
חנות מקצועית וכייפית, מבחר דגמים רב, צוות נחמד, אדיב מקצועי שרוצה לסייע ולמצוא את המוצר הטוב ביותר עבורך. יש אפשרות החזרת מוצר במידה ולא מרוצים

חנות מקצועית וכייפית, מבחר דגמים רב, צוות נחמד, אדיב מקצועי שרוצה לסייע ולמצוא את המוצר הטוב ביותר עבורך. יש אפשרות החזרת מוצר במידה ולא מרוצים

קיבלתי את מלוא תשומת הלב,המוכרים היו מאוד סבלניים שירותיים ואדיבים תוך כדי חיוך אמיתי. באמת חוויה שלא היתה לי המון זמן . בהחלט שווים!

תענוג... הזמנתי בבוקר, בצהריים זה היה אצלי. בדיוק מה שרציתי ללא סיפורים מיותרים. יצרו איתי קשר לאחר הרכשה כדי לוודא שהמוצר תואם את הציפיות ואף הודיעו לי שאם אינני מרוצה מההתאמה של המוצר אני מוזמן להחליף... איפה יש דברם כאילה? תענוג. כבר אמרתי?

הגעתי לאחר שראיתי פרסום באתר. יש חניה בשפע בחניון רידינג הסמוך בחינם. המבחר בחנות גדול, השירות מעולה. לאחר שהמוכרת ראתה שאני מתלבט בין שני דגמים הציעה לי לצאת החוצה ולנסות אותם באור השמש - מה שעזר לי להחליט. לאחר הקניה נשלח אליי משוב למילוי לגבי החנות - מה שמראה כמה הם באמת משתדלים. מומלץ בחום !

במילה אחת מצוין!!! תהליך הרכישה היה קל וידידותי, השירות היה אדיב, אישי ומקצועי, כייף לראות שבאמת איכפת מהלקוח, בקיצור ממליץ בחום!!!! לקוחות נוהרים בדרך כלל לחברות הגדולות אבל לפעמים שוכחים שדווקא חנויות הבוטיק באמת דואגות שהלקוח יהנה מחווית קנייה מושלמת במחירים אטרקטיבים, שירות מצוין ומקצועי כאחד :)

חווית השירות הטובה ביותר שנתקלתי בה אי פעם. בארץ ובחו"ל. בזכותה, לא אקנה יותר עדשות במקום אחר. גיליתי אתמול שנגמרו לי העדשות. כדי לקצר תהליכים, הזמנתי דרך אופטיסטור מכיוון שסיפקו אפשרות לאיסוף עצמי דרך החנות שלהם שבתיאור של זאפ מוקמה בטעות בפתח תקווה. אחרי כמה דקות, תוך כדי שיטוט באתר החברה, הסתבר שהסניף בפתח תקווה נסגר וכי החנות עברה לת"א. מכיוון שאיסוף עצמי מת"א לא היה רלוונטי עבורי שלחתי מייד מייל וביקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל החזר (השעה הייתה 19:30). בתוך חמש דקות קיבלתי טלפון מבעל החנות, שלצערי איני זוכר את שמו כרגע, הוא התנצל, בירר איפה אני גר ובתוך שעתיים היה מתחת לבית שלי עם ההזמנה. אני לא זוכר שנתקלתי אי פעם במאמץ כזה לשביעות רצון של לקוח. אני יודע שמעכשיו את כל העדשות שלי אקנה רק דרכם. שאפו ענק לשירות שעושה מעל ומעבר למה שנדרש.

השירות היה יעיל זריז קיבלתי בדיוק מה שביקשתי המשלוח היה מהיר תוך כדי עמידה בזמנים שהמוכר התחייב אלהם הייתי חוזר וקונה משם שוב המחיר הוא יותר זול מ ... והמשלוח יותר זול ויותר מהיר ושיש גם למי לפנות במקרה הצורך

שירות מעולה ומקצועי! חווית קניה נעימה, אווירה מעולה בחנות מבחר רחב של זוגות משקפיים איכותיות ממבחר מותגים בחנות המוצר הגיע באריזה מקורית וללא פגם. אחזור לסניף בדיזינגוף בכיף

קיניתי משקפי שמש דרך אתר החנות. המשקפיים הגיעו עד אלי עם שליח . החנות הייתה איתי בקשר עד שאישרתי את קבלת המישלוח. קיבלתי את מה שקניתי תוך שירות מעולה של צוות החנות.

חייבת לציין שחיפשתי דגם הזה של המשקפיים בכל מקום, וכאשר ראיתי שבאופטיקה ״אופטיסטור״ מציעים אותן במחיר הזול ביותר שמצאתי ישר קניתי אותן. קיבלתי את ההזמנה עם שליח יום למחרת בשעות הבוקר, השירות מאוד אדיב, משלוח מהיר, אספקה מהירה ובטוחה! תענוג, אמליץ בחום!!!

שירות מצויין כולל משלוח מהיר וקשר טוב עם הלקוח, המשקפיים עצמן מצויינות, ברמה גבוה ואריזה מקורית, כולל מתנה שהיתה מצורפת

רכישה נוחה ופשוטה. מענה טלפוני מהיר ואדיב. שירות לקוחות מצוין. המוצר הגיע באריזה מקורית וללא פגם. בשונה מחנויות ארחות מצאתי את האופציות של סוג משקפיים זה באותו המקום מה שהקל על ההשוואה בין תת הדגמים. מומלץ בחום.

אתר נהדר מחירים סבירים די דומים לחו"ל והכי חשוב במידה והמשקפיים לא מצאו חן בענייך אתה יכול להחזיר לחנות , ללא דרישות מיוחדות וללא תירוצים , אה וגם מקבלים מתנה נחמדה .

המחיר הכי זול עבור מותג ידוע בתוספת מתנה שימושית לבחירה. בלי ספק תחרות בריאה בענף האופטיקה. האתר מושקע וידידותי למשתמש.

צוות אופטיסטור סיפקו לי חוויה מהנה, מוצלחת ומקצועית בעת רכישת משקפי האוקלי החדשות שלי. גישתם החיובית, הלבבית ומסבירת הפנים פותחות את הלב ומבטיחות שאחזור אליהם שוב ושוב בבואי לרכוש את האוקלי הבאות שלי. כוה לחיי על המקצועיות והאופטימיות. חזק ואמץ!!

ראיתי את המחיר באתר הוא היה זול. נסעתי לחנות הם עזרו לי במקום להתאים משקפיים והיו נחמדים ושירותיים. סה"כ חווית קניה טובה מהירה וקלה עם מחיר מצוין. צצולץ!

שרות מצויין - אני ממליצה בחום לרכוש מהספק הזה. המוצר הגיע אלי בתוך 24 שעות - המוצר נהדר. אני בהחלט ירכוש מאופטי סטור עוד משקפיים.

מצאתי באתר בקךות משקפי ילדים שהיו נראים לי מתאימים לפי המידות המפורטות שמופיעות על כל דגם. הזמנתי וקבלתי הביתה את המשלוח במהירות. ובמקביל הודעה מהשירות לקוחות שבמקרה של חוסר התאמה אפשר להחזיר ולהזדכות במלוא הסכום. ממליצה

מומלץ בחום! שירות 10 מענה במקום קיבלתי אוזניות איכותיות מתנה כשזה בכלל לא חלק מהקניה אלא למטרת צ'יפור הלקוח שלא לדבר על המחיר שזול משמעותית מחנויות האופטיקה הרגילות באמת שהופתעתי לטובה מכל הבחינות הן (ובעיקר) השירות המחיר ומהירות המשלוח וכמובן המשקף המעלףף.. :) בקיצור ציון: 10

מצאתי את החנות החדשה שלי! מירי המקסימה ענתה לי ועזרה לי להחזיר את הנוחות לעיניים שלי בזמן הכי קצר שאפשר! ביצוע ההזמנה היה קל ונוח לשימוש, ההזמנה הגיעה ללא שום טעות וקבלת חשבונית בצירוף לעדשות !!! תודה רבה לכם בהחלט אתם חנות השנה שלי !!!

קנייה ברורה וקלה. שירות לקוחות טלפוני מצוין. המוצר הגיע בזמן ובמצב מצוין. הספק מתעניין בשביעות רצונך. מחיר הוגן. מבחר גדול של מוצרים

בדקת מחירים של העדשות בזאפ וראיתי שאופטיסטור הם מהזולים שיש. התקשרתי כדי לברר מהיכן ניתן לאסוף את העדשות וקיבלתי שירות אדיב, סבלני ומהיר. לאחר שהנציגה זיהתה שהיססתי במספר הבסיס של העדשות היא אמרה שהיא תשלח לי 2 עדשות לבדיקה (בבסיס אחר) בנוסף למה שביקשתי כדי שאוכל לבדוק אם הן יותר נוחות לי ובמידה וכן אוכל להחליף את העדשות. בקיצור, הם נתנו שירות מעולה ואדיב עם רצון טוב לעזור ושאקבל באמת את מה שאני צריך. חוץ מזה הם באמת היו הכי זולים במה שהייתי צריך.

חיפשתי מסגרת דומה למסגרת שקניתי בצרפת . מצאתי כאן את המסגרת בחצי מחיר מהמחיר ששילמתי בצרפת. כשטילפנתי לברר אם לא מדובר במשהו מתצוגה או עם פגם. מצאתי שמדובר במשקפיים חדשות ונקיות מכל פגם. אנשי האתר/חנות ענו לי במקצועיות ודייקו את ההזמנה שלי בנוסף לצבע ולדגם גם לרוחב ואורך המסגרת שבה יהיו העדשות. יכלו למכור לי את שבקשתי את שבקשתי, זה היה במלאי. אבל הם זיהו שהמשקפיים שלי שונות באורך ורוחב העדשה בשני מ"מ . דבר שהיה מחייב ליטוש והקטנת העדשות הישנות. ולכן הדגם המדוייק הוזמן מחו"ל ללא תוספת מחיר. המסגרת הגיעהאפילו לפני הזמן המובטח, ארוזה למופת בנרתיק יפיפה במשלוח רשום. הוסיפו ללא חיוב מטליות, ספרי לנקוי העדשות ושני סטים של שרוכים למשקפים. אני רגיל לקטר שבארץ לא יודעים לשרת את הלקוח כבחו"ל. כאן השירות היה הרבה מעבר לסטנדרט השירות הטוב של חו"ל. פשוט נפלא. ובחצי מחיר.

בעלי ואני מרכיבי משקפיים "וותיקים" והגענו לחנות דרך המלצה של חברים ולאחר השוואת מחירים מקיפה. רכשנו עבורי משקפי ראיה ועבור בעלי משקפי מולטיפוקל ומשקפי ראיה רגילות. המקום מקצועי מאוד, החל מבדיקת הראיה וכלה במגוון המותגים. המחירים מעולים והשירות הוא חד-משמעי הכי טוב שנתקלתי בו לאחרונה. כל הכבוד.

הקנייה באתר מאד נוחה, והמשלוח הגיע תוך 3 ימים (או אפילו יומיים). לא רק זה- בתוך החבילה חיכו סוכרייה ופתק שעליו כתוב "תודה"! ובסוף עוד שלחו לי מייל לוודא שזה הגיע ושאני מרוצה... בקיצור- חוויית שירות יוצאת דופן, ובנוסף לזה שהמחיר הוא בערך חצי ממה שיש לקנות בחנויות וברשתות- אני הפכתי ללקוחה קבועה. ממליצה בחום!