מפרסם ב-zap מאז 2005

‎אופק פי סי‎ ‏(OfekPC) - עמוד 11

מחשבים וציוד היקפי ,קונסולות משחק (לוד)

4.82 / 5 ממוצע מבוסס על 67 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 323 חוות דעת גולשים על אופק פי סי
pavel
pavel
13.03.2014
מוצר שנרכש: ג'ויסטיק משחקי מחשב SL6632SBK

קניתי בחנות ג'ויסטיק בשביל מחשב . מקום חנות נוח. יש מקומות חניה. שירות בחנות טוב מאוד. המחירים מאוד אטרקטיבים. ממליץ לבקר

חוות הדעת עזרה לכם?
עמי
עמי
17.02.2014
מוצר שנרכש: סוללה למחשב נייד DV8000

יחס הבעלים גיא היה טוב מאוד, היתה בעיה בטעינה גיא עשה את כל המאמצים לעזור והסוללה נטענה, ואני ממליץ על חנות זו בגלל היחס של הבעלים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ולדימיר
ולדימיר
21.01.2014
מוצר שנרכש: מצלמת לרכב 192

רכשתי 2 מצלמות לרכב ,גיא עשה לי מחיר מצויין,השירות היה אדיב ואחלה מוצר ,אמשיך לרכוש בחנות זו המוצר היה הכי זול שמצאתי ומצלם מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
tehila10
tehila10
28.11.2013
מוצר שנרכש: xbox 360 4g slim xbox 360

שירות מצוין דרך הטלפון מבעל החנות גיא... נתן מענה לכל שאלה. משלוח מהיר ,מכשיר מצויין ודאג לפנק אותי בצי'פורים. מומלץ מאוד :)

חוות הדעת עזרה לכם?
ירדן ואליה
ירדן ואליה
12.11.2013
מוצר שנרכש: מחשב נייד inspiron 3520

בתאריך 11/11 דיברתי עם החנות על מנת לקנות מחשב נייד מסויים ,אמרו לי שהוא קיים במלאי שאלתי אם הוא חדש ולא מחודש במקרה והם ענו לי שהמוצר חדש לגמרי. באותו יום הגעתי לחנות בלוד ובאתי ממרחק של חצי שעה נסיעה. כאמור כשהגעתי לחנות הביאו לי את המחדש ונוכחתי לראות שהמחשב שרוט לגמרי בגבו אומנם מבפנים הוא ניראה כחדש אבל מבחוץ הוא היה שרוט לחלוטין. באוטו רגע גיא הלך והביא מחשב חדש וגם הוא היה שרוט. וככה מחשב אחרי מחשב(בערך חמישה מחשבים) אמרתי לו שאני לא מוכן לקנות מוצר שהוא שרוט ולא ניראה כחדש,וגיא ענה שהמחשבים חדשים וכנראה כשהחליפו את המקלדת לעברית שרטו את גב המחשב, מה שתכנית לא יכל להיות! ואז לאט לאט נפלטו לו עוד פרטים שהמחשב נמכר בזול כי הוא שרוט ועוד כל מיניי קשקושים לא הגיוניים ולא מצדיקים בקניית מחשב חדש. כמו כן כשדיברנו בטלפון עוד לפני שבאתי לחנות שאלתי בבירור עם האחריות על המחשב כולל ההרחבה היא מקורית של דל ונאמר לי שכן אבל השירות נעשה ע"י החנות ושברמת העיקרון אני יכל ללכת ישירות לדל והם יתקנו. כשהגעתי לחנות לאחר חצי שעה נסיעה! התברר לי שזה אחריות ע"י מעבדה חיצונית שמבטחת ניידים. והאחריות במקור היא של דל בחו"ל מה שלא תופס בארץ. לבסוף כמובן לא קניתי את המחשב. בקיצור ניסו לעבוד עליי ולדעתי המחשבים מחודשים ולכן לא הייתי ממליץ להתקרב לחנות הזו!

חוות הדעת עזרה לכם?
Dianaz
Dianaz
07.11.2013
מוצר שנרכש: מיקרופון מקורי ל-Guitar Hero PS3 none

הקנייה באתר הייתה קלה, המשלוח הגיע ממש מהר. הבעיה היחידה היא שאי אפשר לשלם בפייפאל אבל זה לא ממש נורא.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר כהן
מאיר כהן
04.08.2013
מוצר שנרכש: מחשב נייד מחשב נייד DELL 3520

ברצוני לציין לטובהתא השירות שקבלתי בחנות OFEKPC בלוד. ההזמנה נעשתה ע"י גליה בצורה טובה מאוד ומהר. כמו כן , קבלתי יעוץ מעולה מגיא מנהל החנות.עם המון סבלנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
hagit
hagit
25.03.2013
מוצר שנרכש: guitar hero 5 5

אחלה קניה גיא בחור מקסים דיברתי איתו ן פעמיים לפני בסוף שלחתי את אחי לחנות בלוד והוא קנה את הגיטרה כמתנת פסח לבני והשרות אדיב ביותר גיא פשוט חמד של בחור עם המון אהבה לעבודה שלו ונותן שרות מכל הלב הלוואי עוד כאלה שיהיה חג שמח לכןלללםםםם ולגיא ביחוד שמחר בני יקבל את הגיטרה והשמחה תיהיה גדולה

חוות הדעת עזרה לכם?
חליל
חליל
10.02.2013
מוצר שנרכש: pss3-ps2 controller cnovertor

הזמנה שי הייתה ב:13\1\15 הבעיה שהזמנה טלפונית,התקשרו היום ה אחרו לקחת את הפרטים שלי השרות היה טוב מאוד המוצר הגיע תוך שבע ימים.

חוות הדעת עזרה לכם?
דנית
דנית
18.01.2013
מוצר שנרכש: xbox360 4 gb

פניתי לחנות אחרי שראיתי שהם מוכרים מכשיר XBOX סלים 4 GB מקורי ב800 ש"ח התקשרתי לסניף נתניה ונימסר לי שם שאפשר לקנות רק בסניף בלוד שאלתי אותם האם הם לא רשת? אמרו שהם מוכרים רק פרוצים פשוט תרגיל מלוכלך- ככה לא מתנהלת רשת שמכבדת את עצמה בעל החנות אפילו לא ניסה להציע שיביאו מכשיר מקורי הסניף בלוד- פשוט תקנה פרוץ במחיר מופקע או שאל תקנה בכלל יחס פשוט מגעיל

חוות הדעת עזרה לכם?
גל
גל
10.01.2013
מוצר שנרכש: קונסולה Xbox360

באנו לקנות ולהבין מה זה xbox. השירות שקיבלנו היה מקצוועי , אדיב, הרבה סבלנות והסברים. מחיר הוגן . אנחנו נבוא שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Juve
Juve
17.12.2012
מוצר שנרכש: קונסולת משחקים Xbox 360

התקשרתי על מנת לבדוק האם יש במלאי. עשיתי סקר בין שאר החנויות.. אבל פה האדם בצד השני נשמע לי הכי אמין (ז״א שבאמת יש לו במלאי ולא רוצה שאבוא סתם לחנות וידחוף לי מוצר אחר). וקרוב לבית. אחריות של בנדא. כשהגעתי חיכו לי (היו לפני סגירה) במיוחד. לא ניסו לדחוף אותי לקנות דברים אחרים שידעתי מראש שלא רציתי. ובסה״כ היו מאד נחמדים. גם בטלפון. למרות שהמחיר יקר ב-200₪ מהמתחרים, יצאתי בהרגשה טובה עם המוצר שרציתי בדיוק. זו הפכה להיות החנות שאפנה אליה בענייני מחשבים...

חוות הדעת עזרה לכם?
Keren Ezra Eini
Keren Ezra Eini
07.12.2012
מוצר שנרכש: הסבה ל wii Wii

חיפשתי חנות שמתמחה בקונסולות לאחר שדיברתי עם כמה חנויות דיברתי גליה הנציגה מחנות זו שהסבירה באדיבות ובמקצועיות לגבי ההסבה ומה הם נותנים למרות שיד לי חנות ליד הבית נסעתי מראשון ללוד בייצעו לי את ההסבה לווי לקורא צרובים במקום ומכרו לי דיסק קשיח עם מלא משחקים ועוד נתנו לי מתנות והנחה של 10 אחוז למרות המחיר הטוב בהחלט אני מרוצה מקניה זו

חוות הדעת עזרה לכם?
metec13
metec13
29.11.2012
מוצר שנרכש: מחשב נייד INSPIRON N5110

אחרי השוואה בזאפ בחרתי את המחשב במחיר הזול בארץ. המחשב הגיע בזמן. לפני מספר שבועות התחילו בעיות עם המסך, הוא התחיל לקרטע. הגעתי לחנות אחרי שבועיים בצבא, ללא חשבונית / קבלה / אחריות. קיוויתי שבחנות יסכימו לתקן לי את המוצר ולשלוח לי אותו בדואר רשום לביתי. להפתעתי אחרי אימות מהיר שבדק שאכן קניתי את המחשב מהחנות: בדקו לי את המחשב, במהירות הבחינו שיש בעיה במסך והתקינו לי מסך מחשב חדש על המקום, אחרי חצי שעה חזרתי עם מחשב מתפקד בצורה מלאה. את העובדה שהחנות מציעה מחירים אטרקטיביים גיליתי כבר בעבר, אחרי שראיתי שהם מצטיינים גם בשירות לקוחות ועומדים מאחורי ההתחייבויות שלהם, אין לי ספק שגם את המחשב הבא שלי אקנה מהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomi Gabai
Shlomi Gabai
22.11.2012
מוצר שנרכש: שלט Xbox 360

יש לציין שהגעתי די מאוחר לחנות וביקשתי שיחכו לי , קניתי שלט לאקסבוקס+ עשיתי פריצה מיוחדת שלא מוצאים בכל מקום פריצת דואל נאנד לאקסבוס , יש לציין שקיבלתי שירות אדיב + צופרים מיוחדים מגיא שנשאר איתי עם הדרכה סבלנית על המכשיר והפריצה עד 21:30 בלילה

חוות הדעת עזרה לכם?
אביב
אביב
19.11.2012
מוצר שנרכש: PSP 3001

הגעתי לרכוש PSP3004 ללא תוספות, קיבלת יחס מעולה מגיא הבעלים למרות שכבר בתחלה הבהרתי לו שאני הולך רק על מכשיר, את שאר העבודה אעשה בעצמי, דבר שלעצמו אינו אטרקטיבי מבחינתו... תוך כדי המתנה וצפיה בטיפול בלקוחות אחרים, שמתי לב ליחס מאוד מיוחד שנתן לכל הלקוחות, יחס שקשה למצוא בחנויות אחרות, התרשמתי ממנו כאדם אמיתי שלא מנסה לרמות, לגנוב אלא להתפרנס. אפילו נכחתי בטוב הלב שלו כאשר נתן לבחור אפשרות להשתמש לפרק זמן מוגבל במשחק הכי נחשב / נמכר בתקופה זו,BLACK OPS2, מיותר לציין שהמחיר היה הכי זול בארץ, בדוק. אין לי ספק שאחזור לקנות אצלו היות ואני משתמש די רציני בקונסלת ה-PS3. מומלץ בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.09.2012
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
01.08.2012
מוצר שנרכש: גיטר הירו לאקסבוקס (גיטרה עם מיקרופון)

ראיתי את הגיטרה באתר ונסעתי לשם כדי לקנות ביום חופש.אני חייב לציין שהשירות היה אדיב מאין כמוהו.המוכרת דליה היתה חיננית ואדיבה והבחור (שאיני זוכר את שמו) היה מקצוען ואמין.היה פשוט נעים לרכוש שם ואני לא אהסס לקנות שם שוב. באתר היה רשום זמן אחריות לכל מוצר ובחנות כשהוציא לי את החשבונית הוא לא התנגד לחלוטין לרשום את זמן האחריות עם חתימה וחותמת דבר שמראה על האמינות הגדולה של בעל החנות והשקט הנפשי שהוא מוכר ללקוחות.מלבד כל זאת הם פשוט זולים בהשוואה לחברות אחרות.חנות שמשרה עליך אוירה נעימה למדי.

חוות הדעת עזרה לכם?
guylevy
guylevy
03.05.2012
מוצר שנרכש: מחשב Dell Inspirion n5110 i5-2410M intel

השירות היה נהדר המוצר הגיע תוך בפחות ב24 שעות,אשמח לעבוד עם אופקפיסי גם בעתיד ואני ממליץ בלב שלם לכולם!! בנוסף אחרי הגעת המחשב גיא משירות הלקוחות דאג ליצור קשר ובדק עם המחשב הגיע. עדיין לא פתחתי את המחשב. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסנדר
אלכסנדר
27.04.2012
מוצר שנרכש: Playstation 3 MOVE Starter Pack

המוצר הגיע בזמן אך הלקים היו ארוזים בקופסת קרטון פשוטה ולא אריזה מקורית. כאשר התקשרתי נאמר לי ע"י גיא שככה היא הקופסה. כאשר הערתי לו שחוסר התאמה בין המוצר המוצג באתר לזה הנשלח זו הטעייה במלוא מובן המילה( אין באתר הערה כגון "התמונה להמחשה בלבד") הפתרון שבעל החנות הציע זה לשלוח מוצר בחזרה ואז יישלח מוצר באריזה המקורית. הפתרון אינו התקבל מפני שהקנייה הייתה מתוזמנת הייטב ליום הולדת של ילד. למתעניינים נא לשקול הייטב האם לקנות בחנות זו.

תגובת החנות

הלקוח קיבל מוצר מקורי , באריזה מקורית( האריזה שמגיעה מהיצרן) , ובזמן , במחיר הכי זול שאפשר למצוא עובדה שהזמין אצלנו וזו לא פעם ראשונה שמזמין , האריזה לא הייתה נראת לו , וציינו לו שככה זה מגיע ,וזה הקופסא היחידה שיש לנו ובאם הוא לא מרגיש נוח עם הקניה , מתוך כבוד אנחנו מוכנים לקבל בחזרה ולבטל לו את העסקה , כולל תשלום על דמי המשלוח

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת
ענת
20.04.2012
מוצר שנרכש: מחשבים ניידים Dell Inspirion n5110 i5-2410M intel 3000 HD

רכשתי השבוע שני מחשבים ניידים מחברת OFEKPC. המחיר היה מחיר מצוין, שהושווה מול חברות שונות. כאשר בצעתי את הרכישה, ביקשתי בכל לשון של בקשה שהמשלוח יהיה מהיר מאוד, לכבוד יום ההולדת של אחד מילדיי שרציתי מאוד להפתיעו. הבחורה ששרתה אותי בכל שיחות הטלפון הייתה נעימה מאוד והבטיחה לעשות כל מאמץ לסייע. המחשבים יצאו מבית העסק תוך פחות משעה מהשלמת העסקה ואישור חברת כרטיסי האשראי. תוך פחות משעה מרגע יציאת המחשבים מבית העסק, שוחחתי עם חברת השליחויות "המריץ שליחויות בע"מ" ורתמתי אותם למשימה, קבעתי אתם מועד הגעת המחשבים לביתי בהתאם לשעות הנוחות לי והמחשבים הגיעו תוך פחות מ-24 שעות בשיתוף פעולה ותזמון מעולים של כל הגורמים השותפים. חוויית הרכישה הייתה מעולה ובמהלך הימים שחלפו מאז, אנחנו נהנים מצמד מחשבים ניידים מעולים. בית העסק OFEKPC וחברת השליחויות המריץ הציגו מבחינתי רף חדש לשירות, שיווק ואספקה יעילים ואדיבים. אפשר גם כך! יישר כוח! תוספת לחוות הדעת - חזרתי לרכישה נוספת עבור קרובי משפחה. חוויית הרכישה הייתה זהה לקודמתה: הרכישה הייתה נוחה, השירות היה אדיב ויעיל והמחשב הגיע ליעדו תוך פחות מ-24 שעות מההזמנה. מסקנה - אשוב לרכוש בחנות זו בשמחה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
19.04.2012
מוצר שנרכש: מחשב נייד N5110

המחיר הכי נמוך בשוק למוצר פצצה. מאד קל לבצע הזמנה דרך האתר שלהם. לא עבר 24 שעות והמחשב היה בידיים שלי. המחשב התקלקל יום אחרי קניתו באשמתי התקשרתי לבעל החנות והוא במאור פנים הציע שיבוא אלי הביתה ויתקן לי את המחשב במקום ואכן הוא הגיע והחליף לי את המחשב במקום לחדש. כל הכבוד! אני אישית ממליץ בחום על חנות זו אין הרבה חנויות כאלה בישראל

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
19.02.2012
מוצר שנרכש: טאבלט g80

ב6 ל2 ביצעתי הזמנה טלפונית של טאבלט מתנה לביתי ליום ההולדת למוחרת הגיעה המשלוח עד כאן הכל טוב אבל לצערי לאחר שפתחתי את החבילה ושיחקתי עם המכשיר הוא נכבה לאחר שעתיים פשוט לא עובד יותר פניתי לאופק וניתקלתי באטימות תיפנה לחברה מה אתה רוצה מימני וכו הסברתי לו שב 16 ל 2 זה היום הולדת של הילדה ואני לא יעמוד שם ללא המתנה לאחר דין ודברים סיכמנו שאשלח לו את החבילה בדואר אקספרס והוא יטפל בזה שילמתי משלוח נוסף ועד עכשיו ה19 ל2 אין לאופק תשובה איכן עומדים הדברים ביקשתי לבטל את העסקה וכמובן שבניגוד לחוק באופק לא מוכנים לבטל היום אני עדין ללא מתנה לילדה וללא זיכוי אני יעדכן בהמשך המכשיר הגיעה אלי חזרה אחרי פירמות והטענה ושוב המכשיר לא תקין שוב תקועה לאחר שעתיים של שימוש חודש פלוס לאחר היום הולדת של הילדה ואין לה מתנה ואם היה צריך רק להטעין אותו אז למה הוא היה אצלכם יותר משלושה שבועות ? חברים שלמו יותר במקום אחר בטוח יותר ...

תגובת החנות

אכן הלקוח קיבל את המוצר תוך יום עסקים כפי שהובטח , ואכן הוא השתמש בו , ואנו לא יכולים לקבל בחזרה מוצר שניפתח והשתמשו בו ונישרט קלות , הלקוח הופנה למרכז תמיכה ולמעבדת שירות של חברת מודן , אך הוא לא היה מעוניין לשמוע , והעדיף לשלוח אלינו שאנחנו נעמוד מולם הסכמו על מנת כן לתת שירות , היום ה21 לחודש המכשיר שלו תקין , והתקלה שלו הייתה שהוא לא היה טעון , אז אם הלקוח לא היה אנטי , היה מדבר עם התמיכה ועם מעבדת השירות היה יכול להטעין אותו ולתת את המתנה בזמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
נסים
נסים
11.01.2012
מוצר שנרכש: סט מקלדת ועכבר אלחוטי MK260

חנות שנכנסה לארסנל ה"מומלצות" שלי: 1. המחיר הזול ביותר 2. אפשרות לשלם בPAYPAL 3. משלוח הגיע תוך 24 שעות בול עם שליח (ללא תוספת תשלום!) נדיר למצוא את השילוב הנ"ל בארץ. ממליץ בחום רב!

חוות הדעת עזרה לכם?
בת אל
בת אל
09.01.2012
מוצר שנרכש: רמקולים 2.1 למחשב S220

הזמנתי את המוצר בחמישי 5.1.12 ונאמר כי יגיע בשני. כבר בראשון ב10:00 קיבלתי טלפון משליח שהוא שם את הרמקולים בבית. משלוח ושירות מהטובים ביותר שנתקלתי בהם בתור לקוחה מחנויות בארץ בכלל ואונליין בפרט. ללא ספק אחזור לקנות שם ואמליץ לחברים!!

חוות הדעת עזרה לכם?
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון