שלום,
ממש לפני ראש השנה, הזמנתי כסא כוכב באתר החברה. למחורת התקשר אלי נציג והודה לי על היותי לקוח חוזר. לא זכרתי מה רכשתי בעבר וביקשתי שיזכיר לי. לתדהמתי גיליתי שאני אכן לקוח חוזר וביצעתי רכישת כסא מתישהו בסוף שנות התשעים!
סיכמנו את פרטי הרכישה ובסיומה נשאלתי אם, בהיותי לקוח חוזר, ארצה לשדרג את כסא הכוכב לכסא ורטיגו האיכותי והיקר יותר. בחנתי את הורטיגו באתר החברה ואישרתי את ההזמנה במייל.
את הכסא קיבלתי יומיים בלבד אחרי החג.
הכסא הגיעו ארוז כמו מבצר והיה מורכב ברמה של 99%:
המושב והגב היו מחוברים לפלטה המרכזיות והידיות היו מחוברות אף הן.
הבוכנה הייתה מחוברת לבסיס ואפילו גלגלי הכסא היו מחוברים לבסיס (זה החלק הכי קשה ומרגיז בחיבור כל כסא משרדי\מנהלים. כל שעשיתי, מלבד פתיחת המבצר, היה להושיב את הכסא על הבוכנה. צחקתי כשהבנתי שהכנתי את ארגז הכלים שלי למשימת בטלה.
כסא הורטיגו הוא יפהפה, נוח (מאוד מאוד נוח), תומך בגב ובאחוריים. לכיסוי הבד ברק כמעט מתכתי (שלי באפור כהה) ובעל טקסטורה מדהימה.
לסיכום, חוויית קניה: 10
שירות ומקצועיות: 10
מהירות אספקה: 10
תודה,
עמית