
עשיתי הזמנה של מספר מוצרים, המשלוח היה מאוד מהיר ואכן יום למחרת הגיעה ההזמנה אבל..... חצי מההזמנה היה חסר, כאשר יצרתי קשר בווטסאפ שאלו אותי האם השליח לא הביא את כל הדברים ואמרתי שלא ואף צילמתי להם מה הגיע ומאותו רגע אין קול ואין עונה. לא מגיבים, לא מתייחסים, לא עונים. בקיצור חייבו ולא סיפקו, במילה אחת גנבים.























