
קניתי מכשיר טלויזיה בחנות זו. מרוצה מאוד משרות. עובדי חנות כל הזמן נגישים. קיבלתי תיאור ברור ונכון של המוצר ברמה מקצועית. אני ממליץ.

קניתי מכשיר טלויזיה בחנות זו. מרוצה מאוד משרות. עובדי חנות כל הזמן נגישים. קיבלתי תיאור ברור ונכון של המוצר ברמה מקצועית. אני ממליץ.

שירות מעולה, משלוח מהיר ומוצרים באיכות גבוהה! החוויה שלי הייתה מצוינת ואני בהחלט אחזור לקנות שוב בעתיד.

קניתי שואב שוטף של ביסל. מרוצה מאוד מהמוצר ומחווית הקניה. שירות אדיב ומהיר. ממליצה מאוד על החנות.

פעם שנייה שקונה מהעסק. בפעם שני מזגנים. הכל עבר מהר, גם ייצרו קשר מהחנות לוודא הזמנה. מעולה!

הגיע טוב ומהר, אנשים נחמדים ושירותיים ממליץ פירגן באחלה מחיר ממליץ מאןד להתקשר יהם ידעו להתאים לכם

החנות פשוט מצויינת השירות היה מושלם וזריז מאוד נהניתי לקנות היה ממש קל המוצר סופק מהר מאוד

נקנו 2 מזגני טורנדו שירות ואיכות מעולים !!!! יעוץ מקצועי ראוי ביותר כל הכבוד גיא

קיבלתי את המזגן בזמן ובדיוק כפי שהזמנתי. ההתנהלות בחנות הינה מקצועית ואמינה וגם המחיר היה הוגן.

קנינו מכונת כביסה של מידאה דרך האתר שלהם, תוך דק ספורות התקשרו כדי לוודא הזמנה. אחרי 3 ימים המכונה היתה אצלנו. שירות מהיר וזה היה המחיר הכי זול שמצאתי בגוגל. תודה רבה!

הכל מצוין! הטיפול בהזמנה היה טוב, המחירים היו טובים, המשלוח היה של החברה המשווקת. שרות אדיב.

רכשתי דרך האתר מכונת כביסה , של מידאה , יצרתי קשר עם החנותלהבהרות והשירות היה מאוד אדיב והמחיר שווה לכל נפש כל חווית הקניה היה מעולה . אני סופר מרוצה גם ממכונת הכביסה

חנות מעולה ושירות פצצה ענו לי על כול שאלה גם אחרי שהמוצר נשלח אני ממש מרוצה

חווית קנייה מושלמת. נמסר בזמן, אין בעיות. מוצר טוב - תהנה מהשימוש. אני ממליץ גם על החנות וגם על המוצר

קניתי מכונת כביסה WBW90W200MF Midea. לאחר שיחות ותזכורות רבות, vnfubv נמסרv לעיר אחרת ובזבזתי את היום בבית. לאחר מכן, המכונv נמסרה, אך כשהטכנאי בא לחבר אותה, התברר שיש לה עקבות פגיעה. המכונה הבאה נמסרה ותודה לאל שזה עובד. יותר מחודש חלף מתאריך הרכישה ועד לחיבור וזה לא מקובל. עדיין לא קיבלתי התנצלות או את הפיצוי שהובטח לי ע"י יאגל.

חוויה נוראית. הזמנו בגלל שראינו המלצות טובות בזאפ ולכן אני מרגישה מחוייבת לכתוב (פעם ראשונה בחיים). הזמנתי מייבש כביסה. לפי האתר הובטח שיגיע תוך 7 ימי עסקים. בפועל הגיע תוך 18 ימי עסקים. לא התקשרו אליי לעדכן או להתנצל. בכל פעם שהתקשרתי לבדוק דיברו אליי בצורה לא מכבדת בלשון המעטה (כולל שימוש במילים מותק, נשמה, כפרה) ומרחו אותי בתשובות. את הקבלה לא שלחו לי לאימייל. אחרי שביקשתי קיבלתי אותה בווטסאפ. סיפקו הוראות לא נכונות לגבי התקנת המוצר - אמרו שלא צריך לתאם עם טכנאי וגילינו שכן צריך אחרת מאבדים את האחריות. כשמלאתי את הבקשה לאחריות באתר של בוש ראיתי ששם החנות הזו לא קיים. התקשרתי לחנות והם נתנו לי שם אחר לגמרי - או.אנ.תי אלקטרוניקס (שעליו יש ביקורות מזעזעות בגוגל). גם בפעם הזו הנציג דיבר אליי בצורה שהיא מתחת לכל ביקורת (משפטים כמו "אני אוהב אותך כמו שלא אהבו אותך בחיים"). טיפ כללי - כשאתם מסתכלים על המלצות בזאפ - למיין לפי דירוג עולה. כך רואים את הביקורות הגרועות.

צילצלתי לחנות לשאול על המקרר שרציתי לקנות. נעניתי באדיבות וסבלנות על ידי יגאל. המקרר הגיע והותקן אחרי כשלושה ימים ואנחנו מאד מאד מרוצים. (מקרר אמקור HR230) זה מקרר נוסף על המקרר הגדול שלנו.

שירות מצוין ומחיר מצוין. המשלוח הגיע מהר מאוד והמוצר לשביעות רצוני. וידאו שאני מרוצה מהרכישה והמשלוח.

לפני מספר חודשים קניתי מכונת כביסה של מידאה. המחיר היה הנמוך בזאפ, המשלוח הגיע מהר וללא עיכובים והשירות היה אדיב.

מחיר מצויין לשני המזגנים אינוורטר של טורנדו x22 ו-x16. משלוח מהיר עד תוך הבית. שירות מצויין. מומלץ!

שירות מעולה ומחירים מצויינים. קנינו כבר כמה פעמים דרכם ותמיד היו אדיבים ודאגו לאספקה מהירה והסבירו על ההבדלים והאפשרויות שיש. ממליצה בחום.

קיבלתי יחס חם (כקלוח חדש -ללא הכרות מוקדמת) בקניה טלפונית של 8 MIDEA MFL 80-DU1403B מכונת כביסה וסחיטה,גם הוצא לי עזרה בפינוי המכונת הכביסה הישנה פלוס מכונת הסחיתה השנה,כמו כן גם הודתי לו אישית בטלפון על כל הקשור לעיסקה,שכך ירבו כמוהוא ...

שירות פגז, נחמדים מאוד וזמינים בוואצפ. השתדלו שאהיה מרוצה. אחזור שוב חד משמעית. תודה רבה!

הנסיון שלי איתם היה מצויין. שירות אדיב ומשלוח מהיר. לאחר שקיבלתי את המוצר, החןו לי שאלות בקשר להרחבת האחריותוקיבתי תשובה מהירה וטובה. בהחלט ממליץ.

רכשנו טלויזיה LG 65 אינץ. הטלויזיה עובדת טוב כבר מעל חצי שנה, האספקה היתה כמובטח

השילוב של מספר הלקוחות המרוצים והמחיר של המדיח שרציתי משכו את תשומת לבי. הזמנתי דרך החנות את המוצר והשירות אכן הוכיח את עצמו. הדבר בא לידי ביטוי בכמה שיחות טלפון שעשיתי, במהירות התגובה ובתחושה שמתייחסים אלי כאל לקוח ולא כמו לכספומט. היה כיף😊.