
שירות מצויין הזמנתי גלקסי S8 ועזרים נוספים הכיסוי לטלפון היה לא תקין (החריצים לכרטיסי אשראי לא היו חתוכים כראוי) עדכנתי את החנות ותוך זמן קצר שלחו כיסוי חדש ותקין איתי אסחייק ניהל הכל באופן ראוי להערכה

שירות מצויין הזמנתי גלקסי S8 ועזרים נוספים הכיסוי לטלפון היה לא תקין (החריצים לכרטיסי אשראי לא היו חתוכים כראוי) עדכנתי את החנות ותוך זמן קצר שלחו כיסוי חדש ותקין איתי אסחייק ניהל הכל באופן ראוי להערכה

רכשנו פלאפון בחנות שבפ"ת (לא פעם ראשונה) , וקיבלנו שרות מעולה מדויד ואיתי המקסימים. ממליצים בחום !!! יונתן, קרית אונו.

הזמנתי טלפון סלולרי, יצר איתי קשר נציג של החברה שתאם את השמלוח. בגלל אי הבנה המכשיר לא הגיע, אבל נציג של החברה התקשר מדי יום, בדק שהחבילה בדרך ווידא איתי שאכן קיבלתי את המוצר. זו לא פעם ראשונה שאני קונה ב LCDEAL וסביר להניח שלא הפעם האחרונה. מומלץ מאוד!!

הגעתי לחנות במקרה והשרות שקיבלתי שם בהחלט יגרום לי לחזור לקנות שם עוד הרבה בעתיד.

הגעתי לקנות גלקסי A8 וחנן נתן לי שירות מעולה. בחיים לא נתנו לי שירות כלכך טוב בחנות פלאפונים. חוויית קנייה מדהימה. פינק אותי במגן זכוכית מתנה. בקיצור אין על חנן ועל LcDeal

זו פעם שניה שאנו קונים מוצרים ב lcdeal ומבקשים לומר תודה גדולה לאיתי המנהל לודים ולדוד העובדים על השירות הנפלא וההתייסות האדיבה על הסבלנות ועל המקצועיות. חשוב לציין שהמחירים מאוד טובים ממליצים בחום רב על החנות בברכה ברוריה ומוישלה גרשטיין

בחרתי לקנות בLCDeal בגלל המחיר האטרקטיבי והביקורות המצוינות של הגולשים בזאפ. קיבלתי שירות טלפוני מהיר, אדיב ונעים. להפתעתי הרבה, מכשיר הטלפון הסלולרי הגיע אלי ביום למחרת הרכישה וזאת למרות שאני גרה בישוב קטן בצפון הארץ. אני ממליצה בחום - חווית קנייה מצויינת.

שירות אדיב יעיל ומהיר. למחרת הרכישה המקוונת התקשרו מהחנות לאמת את הפרטים והמכשיר סופק עם שליח תוך יומיים

חזרתי ל LCD היום עם אימי לאחר שרכשתי בעבר מכשיר לעצמי בחנות הזו וכבר אז הייתה לי חווית קניה מעולה. קיבלנו שירות מאיש מכירות מקסים בשם חנן ואני רוצה לציין את היחס והסבלנות שלו לטובה. העניק לנו שירות עם חיוך , בחור מקסים, אובייקטיבי ואיש שירות משכמו ומעלה. בהחלט אשוב לרכוש בחנות זו שם מדברים עם הלקוח בגובה העיניים וללא התנשאות. ולך חנן תודה רבה.

לאחר חיפוש מעמיק אחר מכשיר iphone 8 plus הגעתי מחוות הדעת והמחיר בזאפ לחנות הזו. ענו לשאלותיי בטלפון בסבלנות, וגם כאשר שיניתי את ההזמנה זה התבצע במקום. הזמנתי באינטרנט והמשלוח היה מהיר מאוד, לאחר יומיים הופיע המכשיר אצלי בבית בשמונה בבוקר!!! המכשיר הגיע באריזה המקורית של אייפון עם כל האביזרים- מדבקת זכוכית שהדביקו לי מהחנות. תודה רבה על הכל!!!!

קניתי ביום ראשון האחרון גלקסי נוט 8 אחד בשם חנן עזר לי מההתחלה העביר לי את הדברים שירות ממש מצויין ישב והסביר לי על המכשיר ממליץ מאוד

רכשתי נייד samsung A5 SM-A520F. קיבלתי שרות מדוד - גם בהזמנה וגם בהתאמת המכשיר החדש. קיבלתי בדיוק את ההזמנה, בזמן, ובאדיבות. שביעות רצון מלאה. שרות מצויין.

שירות מעולה גם לאחר שקנית את המכשיר ואתה צריך תיקון! קניתי אצלם מכשיר LG G3 ב11/2015 ועשיתי הרחבת אחריות לשנתיים עד 11/2017. המכשיר פתאום הפסיק לעבוד לי ב10/2017. הבאתי אותו לתיקון ולאחר שבוע שלא הצליחו למצוא לי חלק שהיה צריך להחליף במכשיר פשוט נתנו לי מכשיר LG G4 שעובד מצויין (גם אחרי חודש שאני כותב את הביקורת) כולל כיסוי איכותי ומדבקת זכוכית. בטוח אקנה אצלם שוב!

Bought the phone on Thursday, regular delivery. Arrived directly to my apartment this afternoon. Excellent service. Highly recommend using LCDEAL. They give a better price than directly from the agentsL.

שירות מעולה מחיר טוב ויחס אישי. ביקשתי מוצר מסויים המוכר נתן לי הסבר מפורט לפי בקשתי. התרשמתי מאד לטובה.

שירות מקצועי ויחס אדיב. י ש תצוגה של טלפונים וכיסויים כך שניתן להתרשם לפני הקניה. מחיר משתלם לדעתי. יש מבחר של כיסויים כך שניתן לבחור בין האופציה הזולה יותר ליקרה יותר. הדביקו לי את הכיסוי הקדמי בצורה יפה ואפילו הציעו עזרה בלהעביר את הנתונים של הטלפון למכשיר החדש. האחריות היא של היבואן הרשמי. ממליץ על החנות .חווית קניה טובה:)

קניתי היום מגן זכוכית של DOME GLASE, אומנם מוצר לא זול אבל הטוב ביותר שקיים. הבעלים התקין לי אותו אישית, נראה פצצה אחלה שרות

שירות יוצא מהכלל - לא סתם הדירוג שלהם הוא 5 ! שירות אדיב ומקצועי ! רכשתי פלאפון LG קיבלתי את הפלאפון לאחר יממה! מחירים טובים ותחרותיים. אחזור לרכוש בעתיד מחנות זו!

המשלוח של המכשיר הגיע תוך מספר ימים, מהר יותר ממה שהובטח באתר. כשרציתי להחזיר את אחד מהאביזרים שרכשתי קיבלתי החזר כספי מלא, וללא שאלות מיותרות. שירות טוב.

יופי של חנות! שרות מקצועי ואדיב מאוד. פעם שניה שאני רוכש מכשיר ואני מאוד מרוצה. מחיר תחרותי מאוד (לפעמים כדאי לשלם עוד כמה שקלים בשביל שרות אדיב ומקצועי ובשביל אבא ואמא שידאגו למי שקנה אצלם). גם אם יש הפרש הוא זניח תמורת השרות. יש מגוון גדול של מוצרים ואופציות לרכישה. הזמנתי טלפונית ובאתי לקחת לאחר מספר שעות. הכל היה מוכן כמו שצריך, פשוט נכנסתי ולקחתי. תודה.

רכשתי בחנות את הנוט 8 ,הקניה הייתה מעולה ! השרות היה אדיב ומיוחד במינו ,עזרו לי ישר איך שבאתי עשו הכל ברמה הגבוהה ביותר ככל האפשר. נתנו הצגה מעולה!! אמליץ על המקום המיוחד הזה לכל חבר שירצה לרכוש פלפון או כל דבר אחר שקשור . אתם אלופים LCDEAL מעולה שיש אנדים כמוכם

לאחר חיפושים אינטנסיביים של מכשיר טלפון נייד הגעתי לחנות קטנה (גדולה) ומטריפה בפתח תקוה. בירור מקדים העלה כי היא משווק מורשה של חברת סמסונג והיא הציעה למכירה את המכשיר אותו רכשתי, סמסונג 8. החנות ממוקמת על כביש גישה מרכזי עם חניון גדול מאחוריה, בתוך מבנה הממוקם בתחנת דלק, מה שבתחילה נראה כמו מקום מוזר להגיע ולרכוש מכשיר טלפון נייד. מאחורי דלת פלדת ענקית בקומה הראשונה של המבנה, מתגלה פתאום חנות מוארת, מרווחת, עם תצוגה מלאה בכל טוב, ממכשירי טלויזיה מתקדמים ועד מגוון של מכשירי טלפון נייד לכל כיס, וציוד נלווה. אבל זה הרי נמצא בכל מקום. אז למה להשקיע ולכתוב חוות דעת. כי חוץ מהתפאורה היפה, יש בחנות בעלי מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר שנתקלתי בתחום הסלולר. מבינים ועונים על כל שאלה, אדיבים, חייכנים, וגם זולים. יצאתי כל כך מרוצה ועם חווית קניה כל כך טובה שאני חייב לספר זאת לכל מי שמחפש קניה מצויינת - שירות אדיב - ומחיר זול. במיוחד אהבתי את השירות שנתן לי בחור בשם איתי שהחיוך לא ירד לו מהפנים. תודה לכם על שנה טובה שחידשתם אותי. צחי כהן, עורך דין ונוטריון

קניתי בחנות גלקסי 7 אחרי שמצאתי פה את המחיר הזול ביותר בשביל מכשיר מיבואן רשמי. הגעתי למרות שקצת רחוק ויצאתי מרוצה ממש. החנות רצינית ומסודרת והשירות אדיב! המוכר חנן מקסים נתן לנו שירות מעולה ליווה אותנו בקניית הפלאפון ועזר וענה לשאלות בכיף גדול ובחיוך! שמחה שקניתי את הטלפון אצלם!

רכשתי באינטרנט טלפון סלולרי. ההזמנה היתה קלה לביצוע. כעבור כמה שעות קיבלתי טלפון כדי לאמת את פרטי העסקה. המוצר הגיע עם שליח כעבור יום. יופי של שירות !

לפני שבוע יצרתי קשר טלפוני עם בחור בשם איתי שהיה נחמד ומקצועי, התעניינתי בקנייה של Galaxy S7/ למחרת בבוקר הגעתי לחנות, הסברתי את הצורך שלי בטלפון שני שלא יהיה "סטייט אוף ארט" ואיתי ודויד המליצו לי על סדרה A של סמסונג. קניתי Galaxy A5 ואני מאוד מרוצה. אני רוצה לציין שאחרי ששילמתי איתי עבד איתי על הטלפון חתך והתקין לי SIM ננו במקום מיקרו, העביר לי מידע מהטלפון הישן לחדש, הדביק מגן מסך ותיפעל לי את המכשיר. בטוח אחזור, שמוליק