
מדהים, הכל מהיבואן הרשמי, הכל עובד, מאוד נהניתי מהשירות, היה מהיר, הכל תקין ואין שום דבר מזויף, היה זול במיוחד

מדהים, הכל מהיבואן הרשמי, הכל עובד, מאוד נהניתי מהשירות, היה מהיר, הכל תקין ואין שום דבר מזויף, היה זול במיוחד

השירות והיחס היו טובים. יש חניה, נוח להגיע לחנות סך הכול מכשיר מעולה אנחנו מרוצים

הגעתי לחנות דרך זאפ וזכיתי לתשומת לב מירבית וכן זכיתי למחיר הנמוך כמו שהיה בזאפ.בינתיים המכשיר עובד לשביעות רצוני

קיבלתי שירות נעים ומקצועי, שמחה להמליץ. לפי מחקר שערכנו באינטרנט הם מספקים מחירים בין הנמוכים

הגעתי דרך המלצה מאתר זאפ. מחיר הגון לגמריי ואחלה של יחס. החנות מסבירה פנים ומרגישים שקונים ממקצוענים.

שירות מדהים, אדיב ואיכותי! הנציג יצר איתי קשר מהר ותוך יומיים המוצר היה אצלי :) אני חושב שככה בית עסק צריך לתקתק ויש המון מה ללמוד מהם !

המוכר היה אדיב ומקצועי. סייע לי בהתלבטות שהייתה לי בנוגע לדגם המתאים לצרכים שלי, מבלי שהרגשתי שהוא מנסה למכור לי משהו שאני לא זקוקה לו. ממליצה בחום!

שרות מקצועי ואדיב. מבחר מכשירים, הסברים מפורטים, עזרה בבחירת מכשיר לפי תאום ציפיות, צוות טוב

ביצענו רכישה בסניף ביהוד. סייע לנו ברכישה מוכר בשם לירוי. ענה במקצועיות, ניסה לעזור ולהציל מה שניתן מהטלפון הישן (שהתרסק...) וסיפק לנו טלפון חדש ואיכותי במחיר מעולה!

שירות טוב יחס אישי מעולה , הזמנתי דרך האתר וישר היה מוכן תודה לכם על השירות

חברי מאד מקצויים, סבלניים ונחמדים שיודעים להמליץ בהתם לצרכים של הלקוח, ומקיימים מחירים יותר נוחים מכמה מקומות אחרים

אחלה של שירות לא חשבתי שאני אקבל כזה שירות אכפתי ואדיב לגמרי אחזור לשם שוב!!!

השירות אדיב והחברה נחמדים יש רק לציין שביצעתי 3 פעמים הזמנה באינטרנט של המכשיר ובשלושת הפעמים קיבלתי שיחה מנומסת שמסבירה לי שנגמר כבר המלאי ושאנסה עוד פעם ואם יהיה יצרו איתי קשר באותו שבוע. בפעם האחרונה הציעו לי טלפון של עסקה שבוטלה אבל שהיה מהיבואן הרשמי למרות שבמקור חיפשתי את המקביל בשביל להוזיל עלויות. את ההחלטה לקנות אני קיבלתי כך שאין את מי להאשים אבל לעניות דעתי זה לא ראוי שהמכשיר יהיה זמין באתר תמיד למרות שהמלאי אזל.

רכשתי בחנות עכבר למשחקי מחשב , השירות היה מעולה נתנו לי בדיוק מה שצריך והעכבר מצויין, אחזור לשם שוב בכיף

שירות אדיב ומהיר ,מקצוענים ,מחירים הוגנים,בנוסף לסלולר ואביזריו ניתן למצוא בחנות גם קונסולות ומשחקים לps4 ואקסבוקס,נקודה קטנה לשיפור אם יש מכשירים סלולרים שנמכרים יותר מאחרים יש לדאוג למלאי מספק בחנות

שירות כיפי עם חיוך. כל שאלה טכנית נענתה לשביעות רצוני והשעון של סמסונג שקניתי עונה על כל צמה שהייתי צריך

אחלה שירות! אדיבים מאוד וייחס אישי לכל קונה למרות לחץ קונים בחנות (אומר משהו!). מחיר הוגן. מומלץ מאוד!

שירות מעולה ונדיב צוות ממש נחמד !!! עסק שאשמח להגיע אליו חזרה לרחישות הבאות שלי.

ב 30/7/19 הגעתי להייטק סטור לקנות אוזניות של אפל אייר פוד, אחרי כמה שבועות, האוזנייה השמאלית הפסיקה לעבוד, התקשרתי לחנות והם הפנו אותי לאחריות של חברת אפל (d. c. s.), בדיסיאס נאמר לי שיש אופצייה של משלוח הלוך וחזור ממני אל החברה ( יושבת בראשון לציון) בחינם, אלא א"כ האוזניות הם מיבוא מקביל, התקשרי להייטק סטור, ושאלתי אותם שאלה פשוטה" האם האוזניות שקיניתי לפני ששבועיים הם יבוא מקביל או יבוא ישיר " הסברתי גם למה אני שואל, ולצערי הם העדיפו לשקר. כשהאוזניות הגיעו למעבדה, המעבדה בדקה והודיעה לי שהם יבוא מקביל ולכן אני חייב לשלם את עלות המשלח (אני גר קרוב ויכולתי להבא להם אותם בעצמי) התקשרתי שוב להייטק סטור, ושוב ושוב הם דאגו לפמפם לי את השקר שזה יבוא ישיר. כשהתעקשתי שהם שקרנים, הם הפנו אותי (אחרי זמן רב וטירטורים) למנהל חנות בשם שלומי, שלומי המשיך לשקר ולשקר, ואחרי שהתעייף הוא אמר לי " אני באמת לא יודע מה ההבדל בין יבוא ישיר ליבוא מקביל. אני לא כועס על התשעים שקל של המשלוח, אני כועס על זה שאתם חבורה של שקרנים, נמוכים, ואין לי בכם אמון יותר, והפסדתם אותי ואתם הסובבים אותי, בושה, בושה, בושה.

חנות מצוינת, אפילו התקשרו אלי אחרי שבועיים לוודא שהכל תקין הצוות מקצועי והמיקום נוח. תודה רבה

שירות מעולה,קיבלתי את המוצר, עד הבית, בפחות מ24 שעות ללא תוספת תשלום. אני מאוד ממליץ על קניה דרך Itechstore

המוצר הגיע כמו שהובטח במהירות השרות הטלפוני היה נחמד ומעולה יעיל ומהיר מוצר טוב עם איכות טובה

שירות מהיר (מאוד) ואמין, הרמקול הגיע תוך יום עם שליח אדיב, ואפילו התקשרו אחרי שבועיים לראות שהכל תקין.

חיפשתי את הכיסא הזה בכל הארץ ופה מצאתי אותו במחיר הכי זול. המשלוח הגיע לאחר 5 ימי עסקים.

שירות אדיב, חברה נחמדים. קנייה טובה וקלה. מומלץ בחום לקנות דרכם. משלוח תוך מספר ימים