
שרות אדיב ומדויק ,משלוח הגיע תוך יום! גם השרות אחרי הקניה היה מעולה ומאד נחמד

שרות אדיב ומדויק ,משלוח הגיע תוך יום! גם השרות אחרי הקניה היה מעולה ומאד נחמד

זו הפעם הראשונה שהזמנתי באתר. התהליך היה מהיר מאד - וגם תיקון טלפוני של ההזמנה בוצע ביעילות, וללא דופי. ראשי הדיו הגיעו ע״י שליח תוך יומיים. המחיר היה הזול שבשוק. מצוין!

מאוד יעילים. טיפול מהיר. גם השירות הטלפוני היה טוב. לאחר ההזמנה החלפתי דגם והשירות היה טוב

המדפסת הגיעה תוך יומיים מביצוע ההזמנה (מתוך 5 ימי עסקים שהובטחו), קניה נוחה באתר נח וידידותי, וכמובן מחיר זול ביחס לשוק.

המשלוח הגיע תוך יום וחצי. שירות לקוחות מעולה. קניה נוחה מאוד באתר. חווית קנייה מעולה! נהנתי מאוד. אקנה שוב בשישר. ממליץ ממש.

רוכש באופן קבוע (מדפסת לייזר, דיו למדפסת HP וטונר למדפסת לייזר) - הספקה מהיום למחר, שרות אדיב ומחירים טובים.

הזמנה באתר מאוד נוחה ומהירה. משלוח חינם עם שליח עד הבית שמתקשר ביום המשלוח ומוודא שאתם בבית. והמשלוח עצמו הגיע מהר מהצפוי.

המוצר נשלח במהירות. האתר שלהם קל ופשוט. לא היו שום אירועים מיוחדים בהזמנה או במשלוח. כך צריכה להעשות כל רכישה באינטרנט

נוח פשוט מהיר הגיע ארוז היטב הגיע בזמן ללא עיכוב ללא בעיות ממליץ לכל אחד לקנות שם

האתר שימושי ונוח, המחיר אטרקטיבי, ואחרים הציעו חלופיים (כמעט) בלבד. רציתי טונר מקורי של סמסונג.

הכל מצויין ההגעה לפני הזמן שהתחייבו בקיצור אתר זול וצויין מומלץ לכל אחד וגם זול

שירות לקוחות מצויין, חזרו אלי לקבלת כרטיס אשראי, המשלוח הגיע בזמן, תענוג ואני ממליץ ביותר לקנות איתם, תודה.

הזמנה פשוטה דרך האתר. תוך ימים בודדים קיבלתי את המשלוח עם שליח לביתי. מדפסת חדשה במצב טוב. מרוצה בהחלט.

הזמנה באתר, הספקה מהירה, תוך יום עסקים, מחירים תחרותיים. חשבונית מצורפת במשלוח. מדפסת שנייה שרכשתי בחנות הזולה בזאפ.

שרות מצויין, מחיר הוגן, המדפסת הגיעה עם שליח תוך פחות מ 24 שעות מרגע הקניה באתר, השליחות ללא תשלום. ופריסת התשלומים באשראי ללא ריבית. כל הכבוד!

מדפסת טובה. קומפקטית. חסכונית. באיסוף עצמי בעיית חניה. עדיף משלוח. בכל מקרה קניה משובחת. מומלץ.

ביצעתי את ההזמנה. הודיעו על קליטת ההזמנה. השליח תיאם איתי והביא ישר עד הבית. אני מרוצה מהמוצר.

קניתי 2 מדפסות לייזר מהחנות..המשלוח היה מאוד מהיר (תוך 3 ימי עסקים) והמוצר היה במצב מצויין. המוכרים הגיבו לשאלות ששאלתי אותם במייל במהירות רבה. אין ספק שהייתי קונה שם שוב בעת הצורך

הכל נעשה און-ליין בצורה חלקה ופשוטה, בלי מגע יד אדם. קיבלנו בדיוק מה שרצינו ובזמן.

מהיום הראשון שקניתי אצלם החלטתי להשאר. האמינות ומהירות השירות היא מעל למה שמקובל כאן בארץ. מילוי הטופס הזה הוא החוויה הקשה ביותר בקניה זו. הצורך לחפש פרטים על המוצר והחשבונית מעצבן מטומטם ומיותר. בפעם הבאה לא אמלא אותו.

נעימה נוחה אמינה נהניתי מהקניה הייתה בזמן הגיעה אפילו בזמן קצר יותר. תודה רבה על השירות.

ההזמנה בוצעה דרך האתר, העלות הייתה נמוכה וכללה משלוח חינם עד הבית עם חברת משלוחים.

השירות היה נוח ומהיר. הזמנו מדפסת ביום שיש, ביום ראשון קבלנו מספר של המשלוח וביום שני היא היתה כבר אצלינו.

הזנמתי את המוצר. השליח התקשר יום למחרת כדי לתאם מועד הספקה. הווית קניה נעימה. תודה

החנות בעיקרון אמינה, וזו לא הקניה הראשונה שלי שם. אבל הפעם, אחרי 5 ימים שלא סופקה המדפסת, התקשרתי וגילית שבכלל אין מלאי.. ואחרכך במשך שבוע נוסף, הייתי צריך להתקשר לברר סטטוס. כל פעם הם טענו ש"המזכירה היתה אמורה להתקשר..." אבל בפועל, לא היה שום עדכון מצידם...וחבל.
אכן הייתה בעיה הפעם. לאחר שנעשתה ההזנה התברר שאין ליבואן את המוצר במלאי. צר לנו על העיקוב אבל לא היה באפשרותנו להשיג את המוצר לפני שהיבואן חידש את המלאי, שבוע אחרי ההזמנה. כל שנותר לנו הוא להתנצל שוב כפי שהתנצלנו בפני הלקוחה.