
שירות מהיר ומצויין. מענה לכל בקשה ומשלוח מהיר. גם המוביל נחמד וחביב מאד. (חבל שלא נתתי לו טיפ) בלי שום ספק אקנה אצלו שוב.

שירות מהיר ומצויין. מענה לכל בקשה ומשלוח מהיר. גם המוביל נחמד וחביב מאד. (חבל שלא נתתי לו טיפ) בלי שום ספק אקנה אצלו שוב.

אתר נוח ופרקטי, מילוי הפרטים ממש נח וקל. המכונה היתה אצלי תוך שלושה ימים. שירות מעולה.

יצרו איתי קשר יום לאחר ההזמנה, ותוך יומיים המוצר הגיע עם שליח עד הבית. אחלה שירות!

מקצוענים, שירותיים ואדיבים חווית קניה נעימה, יש עם מי לדבר! ההובלה הגיעה מהר, ממש תוך יומיים מההזמנה והטיפול היה נעים.

בסופו של דבר הגריל הגיע… המלצה- לכתוב באתר כשזה לא במלאי וזמן אספקה מוערך לפני שמזמינים. זה יעזור לתאם ציפיות מראש. אכן נאמר לנו אחרי ההזמנה שיקח שבועיים (עבר יותר מחודש בינתיים) אבל סוף טוב הכל טוב- הגיע הגריל. מה שכן- מענה מהיר מאוד לאימיילים והודעות!

חוות דעת חיובית מהספק. אספקה מאוד מהירה, הזמנה נוחה וברורה דרך האתר. מוצר בהתאם למפרט.

הזמנתי מקרר יין. הפקה VINOPO. יחס האיכות למחיר הוא טוב. זמן האספקה קצר יותר מחנויות אחרות. כל הרכישה הייתה פשוטה ומהירה. תודה רבה לצבת.

הזמנתי את המכשיר באתר וציינתי שאני רוצה לשלם טלפונית. לא חזרו אלי למשך 4 ימים. התקשרתי לחברה ושילמתי ורק אז ההזמנה התקבלה למרות ההבטחה ל7 ימים. המכשיר התקבל ע"י שליח 5 ימים אח"כ וכהתקשרתי לחברה לתאם התקנה הוצע לי מתקין רק לשבועיים וחצי אח"כ!!!!!! הובטח לי שיחזרו אלי להקדים את המתקין. לא חזרו, כמובן. התקשרתי שוב למחרת וביקשתי להקדים רצו להקדים בכמה ימים התעקשתי יותר הבטיחו לי שיבוא ביום שלישי (שבוע אחרי שהתקבל המכשיר) חיכינו בבית בשעות שהמתקין היה אמור להגיע והוא לא הגיע. ניסיתי לפנות לחברה בשעה 2 לא היה מענה חיכיתי 34 דק' על הקו. למחרת התקשרתי שוב וביקשתי לברר מתי יגיע אמרו לי שיגיע בחמישי. ביקשתי פיצוי על השינוי ללא הודעה הובטח לי שישלחו לי סנן מתנה. המכשיר הותקן. הסנן עדיין לא הגיע! יגיע??? המס' חשבונית כתבתי את מס' תעודת המשלוח. (זה מה שקבלתי)
אנחנו חנות מוצרי חשמל אנחנו לא טכניים ולא מתקינים... דברים כאלה של שירות והתקנה / סנן מתנה שהובטח לא קשורים לחנות אלה למתקין, חבל שהלקוח לא ניסה לדבר איתנו בחנות היינו מנסים לעזור לו, מלבד זה נעשה ניסיון ליצירת קשר עם הלקוח בזמן ההספקה המצויין והוא לא יכול היה לקבל את המשלוח, אז גם הטענות לגבי זמן המשלוח לא רלוונטים . אני ממש מצר על הבעיות שלקוח חווה בדרך אבל השירות באלקטריק דיפו הוא נר לרגלינו וכל הטענות האלה ממש לא רלוונטיות... בברכה , אלקטריק דיפו

הגיע מהר, איכות טובה, שירות טוב, שידה של מטר שמאכסן בה מגבות, ממליץ אחלה שידה

המוביל רום, בחור נחמד ומנומס, גם ניסן מהסניף בראש העין היה אדיב ומסביר פנים! הקניה נעשתה און ליין בטלפון.

רום ושותפו העבירו את מכונת הכביסה בצורה מאוד מקצועית וידידותית. היה תענוג לעבוד איתם ואני ממליץ בחום על השירותים שלהם

רכשתי גריל גז 4 להבות וכירת גז מתוצרת אמגזית. המוכר היה זמיןלשאלות בווטסאפ, משלוח מהיר. המוצר מתאים לתיאור, והשליח אדיב.

מעולה עומדים בזמנים נהנתי מהרכישה. תודה רבה ברור שאמליץ לרכוש דרככם. לא ציפיתי לשירות כל כך מהיר

שירות מעולה ומהיר, לא היה במלאי את מה שהזמנתי, המוכר הציעה לי מוצר יותר טוב ויקר אך באותו מחיר שהזמנתי, לאחר מספר ימים הגיע המוצר עי מוביל. מרוצה מאוד וממליץ בחום

הזמנתי גריל גז, המחיר הכי זול ושירות מצוין! ענו על כל הצרכים שלי בנעימות ובמיקצועיות.

היה מעט קשה למצוא את החנות (היא יושבת בתוך "רחוב סגור"). אולי כדאי להוסיף שילוט בכניסה לרחוב הסגור.

בחירה מצויינת, שירות מעולה .השליח היה קשוב ואדיב . אין ספק אחזור לרכוש שוב בעתיד. רונן

הזמנו מקרר יין 18 בקבוקים. המשלוח הגיע מהר מאוד, השליח תיאם מסירה בצורה נוחה וגמישה.

I required a good quality counter-top oven for Pesach. As I look to cook and freeze everything in advance I needed it 1 1/2 weeks before the holiday. They very understanding and shipped me an excellent quality oven in under 24 hours! Yes, good people still exist in Israel. Thank you Nissan at EDepot

רכשתי דרך האתר, הדברים היו מסודרים מאד ועם הסברים ברורים וכך הצלחתי למצוא במהרה את מה שחיפשתי. המשלוח הגיע מהר מאד, השירות הטלפוני והמשלוחני היה אדיב ואנושי מאד, המוצר שהגיע מתעלה על הציפיות! בקיצור אני מרוצה מאד וממליצה בחום!!

שרות מצוין, מהיר, יעיל. הספק התקשר מידית בהמשך להזמנה על מנת לוודא הרכישה ונקבע מועד אספקה לפי רצון הלקוח. כמו כן ההספקה הגיעה בדיוק בזמן שנקבע.

המקרר הגיע תוך זמן קצר תוך תיאום ובזמן נוח. שירות ברמה גבוהה ומומלץ למי שמחפש מקרר יינות או כל מוצר אחר.

מקום רציני יחס ברמה האישית... גם באיסוף עצמי לווי בפון עד להספקה העמסה לרכב ממש הרגשה כיפית

אחלה יעוץ ושירות יעוץ מקצועי ונעים אנשים. הוגנים וישרים סיפקו לי את באותו היום ממולץ ביותר ...

רכשתי בלנדר ויטמיקס 2500 שירות מצויין ומקצועי 👌 אחלה מחיר המשלוח והאיסוף היה קליל ונגיש