מפרסם ב-zap מאז 2011

VIPMobile - עמוד 11

אביזרים ומכשירי סלולאר (תל אביב)

- / 5
נמצאו 418 חוות דעת גולשים על vipmobile
kenmanor
kenmanor
25.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון galaxy s4

השירות אדיב ביותר.קיבלתי את ההדרכה על הטלפון וכמו כן תשובות על כל השאלות.זהו מכשיר שני שרכשתי שם וכמו בפעם הראשונה הרגשתי מצויין אחרי הרכישה השניה הן מבחינת המחיר והן מבחינת ההסברה.ממליץ בחום לרכוש שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
נטע
נטע
24.06.2013
מוצר שנרכש: Galaxy S3 I9300

הגעתי לחנות עם חששות אך נרגעתי מהר מאוד. הצוות בחנות מאוד נחמד ומקצועי, למרות שהיה המוכרת שטיפלה בי הייתה אדיבה וענתה על כל השאלות שלי והסבירה על המכשיר והשירות שלהם ברמה מאוד גבוהה. גם חווית הקנייה מצויינת, באמת נותנים הרגשה של VIP. אני את הקניות שלי בעתיד יעשה שוב בחנות ללא ספק, ממליץ גם לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
בני
בני
23.06.2013
מוצר שנרכש: נווט2 n7100

הגעתי לחנות לרכוש מכשיר לאחר שניגנב לי ,רוצה לומר לכם שעוד לא היה לי חווית קניה כל כך כיפית. רכשתי נווט 2 מכשיר מדהים קיבלה אותי ג'נט עוד לפני ההגעה לחנות שוחחתי איתה בטלפון שידרה אמינות ותשובות לעניין עם הרבה סבלנות . ואף הסבירה שמעבר לאחריות שנה של יצרן ניתן לבטח את המכשיר ב 156 ש"ח לשנה על שבר מסך ,קרורוזיה ,וחומרה (חישוב כלכלי 13 ש"ח לחודש ) משתלם מאוד .... אחזור לקנות שוב ממליץ ממליץ וממליץ והמון תודות לג'נט.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexei
Alexei
22.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Iphone 5

קיבלתי שירות מעולה ומקצועי ממוכר בשם דניאל.המוצר איכותי,צבת בחנות מתקתקת עבודה, אנשים מקסימים. יש לי ניסיון לא טוב עם החנויות מסוג זה, אבל אל VIP MOBILE באמת אפשר לסמוך עם איניים אצומות. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
itzu
itzu
21.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S3

זהו המכשיר השני שאני רוכש באמצעותו. אני מגיע פיזית לחנות לצורך הרכישה . המחיר נמוך ביותר שאני הצלחתי למצוא . האיש הוגן ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
21.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי note 2

במילה אחת תענוג. הגעתי לחנות אחרי ניסיון רע בקניית מכשיר סלולרי מזוייף בעקבות המלצה של חבר. בגלל שכבר נכוותי בעבר הגעתי לחנות עם חששות אך נרגעתי מהר מאוד. הצוות בחנות מאוד נחמד ומקצועי, למרות שהיה לחץ בחנות המוכרת שטיפלה בי הייתה אדיבה וענתה על כל השאלות שלי והסבירה על המכשיר והשירות שלהם ברמה מאוד גבוהה. גם חווית הקנייה מצויינת, באמת נותנים הרגשה של VIP. אני את הקניות שלי בעתיד יעשה שוב בחנות ללא ספק, ממליץ גם לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Orpaz
Orpaz
19.06.2013
מוצר שנרכש: Galaxy S3 i9300

הגענו לחנות וקיבלו אותנו יפה מאוד. ביקשנו לרכוש גלקסי 3 והיו איתנו סבלניים מאוד וענו לכל השאלות הרבות שלנו, כולל זה שהראו לנו כמה וכמה מכשירים שונים מדגמים וצבעים שונים. בנוסף, כשביקשתי לבדוק את מספר ה IMEI של המכשיר המוכר נתן לי בשמחה להשתמש במחשב ולחפש אותו (באתר מסוים המספר נמצא כנוקיה אך בשאר האתרים הכל היה תקין, מיותר לציין שבדקתי את המכשיר מכל כיוון והוא אינו זיוף אלא מקורי למהדרין). בסך הכל, מחיר מעולה, שירות מעולה, מכשיר מעולה. אותי קניתם.

חוות הדעת עזרה לכם?
גלעד
גלעד
18.06.2013
מוצר שנרכש: סלולרי גלקסי 3 I9300

רכשתי גלקסי. דניאל הכין לי את המכשיר בזריזות והתאים לי את האביזרים שביקשתי ואף היה גמיש בשינוי באחד האביזרים. ז'ינט עזרה לי לבחור מגן מתאים בסבלנות ואדיבות. סה"כ קיבלתי שירות מהיר, אדיב ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
15.06.2013
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S3 S3 כחול

התקשרתי לשאול האם ניתן לבצע עידכון גרסא ורישום להודעות דחיפה של סמסונג, נאמר לי שלא, בלי הסבר וכעת שיש עידכון לא מיידעים אותי אפילו. וגם השיחה היתה קצרה מאוד וישר נתקו. קנו לי אותו בחנות, השירות הטלפוני על הפנים ולשלוח מייל מהאתר שלהם לא כדאי, כי עד היום אף אחד לא הגיב להודעה. שירות גרוע מאוד לא מרגיש לא VIP, ולא ניתן לקבל אותו במובייל (סלולרי) פשוט מנתקים אחרי שאתה מסיים לשאול את השאלה ! אחריות בחנות או מעבדה שלהם! ולא על נפילה או שברים למניהם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Liad oved
Liad oved
09.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy not w

הגעתי לחנות מיד בפתיחה בתשע וחצי בבוקר. קיבל אותי מוכר בשם דניאל ביקשתי ממנו גאלקסי נוט 2 לבן, באתי עם כסף על מנת לרכוש את המכשיר. המוכר כל רגע ענה לטלפון,(אפילו לא התנצל על זה, ששאלתי אותו אם הוא יכול לפנות לי 2 דקות כי אני כבר רוצה לשלם וללכת הוא ענה ש"החנות עובדת מאוד חזק ואתה יכול לבוא יותר מאוחר כשיהיו יותר עובדים". התייחס בזלזול, "עשה לי טובה" שהראה לי את המכשיר, לא נתן לי אפילו לגעת בו. כשאמרתי לו שאני רוצה לבדוק שהמספר הסידורי של המכשיר תואם לאריזה, הוא אמר "ספור לי שטרות ואז תיגע במכשיר", לאחר שהצלחתי לשכנע אותו הוא הראה לי זאת ביידים שלו, מבלי שאגע במכשיר. לאחר מכן הוא די הצליח לעצבן אותי, ראה שאני לא מרוצה ואמר לי שהוא לא רוצה למכור לי כי אני לא סימפטי. הייתי צריך לשכנע אותו כדי שיתן לי את המכשיר!!! וגם אז הוא ענה בגסות "ספור לי כסף" ספרתי לו שטרות ונתן לי את המכשיר. (לאחר חמש דקות משפילות שהייתי צריך לשכנע אותו למכור לי!!) לא צעקתי עליו, לא קיללתי, בסך הכל אמרתי לו שזה לא בסדר שאני מדבר איתו וכל שניה הוא עונה לטלפון, בזמן הזה הייתי מקבל דוח חניה שעלה יותר מהמכשיר! בנוסף לזה שהיה מאוד מאוד לא שירותי! הסיבה היחידה שקניתי שם כי הם יחסית זולים והייתי תקוע ללא מכשיר! בחיים לא אתקרב לשם! שירות נוראי, אין חניה מסודרת, זלזול, נותנים אחריות מוגבלת מאוד רק על התוכנה של המכשיר, בסיום העסקה לחץ לי יד כי כנראה הבין שטעה והתנהג בגסות. ** יש לציין שגם אני בעצמי נציג מכירות כבר שנתיים ובחיים לא ראיתי שמתייחסים ככה ללקוח, בטח לא לקוח שבא לקנות בסכום של 2,500 ש"ח!!

תגובת החנות

בס"ד . שלום רב , לאור טענותיו הרבות של הלקוח על היחס המזלזל ראיתי לנכון להגיב עניינית ובקצרה מבלי להיכנס לעניין אישי אופן התנהגותו בחנות , מפאת כבוד הציבור הרואה הודעה זו . הלקוח אכן הגיע בשעת שיא, מאחר והיה מוכר בודד בחנות , הוצע על ידי ללקוח להמתין מס' דקות על מנת שמנהל החנות אתפנה ואוכל לספק לו שירות הולם - הלקוח סירב בטענה שאין לו זמן להמתין . הלקוח ביקש לפתוח מכשיר חדש באריזה ולבחון אם מתאים לו ..., הסברתי לו שע"פ נהלי החברה , לא ניתן לפתוח מכשיר חדש ולפיכך ישנם מכשירי דוגמא ללקוח בתצוגה , כי אחרת כל לקוח שיפתח מכשיר חדש באריזה מקורית לא אוכל למכור לו במידה ולא ירכוש לפי הוראות היצרן . מאידך , הוצע ללקוח להתחייב לקנייה ולשלם ואז יוכל לפתוח את המכשיר ולבדוק שאכן המכשיר לשביעות רצונו. אכן החנות נותנת אחריות מעבדה על תוכנה ובדיקות מעבדה מעבר לאחריות יצרן בשנה הראשונה וזאת לפי דין , ישנה אפשרות לרכוש חבילת אחריות מוגדלת מחברה חיצונית דרך החנות על חומרה , שבר וכו' בעלות נוספת . לאור זאת מחירי החנות זולים יותר משאר החנויות כפי שציין הלקוח , ולפיכך בחר לבסוף כמצוין בתגובה לרכוש את המכשיר . אנו מצרים על כך שלטענת הלקוח קיבל יחס מזלזל !!! חברת V.I.P MOBILE חרטה על דגלה מתן שרות נאות מעל לכל , כי אצלנו זו זכות לתת שירות . בברכה , דניאל מנהל החנות .

חוות הדעת עזרה לכם?
Benjamin
Benjamin
03.06.2013
מוצר שנרכש: איפון 4S imei8876

בראש ובראשוונה אני רוצה לשבח ולהלל את צוות VIP Mobile שנכנסים לחנות מיד נענים בחיוב שירות ואיכות היא לא מילה גסה רכשתי 2 מכשירים שם אחד זהו האייפון 4S של Apple ועוד טלפון של אנדרואיד נוט 2. אני חייב לומר בעיקר לז'ינט שכבר מכירה אותי אישית שכול מה ששאלתי אם זה שאלות טכניות תמיד הכול נענה בסבלנות רבה. וגם לדניאל שעושה עבודה פשוט מצוינת רוב תודות גם לו. בחודש האחרון רכשתי אביזרים יקרים אך איכותים אחד אחד. אין תלונות בקטע הזה. לקוח מרוצה!! אשוב לרכוש שם אויזרים \ מכשירים. ממליץ לכולם לרכוש שם בלי לחשוב פעמים. שירות שירות ושירות זה ה-ד-ג-ש ללקוח. חנות 100% ללא שיטיקים וללא טריקים :)

חוות הדעת עזרה לכם?
ziv
ziv
30.05.2013
מוצר שנרכש: סלולר 5

המקום אינו מכבד תעודת אחריות להזהר מלקנות שם אומנם זול מאוד אך אם יש תקלה בתוכנה שזה מה שקרה לי והמוכר הוקלט על כך. המקום אינו מכבד את תעודת האחריות שחלק מהכיסויים שלה הינם על תוכנה. טענת בעל המקום היא שאני צריך לשלוח את המכשיר לתיקון ואין מה לעשות שזה בעיה שלי לעומת מקומות אחרים שמכבדים את עצמם ושולחים ועושים את כל הפרוצדורה בעצמם כי זה חלק מכיסוי האחריות.

תגובת החנות

בס"ד . שלום רב . הובהר ללקוח שהחברה נותנת אחריות על תוכנה ובדיקות מעבדה לפי הוראות היצרן ככתוב בתעודת האחריות בשנה הראשונה . במידה ולקוח מתקין תוכנה לא מורשית / מקורית ע"ג המכשיר ולאור כך תיגרם תקלה . המכשיר ישלח ע"ח הלקוח ליצרן לבדיקת מעבדה חיצונית ולאור החלטתם יתוקן המכשיר אם במידה והנזק לא נגרם על ידי הלקוח משימוש לא הוגן לפי הוראות היצרן . ככלל ניתנת אופציה לכל לקוח בעת הרכישה - לרכישת ביטוח תיקונים מורחב אצלנו מול חברת " קופל " חברה חיצונית בתוספת תשלום . אכן המחירים שלנו זולים יותר משאר החנויות בשל חיסכון ללקוח על פערי תיווך יבואן - ספק ללא שום קשר לטיב האחריות אשר ניתנת לפי דין . בברכה , הנהלת החנות .

חוות הדעת עזרה לכם?
sarit
sarit
24.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גאלקסי 3

התקשרתי כחצי שעה לפניי סגירה לוודא שהמוצר במלאי, המענה הטלפוני היה מהיר ואדיב, הוזמנתי להגיע לחנות עוד באותו היום. בחנות היו שתי מוכרות נחמדות מאד שציפו לי והכינו כבר את המוצר בצד טרם הגעתי. בפנייה שלי טיפלה אנג'ליקה שהייתה מאד מקצועית ואדיבה וענתה לכל שאלותיי בסבלנות. כמו כן קבלתי מגן מסך ומגן טלפון במתנה עבור הרכישה במזומן.

חוות הדעת עזרה לכם?
שחר
שחר
23.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי S3

רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי S3, הגעתי לחנות וקיבלה אותי ז'נט. מוכרת מקצועית אדיבה וסבלנית. כמו כן רכשתי מעמד לנייד לרכב בהנחה (בעקבות רכישת המכשיר בחנות). לאחר מספר שעות חזרתי על מנת שיחתכו לי את כרטיס הסים למיקרו סים, המוכר עשה זאת במקצועיות ובזריזות. אני מרוצה מאוד מחווית הקנייה בחנות. מומלץ.....

חוות הדעת עזרה לכם?
עידו
עידו
23.05.2013
מוצר שנרכש: סלולרי S2

במילה אחת - א ל ו פ י ם !!! שירות אדיב, יעיל, בלי חרטא, חבל בכלל לנסות לרכוש בחנות אחרת, הם The Best !!

חוות הדעת עזרה לכם?
יבין
יבין
21.05.2013
מוצר שנרכש: סלולרי GALAXY S3

שרות מקצועי, המון סבלנות לשאלות, בעלת החנות נחמדה מאוד. התרשמתי מכמות התגובות הטובות באתר. לא משחקים בקשקושים כמו תוספת מחיר לגרסה עברית ואנדרואיד JELY BEEN . מחיר טוב ושרות מצויין. חזרתי אחרי שבוע לרכוש עוד מכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
20.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 3

קיבלתי את הטלפון כמתנה משותף שלי. לאחר כארבעה חודשים הטלפון הפסיק להטעין. הגעתי לחנות לממש את האחריות. יחס מזעזע. הטכנאי שלהם הצליח לנתח את התקלה (שבר בשקע טעינה) בלי להסתכל בכלל בטלפון. אחרי שהראתי להם שהשקע שלם ויש חיווי מהטלפון, הם לקחו אותו לבדיקה. בין לבין, הטכנאי ניהל שיחה ברוסית עם הבעלים עליי כאשר אני נוכח בחנות. חוויה מוזרה. אחרי ארבעה ימי עסקים ומשלא חזרו אליי, ניגשתי שוב. הבעלים הסביר לי שיש אחריות על תוכנה בלבד??? ושאין לו כרגע ציוד לבדיקת שקע טעינה??? ושחבל שהטלפון יחכה שם. לא יודע אם מחיר הקנייה היה נמוך, אבל הייתי שוקל 1,000 פעמים לפני שהייתי קונה במקום כזה, שמתנער מאחריות בכזו קלות.

תגובת החנות

קראתי את תלונת הלקוח בעיון . אכן התבררה תקלה בשקע הטעינה . יש לציין כי לאחר ארבעה חודשים שהמכשיר יצא תקין מן המעבדה , סביר להניח כי הנזק נגרם משימוש יום יומי ורגיל . עם זאת , בעת הרכישה בחתימה על תנאי תעודת האחריות באתר . הלקוח מאשר כי האחריות תקפה רק על תוכנה iבדיקת גרסה , ועל כן החלפת שקע טעינה לא כלולה במסגרת תעודת האחריות אשר מסופקת ללקוח . ורשום במפורש שהאחריות לא תקפה בכל הנוכע לחומרה !!! לקהל לקוחותינו יש אפשרות לרכוש ביטוח תיקונים מקיף מחברה חיצונית ולקוח זה בחר לא לעשות זאת . ללקוח ניתנה אפשרות לתקן את המכשיר בעלות תיקון נמוכה רק עבור החלק הפגום ללא תשלום בגין זמן עבודת טכנאי במעבדה , והוא בחר לא לנהוג כך . אנו מצרים על חווית הלקוח , בחנות עוברים כל יום מאות לקוחות מרוצים, כי אצלנו זו זכות לתת שרות . בברכה וי אי פי מובייל .

חוות הדעת עזרה לכם?
nono
nono
19.05.2013
מוצר שנרכש: נוט 2 נוט 2

הגעתי לחנות 10 דקות לאחר שגנט ציינה לי שהמחיר לצבע אפור הינו2426 שח. אז בהגעתי היא אמרה שאין לה מזמן את צבע האפור ולכן צריך להוסיף 50 שח. אך לא דאי בכך. איתה עבד גבר אנטיפט במבטא רוסי כבד שכל פעם שביקשתי לראות צבע היה אומר לא! אתה מעביד אותי קשה! אי אפשר! לבסוף שוב גנט עזרה לי לאחר שהיא ביקשה ממנו להירגע. חווית קנייה ירודה ביותר. ממליץ בחום לא לקנות אצלם

חוות הדעת עזרה לכם?
ash
ash
16.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 4 E960

לאחר שיחה קצרה בטלפון וברור פרטים ומלאי, הגענו לחנות. הצוות ישר שם לב שנכנסנו למרות שהחנות היתה מלאה וישר שאלו במה אפשר לעזור. הרכישה היתה מהירה קיבלנו אחריות יבואן רישמי (לפי מה ששמתי לב זה המחיר הכי זול ליבואן רישמי), אפילו התאימו לנו את הסים למכשיר (חיתוך למיקרו סים) היו מאוד אדיבים וסבלניים לכל השאלות והבדיקות שעשינו. זו רכישה שניה לאחר קניה מוצלחת אצלהם של גלקסי אס 3 על ידי אבא שלי. לגבי השירות לאחר רכישה אם יש בעיות / או רכישה באינטרנט, אני לא יודע. אבל אחריות יבואן רישמי מבטל את רוב הבעיות הללו.

חוות הדעת עזרה לכם?
eransh
eransh
12.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphone 5

המוכר היה מקצועי ואדיב. טיפל בנו היטב והכין את המכשיר שרכשנו לשימוש כולל הרכבת המגן ללא בועות. כמו כן סיפק לנו מידע רלוונטי לגבי טיפול וביטוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
11.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון נייד גלקסי 3

ביום שישי בעלי ואני הגענו לחנות דרך זאפ קיבלה אותנו ג׳נט ומייד נתנה לנו מידע על המכשיר שהתכוונו לרכוש בצורה אדיבה ומקצועית. לאחר הקנייה דניאל בדק שהכל תקין ושאנחנו מרוצים. התרשמנו מאוד מהייחס של בעלי החנות הכל נראה מקורי ולא חיקויים כמו בהרבה מקומות אחרים. בחנות יש מבחר מאוד גדול של מכשירים ואביזרים וזה חיזק אצלנו את התחושה שמדובר במקום רציני. בהחלט נחזור לשם לרכוש גם את המכשיר הבא שלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
שגיא
שגיא
07.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי IPHONE 5

חווית הקניה היתה מהירה ומסבירת פנים, צוות החנות ידע להסביר בצורה מלאה על ההבדלים בין הדגמים ומה המוצר הטוב ביותר בשבילי כלקוח. המחיר כמו שכתוב באתר, כולל המבצעים. שרות מצויין ואדיב

חוות הדעת עזרה לכם?
Gazit
Gazit
04.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5 16GB SimFree

לפני הקניה התקשרתי מספר פעמים על מנת לקבל פרטים, ז'נט היתה אדיבה וסבלנית וסיפקה את המידע הנדרש, פרט אחד היא שכחה לציין (המטען הוא אירופאי ולא מתאים לשקע הישראלי), אך ששאלתי אותה היא התנצלה ואמרה שלפני הקניה הם תמיד מציינים את עובדה זו, ואם יש לי מטען של איפון 4 אז אין צורך למטען נוסף. כשהגעתי לחנות ניסיתי לבדוק את מספר הIMEI לוודא שהמכשיר פתוח לכל הרשתות, וגם פה צוות החנות היה סבלני וענה על כל השאלות (והיו הרבה...) כשראתה שאני חושש הצעיה לי לא למהר עם הקניה ורק שאני בטוח לחזור. לסיכום: שרות אדיב וסבלני מוצר מקורי (יבוא מאירופה) והזול בארץ (ללא תוספת צבע לבן ודור 4) האביזרים הנלווים יקרים חנות מומלצת

חוות הדעת עזרה לכם?
gabyben
gabyben
04.05.2013
מוצר שנרכש: סמארטפון Galaxy S3

התקשרתי לחנות לברר את זמינות הדגם והצבע ונאמר לי כי קיים ועדיף להגיע פיזית ולרכוש במקום. למחרת התיצבתי בחנות והתברר פתאום שאין במלאי באותו רגע את הצבע הכחול.אלא רק את שאר הצבעים עבורם יש תוספת של 200 ש"ח. מאוכזבת עזבתי את המקום לאחר שבזבזתי גם 20 ש"ח על חנייה. כעבור חודש החלטתי להזמין בכל זאת את המוצר דרך האתר ולבקש איסוף עצמי בחנות. לאחר הרכישה היה צורך לתאם עם ג'אנט את האיסוף. שלושה ימים ברצף התקשרתי והיא פשוט לא הייתה זמינה בשעות שאחרי הצהרים ואף אחד אחר בחנות לא יודע לטפל בזה(!) בסוף סיכמנו על יום ו' , היא אמרה שתהיה בחנות בין 9:30 - 11:00. קבלתי את המכשיר, התאימו לי את ה-SIM מהמכשיר הישן ואז גם בקשתי שידביקו לי את מגן המסך שהבאתי איתי מהבית. היא בקשה 20 ש"ח על העבודה. בסוף לאחר ויכוח לא נעים הסכימו להדביק את המגן בחינם(בערך 2 דקות עבודה). לסיכום: אמנם החנות הכי זולה במוצר הנ"ל אבל היחס עויין ולא אמין לכל אורך הדרך, ברור שלא אחזור לשם.

חוות הדעת עזרה לכם?
שרה
שרה
28.04.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy 3

הבעיה היא שהם לא נותנים אחריות אם המכשיר מתקלקל! ולדעתי זו בעיה חמורה. אני קניתי כמה מכשירים ומתפללת שלא יתקלקלו. גיליתי רק לאחרונה שיש אחריות רק על הגירסה והתוכנה. כמו כן האריזה היתה פתוחה ודיי חשדתי, התקשרתי לשאול אותם והם אמרו שהטכנאי פותח את כל האריזות כדי להתקין גירסה עברית ושמדובר במכשירים מקוריים עם מספר סידורי זהה במכשיר ובאריזה (מה שבאמת נכון). לדעתי קיימת הטעייה מכוונת ועל מישהו לתת את הדעת על כך! באתר בזאפ רשום אחריות - שנה. וכשקיבלתי את המכשיר אף אחד לא אמר לי שמדובר באחריות רק על התוכנה. נתנו לי תעודת אחריות אבל לא חשבתי שיכול להיות דבר כזה. הייתי מוכנה לשלם עוד מאה ש"ח ולקבל אחריות על המכשיר. מלבד בעיה זו האנשים נחמדים ונותנים שירות טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון