
בחודש מרץ האחרון עשינו קנייה גדולה לקראת הבית החדש שלנו. בשלב הראשון חיפשנו מיטה זוגית ומזרן ושתי מיטות חדשות לילדים. לאחר שקיטטנו את רגלנו בשתיים שלוש חנויות, שכבנו על מספר מזרנים והגענו למסקנה שאנו רוצים מזרן של סימונס (דגם פינק). נכנסנו לזאפ (כמו לפני הקניה שלנו), והגענו למספר חנויות שמכרו את המזרן הזה, התקשרנו קודם ל"רק מזרנים", בגלל חוות הדעת הטובות שהיו באתר, ופה "נתקענו" ורכשנו את המזרן והמיטה שלנו. לאחר יומיים, התקשרנו והוספנו 2 מיטות לילדים והחלטנו אפילו לנסוע עד לחנות בטבריה כדי "להציץ" על פינות האוכל ושולחנות הסלונים שלהם. טוב, כמובן שרכשנו, היחס היה נפלא לכל אורך הדרך, תמיד היתה אוזן קשבת, תמיד בחיוך ובנועם, והכל זרם חלק. בקיצור חוויה מצוינת! אז למה אני כותב את חוות הדעת הזו רק עכשיו גם בגלל שהפרגון הזה מגיע להם ובגלל התגובות של כל האורחים שבאים ומחמיאים לנו על הרהיטים, על איכות המדהימה של פינת האוכל על היופי של המיטות ילדים (של ווידר). בקיצור היתה חווית קניה טובה, איכותית והכי חשוב נעימה.























