
שירות יוצא מן הכלל , ההזמנה הגיעה במהירות , תודה רבה , אין ספק שאני אמליץ לחבריי לרכוש מכם

שירות יוצא מן הכלל , ההזמנה הגיעה במהירות , תודה רבה , אין ספק שאני אמליץ לחבריי לרכוש מכם

שרות מעולה מחירים מאוד זולים,מאוד יעילים, מומלצים מאוד.תמיד מגיעה החבילה עם הפתעה נוספת, מחירים ללא תחרות.

מוצר הגיע תוך יום אחד מעולה אני קונה מהם כבר פעם שנייה מגיע בזמן ארוז טוב

שירות מעולה, קניתי שם כבר פעמיים. עשיתי הזמנה באינטרנט, אחד המוצרים היה חסר,מייד התקשרו והודיעו לי והוציאו זיכוי על המוצר החסר. ההזמנה נשלחה מייד ותוך יומיים כבר חיכתה לי בנקודת האיסוף. חנות מצויינת, שירות מעולה. מומלץ ביותר.

במיוחד בימים אלו של קורונה, טוב שיש חנות כמו O-pharm, המאפשרת רכישה של מוצרי טואלטיקה ועוד באופן מקוון ומשלוח עד הבית. ביצעתי הזמנה באתר של מספר מוצרים וכאשר אחד מהם היה חסר, התקשרו במיוחד וביקשו את אישורי לקבלת מוצר מאותה חברה רק בניחוח שונה. האריזה של המוצרים נעשתה באופן מקצועי, המשלוח היה מהיר והשירות היה אדיב. תודה לכם.

מחירים טובים. שלחו ל-YELLOW BOX קרובה לבית (נוח מאד) תוך זמן קצר. כל המוצרים הגיעו בדיוק כפי שהוזמנו.

ההזמנה בוצעה בקלות רבה והגיעה במהירות. לא היו טעויות במשלוח. השליח היה אדיב, ותאם הגעתו.

אחלה שירות ואחלה מחיר, אני קונה את כל מוצרי הפארם שלי מחנות זו ממליצה בחום

קניתי טיפות ברזל לבן שלי, המשלוח הגיע מהר מאוד. המחיר הכי זול שמצאתי. כמובן שאקנה שוב =)

לא מתקשרים לאחר קניה. העיקר מופעלים כשרות חיוני. גובים כסף באתר ואז לא עונים לאינממייל ולא בטלפון. חייבת לוודא שהבינו שכתובת אספקה אינה הכתובת שבחשבונית ואין עם מי לתקשר. לא ברור מתי ההזמנה תגיע, אם נשלחה לכתובת הנכונה. הובטחה מתנה בקניה אך לא היתה אח"כ שום אינדיקציה שמקבלים אותה. עסק שקיבל אישור לעבוד כחיוני חייב ת ק ש ו ר ת. אי אפשר לגבות מהקהל ולהעלם.

עשיתי הזמנה ב-29.3 מנסה בכל דרך ליצור קשר אין תשובה או תגובה, לדעתי חנות פיקטיבית ונראה לי שמדובר בהונאה, אני מתכוונת לפנות עם זה למשטרה.

הזמנתי אבץ וכורכום. המחירים טובים ולמרות משבר הקורונה המשלוח הגיע עד סף ביתי לפני הזמן שמתחייבים באתר. בנוסף, קיבלתי גם כורכום 360 במתנה. מומלץ!

חנות מקצועית מאוד. שירות אדיב. מחירים טובים. מומלץ לקנות אצלם. המוצר שקניתי הוא במחיר הרבה יותר זול מרשתות פארם גדולות.

שירות לקוחות גרוע ביותר. בכל ניסיון לקבל מענה בטלפון מסננים אותך.לא מקבלים עדכון בנוגע למוצר ומתעלמים מהודעות.לא שולחים הזמנות בזמן כפי שמתחייבים.אני לא אזמין מהחנות הזו וכבר פועל לבטל את החיוב באשראי שגבו.

ביצעתי הזמנה של כמה מוצרים באינטרנט לפני שבוע בערך. לא עונים למיילים. לא עונים לטלפונים.
עקב מגפת הקורונה, קיבלנו הזמנות רבות והטיפול בהן מתעכב, הלקוחות קיבלו הודעה על כך

שירות מהיר, שירות מעולה, שירות אדיב. מחירים טובים, זמינות גבוהה של מלאי. אני ממליצה בחום.

קניתי מספר מוצרים דרך האתר. החבילה הגיעה למקום האיסוף תוך יומיים. מרוצה מאוד. כל הכבוד!

זאת הייתה כבר עסקה שניה ב- O-Pharm. קיבלתי את המשלוח תוך יומיים. לסיכום - מהר מאוד ובמחיר סביר.

הזמנתי מסכות N9 , יש לציין שבאתר כתוב שתוך 3 ימים עסקים המוצר מגיע , לא עודכנתי בשום הודעה מה לגבי המוצר, כאשר לאחר שבוע וחצי התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה , השירות היה מזעזע , אמרו לי שהם אף פעם לא עומדים ב3 ימי ההעסקים , ושכרגע אין להם מסכות , לא מובן לי למה הם כותבים שיש להם מוצרים באתר שבכלל אין להם ולא מעדכנים את הלקוח בדבר, בנוסף כשהתקשרתי אמרו לי שההזמנה לי שעוד לא טופלה בכלל . שירות מזעזע לא אזמין מהם שוב .

הרכישה הכי טובה שהייתה לי המוצר הגיע תוך יומיים ארוז כמו שצריך ואפילו עם מתנה קטנה! ממליצה בחום!

רכשתי מכשיר אינהלציה דרך אתר החברה. התשלום וההזמנה היו נוחים וקלים. כבר למחרת ההזמנה קיבלתי את המשלוח! המוצר הגיע בצורה תקינה. התמשתי בו כבר ואני מרוצה. שירות מהיר ואדיב.

ביצוע הזמנה מהיר ויעיל, קיבלתי אישור ביצוע ההזמנה במייל באופן מיידי, התחייבות לאספקה תוך 3 ימי עסקים , עמדו בהתחייבות למרות עומס הזמנות. המוצר הגיע ע"י שליח תוך עדכון שעת ההגעה ועמידה בלו"זץ המוצר הגיע ארוז ושלם.

הזמנתי מספר פריטים, תוך פחות מיממה הם היו אצלי, ובמחיר מאוד משתלם (אפילו יותר משתלם מאמאזון). האתר ידידותי ונוח להזמנה.

משלוח מהיר לנקודת חלוקה של ילו. ,אריזה מצוינת. ולמרות ששילמתי 12₪ למשלוח, זה היה המחיר הנמוך ביותר

שירות מעולה, הזמנה דרך האתר בקלות קיבלתי את המוצרים יום למחרת עם שליח עד הבית.