
רכשתי מוצרי חשמל גדולים לבית. והשירות היה מעל למצופה. זמין בכל שעה. עם מענה מיידי אני בעזרת השם קונה אצלו שוב!

רכשתי מוצרי חשמל גדולים לבית. והשירות היה מעל למצופה. זמין בכל שעה. עם מענה מיידי אני בעזרת השם קונה אצלו שוב!

חבל שאין אפשרות לתת ציון יותר גבוה מ- 5, כי במילים פשוטות - זה השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. הזמנו את המזגן, תיק תק אישרו, שלחו קבלה, עדכנו מתי יגיע, וידאו שאכן הגיע ותומר שהוא פשוט מדהים עזר לי בכל דבר, כולל ברישום לתעודת אחריות והכל בסבלנות אין קץ. מהיום, אני קונה מוצרי חשמל רק שם. אה, וגם המחיר שלהם היה הכי טוב מסקר שעשינו. מומלץ בחום!!!

אחלה שירות, מחירים הוגנים ביותר. עזרו בבחירת המזגן שמתאים לצרכים שלנו, הסבר מפורט על הכל, עם אחריות. אספקה מידתי, אפילו שהייתי צריך גמישות, ובהודעה מעכשיו לעכשיו. ממליץ בחום, ואני בטוח אחזור!

תודה ענקיתת לתומר על שירות מדהיםם אספקה מהירה ,ושירות יוצא מהכלל מומלץ ביותרר תודה על הכלל👍😊

החנות עם האיכות והשירות הכי טוב באיזור! פחות מ12 שעות והמוצר בבית. אנשים מדהימים, תודה רבה על חווית קניה מהממת

תודה לתומר על שירות אדיבות ומקצועיות קניתי 3 מוצרים הקניה והמשלוח נעשו במהירות ויעילות בהחלט קניה מוצלחת מומלץ

חווית קניה מעולה! אני גרה בים המלח, בדרך כלל המשלוחים מגיעים שבוע אחרי ובתוספת תשלום לא הגייוני! המשלוח הגיע עם שליח עד הבית אחרי יומיים! מאוד מרוצה וממליצה! בהחלט אחזור לקנות שוב. תודה!

הגעתי במקרה לחנות זו דרך חיפוש מוצרי חשמל באינטרנט. ממש לא להאמין איזה שירות נפלא קיבלתי. באדיבות, בסבלנות להסברים ובשירות. קיבלתי את המוצר כעבור שעה בלבד. הופתעתי לטובה. אני רוכש הרבה באינטרנט ולא נתקלתי בשירות מעולה שכזה. ממליץ בחום על ספק/חנות זו11

קניתי אצל תומר בשבוע שעבר תנור אפייה וטלויזיה השירות היה נעים, הבחור מקצועי ואדיב והמחיר טוב ואחזור לקנות אצלו ממליצה.

שירות מספר אחד, מרגע בירור על המוצר וליווי צמוד,מקצועיים,אמינים ולאחר בירור מעמיק בלא מעט מקומות יש להם את המחירים הכי טובים שיש אלופים!!!

מומלץ ביותר! הזמנתי פעם ראשונה מיקרוגל. המחיר מעולה והשירות מצוין! תוך 4 ימים הגיע לתא עם שליח מאוד מרוצה

אחלה חנות שירות אישי וענייני ממליץ בחום מחירים זולים תהליך קנייה פשוט וברור באתר, מה צריך יותר! תודה רבה לכם.

שירות מעולה! משלוח מהיר. צוות שעובד בהגינות ובשקיפות מלאה מרגע ההזמנה ועד לאחר האספקה. ממליצה בחום.

שירות מצויין. יחס אדיב. מעולה . אחזור לקנות אליהם שוב . ..... ממליץ ... לחברים

תומר פשוט נהדר. מילה שלו זו מילה. חוויה לקנות ממנו! ענה באדיבות לכל השאלות שלי, עם המון סבלנות וכנות, וכמובן עמד בהבטחות ובזמנים. בע"ה בטוח שאחזור שוב

הייתה לי חווית קניה מעולה. שירות מצוין. תומר מנהל החנות תמיד זמין לשאלות ועונה בחיוך. בנוסף דואג להובלת המוצר עד הבית באופן מהיר. בקיצור ממליץ בחום.

רכשתי טלוויזיה LG 65 אינץ׳ קיבלתי מתומר שירות מקצועי, אדיב ומהיר !! ממליצה בחום !! תודה רבה❣️

בסקלה של 1 עד 10 השירות של תומר והנהג המוביל מדורג אצלי 20, איך 20 בסולם של 10? תשובה: כי עדיין לא נתקלתי בשירות כזה איכותי ואמין בארץ, ואני כבר בגיל הפנסיה, לכן 20 בסולם של 10, פשוט כיף לעשות עסקים עם תומר ואנשיו,

קניתי מסך L.G עזר לי בחור בשם תומר קיבלתי שרות מעל ומעבר. (דבר שלא מובן מאליו בימינו) שרות שקנה אותי לקניות הבאות. אמשיך לרכוש דרכם גם בקניותי הבאות תודה רבה מקרב לב

שירות מעולה. מענה מהיר. הזמנתי מקרר lg. הגיע תוך 3 ימים!!! עוד לא ראיתי שירות כזה.

רכשתי מהם כמה וכמה מוצרים, בכל פעם הופתעתי לטובה מהמחיר והשירות שלהם... תומר בן אדם זהב שלא מרפה לרגע עד שהוא מוודא שהלקוח בראש שקט ובלי חששות או תהיות

שרות מעולה , מקצועיות אדיבות סבלנות וסובלנות . קיבלתי הסבר מקיף ומקצועי על כל דגם ודגם כולל יתרונות וחסרונות וכך יכולתי להגיע להחלטה מה הכי מתאים לי . רכשתי והמוצר הגיע בזמן שנקבע ואפילו זכיתי לשיחה מבעל החנות לוודא שהכל תקין ושאנחנו מרוצים . ממליץ בחום .

שירות מעל ומעבר!!! הזמנתי את המוצרים ותוך יומיים כבר היו אצלי בבית!!!! בהחלט אקנה שם שוב!! מומלץ מומלץ מומלץ!!!

רכשנו מחשמל לכולם כמה מוצרים - דייסון ומוצרי נינג'ה. שירות אדיב ומקצועי עם יחס אישי ואיכות מוצרים ושירות ללא פשרות. אנחנו ממליצים בחום . תומר, תודה. אורית ונמרוד

בחיים שלי לא ראיתי שירות כזה. התקשרתי היום -יום ג' בצהריים והזמנתי כיריים. סיכמנו על יום חמישי, אבל תומר הפתיע אותי ושלח אלי את הכירה היום לתל אביב במיוחד, משום שהבין שאני בלחץ כי הכיריים שלי הפסיקו לעבוד לגמרי. לא ראיתי שירות כזה בחיים. מומלץ בחום.