור או ורוד - אך בטוח שלא כחול כי אין במלאי. הגיע מכשיר כחול. שילמתי גם על מגן מסך שיגיע מודבק. נסיתי לוודא שמדובר במגן מסך שבאמת תואם את גודל המסך. נאמר לי שהמגן תואם ורק משאיר שוליים קטנים "בשביל הקייס". אחרי הרכישה התקשרו אלי 3 פעמים מהחנות. פעם אחת לבקש צילום ת.ז לאימות פרטים, פעמיים כדי להציע לי לרכוש את האחריות היקרה יותר, אף שמההתחלה אמרתי שאיני מעוניינת. הזמינות הפרו-אקטיבית הזו לא חזרה על עצמה מאוחר יותר, כאשר נזקקתי לשירות לקוחות. הטלפון הגיע עם מגן מסך מודבק עקום, לא תואם את גודל המסך (עלה לי 150 ש"ח יחד עם הקייס, 10% ממחיר הטלפון שקניתי! בסוף התברר שמדובר במוצרים זולים למראה שמוטב היה להזמין באלי אקספרס). לקח לי הרבה זמן לקבל מענה. כשהתקשרתי לחנות וסיפרתי שקיבלתי מכשיר בצבע שהבטיחו לי שזה *לא* יגיע בו, ושמגן המסך מודבק עקום ולא תואם את המסך - נציג השירות ביקש ממני לשלוח מייל. מיד שלחתי. לקח להם חמישה ימים ועוד שני מיילים כועסים מצדי כדי בכלל לענות לי. אף על פי שהגיע אלי מכשיר שלא תואם את מה שסיכמתי עליו עם החנות, נאמר לי שלא אקבל החזר על מגן המסך היקר משום שהוא כבר הובדק. הציעו לי להגיע לחנות כדי להחזיר את המכשיר. החנות נמצאת ביהוד, אני בת"א ובלי רכב. לסיכום: הטלפון הגיע בצבע שונה ממה שרכשתי, עם מגן מסך עקום ולא תואם, ועם זאת בחנות התייחסו לזה בביטול, כאילו זו בעיה שלי ולכן זה הגיוני להציע לי לנסוע 40 דקות באוטובוס הלוך וחזור, כדי לקבל החזר או החלפה (חלקיים כמובן. אין החזר על מגן מסך שמגיע מודבק, אפילו אם זה מודבק על המכשיר הלא נכון).