
הגעתי לחנות כלקוח חוזר לאחר שראיתי מחיר נמוך למשחק שרציתי. המוכר היה אדיב והמנהל נסע במיוחד למחסן להביא לי את המשחק. שירות מעולה, בטוח אחזור שוב!

הגעתי לחנות כלקוח חוזר לאחר שראיתי מחיר נמוך למשחק שרציתי. המוכר היה אדיב והמנהל נסע במיוחד למחסן להביא לי את המשחק. שירות מעולה, בטוח אחזור שוב!

לפני יומיים קניתי משחק מחשב בשווי 150 שח עם קוד שאמרו שמתאים למחשב שלי , הגעתי הביתה התקנתי והמשחק לא נפתח לי במחשב עקב תקלה כלשהיא שניסיתי לברר ממוכרי החנות איך לתקן אותה. התקשרתי לברר אם ישנה אופציה לתקן את התקלה וקיבלתי גיחוך וזלזול כאשר המוכר הסביר לי שהכול באשמתי ושאני שיקרתי להם ורימיתי אותם על סוג המחשב שלי ושהוא כולכך ישן שהוא היה אומר לי לצאת מהחנות ולבדוק אתזה לפני שאני נכנסת לחנות שלהם, לבסוף פשוט נאמר לי שאין דרך לטפל בזה ועקב כך לא אוכל לקבל שום החזר ושום פיצוי על עוגמת הנפש שנעשתה.
ראשית, אצטט את את הלקוחה בשיחתה האחרונה עמנו: "אם לא תחזירו לי את הכסף או לפחות חצי אני אלכלך עליכם בכל הרשת. אתה מוכן לספוג את זה או שאתה מזכה אותי?" אז נספוג את זה בשמחה ונמשיך להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. לגופו של עניין, הוסבר ללקוחה לפני הקנייה כי אין אפשרות להחזיר משחק מחשב היות וברגע שהקוד שומש לא ניתן למכור את המשחק. הלקוחה הטעתה את המוכר ואמרה לו שיש לה מחשב חדש שמריץ את כל המשחקים החדשים, לאחר שפנתה אלינו עזר לה העובד בשמחה וניסה לפתור לה את התקלה. לאחר שהבין כי המחשב של הלקוחה בעל חומרה ישנה מאוד(מלפני 11 שנים ואין כל סיכוי שהוא מריץ את המשחקים החדשים) ניסה להסביר לה בצורה מנומסת ואדיבה כי אין אפשרות שהמשחק יעבוד על החומרה הנוכחית של המחשב ובכדי להפעיל את המשחק עליה להחליף את החומרה. במקום לקחת אחריות על טעותה הלקוחה בחרה בשיימינג וחבל. נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר כפי שיעידו מאות התגובות הטובות שאנו מקבלים בזאפ ובכלל.

באמת אין תחרות!הכי זול שמצאתי, שירות אדיב,מקצועי, ענו על כל שאלה שהייתה לי, המוכר דאג לעדכן אותי גם בשלב שארז את המוצרים הגיע בדיוק מה שהזמנתי בתוך יומיים מביצוע ההזמנה ,הכי טובים בתחום!!!

אחלה שירות מקום זול וטוב ממליץ לכולם, קניתי שיאומי עם מגן ומדבקה והפעילו לי את המכשיר במקום והחליפו לי סים.

הגעתי עם חבר לקנות בחנות הזאת, הגענו וקיבלנו שירות יעיל ובסופו של דבר בעל החנות בא לקראתנו ומכר לנו את המוצר כפי שביקשנו. מכיוון שהתקשרנו לפני הגעתנו לחנות וביקשנו משחק שלא היה במלאי הוא עשה את כל המאמצים כדי להביא לנו אותו וככה יצאנו מרוצים. חנות מעולה ומזמינה מומלץ ביותר!

הגעתי לסניף ראשון לקנות הפוקימון ל 3ds עזר לי מישהו שקורים לו אביעד והוא היה מאד מקצועי ונחמד ופירט ממש!! והמחיר ממש טוב! ממליץ!

רכשתי אתמול מכשיר לבני מדגם שיומי 4X יצאתי מאד מרוצה מחווית הקנייה, מהשרות ומהמחיר, מושלם

הזמנתי משחק לפלייסטיישן במסגרת מבצע לחג הקניות הישראלי - ShoppingIL. המשחק הגיע בדואר תוך שבוע ובמחיר הוגן - מרוצה מאוד!

קניתי את המכשיר בחנות, מוכר בשם אביעד עזר לי מאוד, היה סבלני, חייכן, הסביר לי כל מה שאני צריך לדעת, עזר לי להעביר את הזיכרונות של הטלפון למכשיר החדש. מחיר טוב, שירות מצוין

שרות מעולה מחיר מעולה וגם חניה במקום קיבלתי הסבר מפורט והעזרה בהפעלה הראשונית. ממליץ מאוד.

רכשתי מכשייר שיומי רד מי נוט 4x מאביעד שעם הרבה סבלנות שלא ראיתי במקום אחר נתן לי שרות מעולה

קנייה מהירה, המוכר ידע לענות בצורה מקצועית ואדיבה על כל השאלות והבקשות שלי. אני גר בהרצליה וחבר המליץ לי להגיע לסניף בראשון לציון ויצאתי הכי מרוצה שיש! מעולה!

שירות מעולה מצד הנציג בטלפון, ענה לכל השאלות שלי, והיה אדיב וסבלני. המשלוח היה מהיר והמחיר היה סביר בהחלט. תודה רבה.

לאחר שקניתי מכשיר סלולארי בחנות ואני חייבת לציין שהשירות היה מצויין מ א' עד ת'. עם המון סבלנות ויחס אדיב על ידי דן הפרפקציוניסט :)

החנות היחידה ששאלתי בטלפון כמה עולה המכשיר וכשהגעתי זה אשכרה היה המחיר שאמרו וכמובן יותר זול מכל מקום אחר שמצאתי. השירות היה מעולה ביחס טוב וחברי ובכללי אווירה של מקום שמתעסק במה שהוא אוהב

המחיר מצויין, אבל השירות עוד יותר. הבחור שעזר לי, נתן יחס אישי וסבלני, והסביר לי בפירוט ובמקצועיות כל מה שרציתי לדעת. בטוח אקנה שם שוב!!

לגיים מובייל הגעתי מרעננה וממש כשנכנסתי קיבלו אותי בצורה אדיבה. העובדים החנות הם נכס לגיים מובייל, דן ואביעד עזרו לי בסבלנות ולשביעות רצוני. רכשתי מכשיר redmi note 4x ואני מאוד מרוצה.

קניתי בחנות פלאפון לאחר ששלי שבק חיים המוכרים בחנות הציעו לי פלאפון חדש במחיר מעולה והצליחו לשחזר את כל מה שנשאר בפלאפון הקודם . מרוצה מאוד מאוד מאוד מהשירות המחיר והפלאפון החדש.

שירות ואמינות מצויינים! אפילו קיבלי עזרה טלפונית בחיבור הקונסולה והתקנה המשחקים.ממליצה בחום, הגעתי מרמת גן.מחירים טובים .

אחלה חנות, נסעו במיוחד בשבילי להביא את המשחק מסניף אחר, שירות אישי על ידי מוכרים צעירים.

חנות נהדרת עם שירות אדיב ומקצועי. הגעתי אליהם אחרי סקר שוק בגלל המחירים הנמוכים ביחס למתחרים והופתעתי לטובה מרמת השירות

הגעתי לחנות בשעות הערב קיבלתי שירות מצויין מצוות מקצועי ואדיב מאוד יצאתי מרוצה מעל למצופה עם חבילת ps4 gold ומשחקים. כמובן שישר למחרת ביקרתי אצלהם שוב בהחלט שמחתי להתחיל את היום עם גיימובייל!

תקשיבו זאת חוויה לקנות במקום הזה שני בחורים צעירים פריקים של מחשבים יודעים הכל הכלללללל (קצת מוזרים אבל סולח להם) בעל החנות בחור צעיר דתי אמין ביותר, המליץ לי ללכת על מכשיר פחות יקר מאשר לדחוף לי את המכשיר היקר סתם. חנות מגניבה, מקום מגניב, יש חניה מאחורה שירות טוב ואמין לא צריך לעלות שקל, ובאמת שהם עושים מעל ומעבר גם לא מאינטרס. חנות מסודרת, נקיה, מבחר ענק של כל מיני דברים שאני לא מבין בהם (פלייסטיישן, קונסולות, משחקים שמחברים שם ועוד) אני הגעתי בשביל לקנות סלולארי, וגם הסלולארי הבא שלי יהיה משם. יש גם מעבדת סלולאר. אם קיבלתם שירות טוב תפנקו את הילדים באיזה שוקולד:)

היגענו לחנות לקראת סגירה ובכל זאת קיבלנו שירות ומחיר מעולים. יחס טוב. טיפול מהיר. חבילה מפנקת תודה רבה

הגענו לחנות לקנות שלטים של סוני. שירות מצוין! בדקו לנו את השלטים ואת אפשרויות החיבור של השלטים למחשב כך שלא נקנה מתאמים מיותרים. שירות אדיב ונעים במיוחד. בטוח שנחזור :) ממליצה בחום!!