
רכשתי מכונת מיצים מצויינת kuvings לפני מספר שנים. סוחטת אפילו ג'ינג'ר וכורכום. כשנתקלתי בחלק שנשחק כגון גומיה. קבלתי שירות אדיב ומעולה להחלפה. שווה להתנסות בסדנאות.

רכשתי מכונת מיצים מצויינת kuvings לפני מספר שנים. סוחטת אפילו ג'ינג'ר וכורכום. כשנתקלתי בחלק שנשחק כגון גומיה. קבלתי שירות אדיב ומעולה להחלפה. שווה להתנסות בסדנאות.

קונה בחנות כ-5 שנים מתחילת הטבעונות וה "רואו פוד", אז קניתי "ויטמיקס", הבלנדר לדעתי הטוב ביותר. חנות מיוחדת המיייבאת מוצרי חשמל מיוחדים ופריטי מטבח שימושיים. שם קניתי גם מייבש מזון "סדונה" שעושה עבודה טובה. לאחרונה רכשתי מנבטה חשמלית. חלק המשאבה התקלקל, קיבלתי תמורתו ללא חיוב. חנות מומלצת שאין דומה לה.

שרות מצויין לפני ואחרי הרכישה , מסחטה מעולה חזקה ואיכותית לאחר שימוש של שנה ללא בעיות מיוחדות או תקלות מנוע . מומלץ !

הגעתי לחנות כדי לקנות מנבטה. קניתי בעבר גם מייבש מזון ומסחטה. השירות כמו תמיד היה מאוד אדיב ומקצועי ומהיר

הגעתי לחנות של אופק חדש כדי לקנות מסחטת מיצים. ההסבר היה מעולה והשרות היה אדיב. כרמל מקצוענית ורהוטה ואני ממליצה בחום על רכישת המוצרים שלהם.

חוויית קנייה איכותית בסניף נתניה, באתי לרכוש בלנדר, המוכרת העניקה לי הסבר מפורט על הפעלת המכשיר, כולל מספר המלצות הנוגעות למוצר, והייתה אדיבה וסבלנית. תודה רבה!

המוצרים הכי איכותיים למטבח שמשנים את כל ההתנהלות. מומלץ מאד למי לכל מי שמתעניין בבריאות דרך התזונה ולא רוצה להתפשר על איכות. שירות לקוחות מצויין. רכשתי 5 מכשירים שונים מהחנות ב5 השנים האחורונות וכאשר באחד מהם היתה תקלה - טופלה בצורה אדיבה ומהירה מאד וכל זה במסגאת אחריות ארוכה מהנהוג בשוק יש מגוון גדול של סדנאות שמציגות את טופן השימוש ומסיעות לבצע מעבר לתזונה הריאה. חלקן ללא תשלום.

אופק חדש היא חנות עם מוצרים מאד איכותיים למי שאוהב איכות ורוצה לקנות מוצרים שיחזיקו לשנים רבות אז זו החנות בשבלו.

שירות נהדר. הגעתי אל החנות במקרה כשחיפשתי מידע על מסחטות מיצים איטיות. השארתי הודעה דרך האתר וקיבלתי מענה מפורט למייל, בנוסף לטלפון מנציגה בשם כרמל שהייתה סבלנית, מקצועית וענתה על כל שאלה. בסוף קניתי את ה-VSJ843 של אומגה, סופר מרוצה גם מהמסחטה וגם מהשירות לאורך כל הדרך. בטוח שאחזור

שלום לכל, הבוקר עשינו דרכינו מראשון לציון לחנות אופק חדש הממוקמת בנתניה. היתה לנו חוויית קניה. כרמל ואופיר קיבלו אותנו בסבר פנים מאיר תוך הפגנת מקצועיות וידע שבעקבותיו במקום לקנות רק צנצנות איחסון בואקום קנינו תנור לייבוש פירוש וירקות ומכשיר לחיתוך פירות וירקות. לשאלותינו הרבות תמיד נעננינו בחיוך ובסבלנות. לא יכולתי להיפרד מהן בלי לתת להן חיבוק של תודה רבה. הרגשה טובה זו מלווה אותנו לכל היום. על המקום והשירות הטוב- חלקתי עם ילדיי וחברותי. ושוב תודה, ד"ר ליבת אביב

החנות יפיפיה וכל המוצרים מוצגים כראוי. השרות מצויין. קיבלתי הסברים מדוייקים ומעבר למספקים. גם הבירוקרטיה (הוצאת חשבונית, הספקת המוצר היו מהירים ויעילים. ממליצה מאד.

לפני כשנה וחצי רכשתי באופק חדש בנלדר ויטמיקס, ומאז גם השתתפתי בשתיים מהסדנאות החינמיות שהם מציעים. קיבלתי מרפי, אורלי וכרמל שירות יוצא דופן באיכותו מבחינת ידע, סובלנות ונכונות לעזור ולהדריך. המוצרים שנמכרים בחנות מקדמים שינוי באורח החיים ומעבר לתזונה בריאה. אמנם הם יקרים, אבל גם מאד איכותיים ואם כבר משקיעים בהם מומלץ לעשות זאת במקום איכותי. סדנאות הבישול הבריא והמיצים-שייקים שהשתתפתי בהן רק הוסיפו לחוויה מבחינת ידע וטעם. אחרי הסדנה האחרונה רכשתי קנקן עם סגירת ואקום, שלא היה תקין. התקשרתי לכרמל לברר מה עושים ולהפתעתי היא הציעה ביוזמתה לשלוח לי מוצר חלופי עם שליח גם ללא החזרת המוצר הפגום, וכך כאן היה. נדמה לי שחווית שירות כזאת מדברת בעד עצמה. הדבר היחיד שהייתי משפרת הוא המענה הטלפוני דרך חברת השארת הודעות חיצונית, שלא תמיד ידידותית ולעתים מאריכה את תהליך יצירת הקשר הישיר עם החנות. מעבר לזה - כל הכבוד. המשיכו כך.

קיבלתי שירות מצוין במענה טלפוני מנציגת החנות, ולאחריו כשהגעתי לחנות עצמה, אשר כלל הסברים על המוצר שבחרתי ובנכונות לערוך הדגמה במקום כדי למקסם את יעילות השימוש שלי במכשיר

הגעתי לחנות בעקבות הבת שלי שרכשה מסחטה לעשב חיטה ושאר פירות וירקות. קיבלנו הדגמה אישית במקום, יחס חם ומקצועי ובסוף רכשתי אותה מסחטה שהבת שלי רכשה. אני מאוד מרוצה.

הגעתי לחנות בעקבות הבת שלי שרכשה אצלם מסחטה לאשה חיטה ושאר ירקות ופירות. קיבלנו הדגמה אישית במקום. קיבלנו יחס חם, שירות אדיב ומקצועי. לא האמנתי שעד כה לא שמעתי עליהם.

חנות מספר אחד, שידרתי את כל המטבח בזכות החזות הזאתי, מה ששידרג לי את החיים. החנות הזאתי שפה אותנו כמשפחה לאורח חיים בריא, אם זה דרך הסדנאות, שאר המידע וההסברים וכמובן המוצרים הנהדרים.

מייבש מזון מעולה ברמה הכי גבוה ומקצועית שיש.מרוצה מאוד,שירות אדיב ומעולה עם המון סבלנות,תנאי תשלום נוחים.

אני רוכשת מוצרים מאופק חדש במשך שמונה שנים. בכל פעם שאני מתקשרת כדי לקנות או לקבל עזרה על המוצרים שרכשתי , הם עונים בסבלנות ובסובלנות. חווית הקנייה באופק חדש גורמת לי להמשיך לרכוש אצלם מוצרים נוספים.

קנינו באופק חדש בלנדר ויטמיקס ואביזרים נוספים למטבח. השירות שקיבלנו היה יוצא מן הכלל, וכלל הסבר מפורט על המכשיר ואופן השימוש בו, ומענה מקצועי לכל שאלה ששאלנו. גם לאחר הקניה, כל פניה לחנות בטלפון או דרך האתר זכתה למענה מהיר, ענייני ומקצועי. אנחנו מרוצים מאוד, וללא ספק נחזור לחנות לקניות נוספות.

השירות נהדר, מסבירים בנחת עד שמבינים, מעודדים גם אם מתייאשים. העיקר שנהנה מהמוצר. במיוחד ברצוני לציין לטובה את כרמל הנהדרת על היחס הגישה והסבלנות יישר כוח.

רכשתי ויטמיקס לפני כמה חודשים ואני הכי מרוצה שאפשר! אפשר להכין הכלללל איתו - שייקים, גלידות, תחליפי חלב, עיסות, בצקים ועוד ועוד! והוא אפילו מנקה את עצמו! הצוות ובעיקר כרמל ורפי מדהימים ונותנים שירות ברמה אחרת לגמרי מכל מה שמכירים בארץ. המון תודה, ממליצה בחום!

קנינו בלנדר ויטמיקס 300. סוס עבודה! טוחן הכל כמו גדול! פשוט מכשיר נפלא! יקר אבל שווה כל שקל.

רכשתי ויטמיקס בחברת אופק חדש. הגעתי לחנות כדי לחזק את ראש הבלנדר. קיבלתי שרות מנציגה בשם כרמל. היא הדריכה אותי כיצד להשתמש נכון במכשיר במקצועיות ובאדיבות רבה, ונתנה טיפים שונים לגבי המכשיר. אני ממליצה בחום על החנות. טלי נוראל

השבוע רכשתי מהחנות בנתניה מגוון של כלים למטבח לאחסון בוואקום עם משאבה. הקניה בחנות חווייתית ונעימה. השרות אדיב וההסברים מפורטים ועוזרים להגיע לבחירה הנכונה של המוצר המתאים ללקוח. התרשמתי לטובה הן מהמוצרים והן מהשירות האדיב. כרמל ואורלי נעימות ומסבירות פנים. ממליצה בחום על חנות זו ובהחלט אשמח בעצמי לרכוש עוד מוצרים מהחנות (סימנתי כבר כמה מוצרים לרכישה בעתיד הקרוב).

רכשתי מכשיר ויטמיקס , השירות היה אדיב מאוד , כרמל הייתה מאוד מקצועית ועזרה לי להחליט באיזה דגם לבחור. החנות מאוד מומלצת , מוצרים מובחרים שלא ניתן למצוא בכל מקום ושירות אדיב חביב ומאוד מקצועי . כמו כן יש אפשרות להשתתף בסדנאות מעשיות בהן מדגימים הלכה למעשה כיצד להשתמש במוצרים - מומלץ !