
חנות מקסימה, צוות נעים עם שירות מקצועי ואדיב. מחירים תחרותיים ומגוון גדול של חומרה, סלולר וגיימינג.

חנות מקסימה, צוות נעים עם שירות מקצועי ואדיב. מחירים תחרותיים ומגוון גדול של חומרה, סלולר וגיימינג.

רכשתי דרך אתר האינטרנט של החנות פיפא 20 לאקס בוקס בהזמנה מוקדמת וקיבלתי את המשחק באותו יום ההשקה על הבוקר! אחלה שירות ממליץ מאוד ( כבר כמה שנים רצוף אני מזמין משחקים בהזמנה מוקדמת ומקבל תמיד מהר)

הגעתי לחנות מלאה בלקוחות. קבלתי שירות אדיב וסבלני והיו לי שאלות רבות ועל כולם קבלתי הסבר מפורט ואדיב . הגעתי לחנות בגלל מחיר אטרקטיבי וגילתי חנות מצויינת קרוב למקום מגוריי שלא הכרתי.

הזמנתי איירפודס 2,השירות לקוחות היה מדהים,טיפלו בהכל כמו שצריך. המוצר הגיע אליי עד הבית תוך יומיים. מומלץ בחום!

אחלה שירות נהניתי מחווית הקניה היה קצר ולעניין גם המחיר היה ממש מעולה ממליץ בחום ..

שירות אדיב וצוות מקסים חברה רצינית בשרות לקוחות. ממליצ בחום! רכשתי אוזניות אלחוטיות JBL T110 BT

שירות איכותי מאוד דואגים גם להתנהלות מול יבואן ויודעים לעזור ללקוח עד סיום הטיפול סהכ מרוצה מאוד וממליץ בחום

הכל היה חלק ומצוין. שירות יעיל ומהיר. המכשיר הגיע מהר ובזמן. הדביקו לי את מגן המסך. מצוין.

כשהתקשרו לקחת ממני את התשלום הסבירו לי על התוספות שרציתי בדיוק ובפירוט ואפילו כמה פעמים כי לקח לי זמן להבין. בניגוד לזה כשבאתי לקחת את החבילה חיכיתי המון המון זמן בתור וזה קצת היה לא נעים...

רכשתי מכשיר חדש Redmi 7 note. לאחר 14 יומים מכשיר הפסיק לעבוד. מכשיר נשלח לתיקון והתברר שלא ניתן לתקן אותו למרות שאחראיות רכשתי נוספת ל24 חודשים. לאחר שיחה עם חנות Itech Store אמרו לי שעליי לפנות ליבואן של מכשירים. סיכום שלמתי בהרך 900 ש"ח ונשארתי בלי טלפון. איך יכול להיות במכשיר חדש קורוזיה שלא היה בככל במגע עם מים.

אחלה של חנות , חזרו מהר וגם שלא הצליחו להשיג אותי דאגו להשאיר לי מייל ולא להקטין ראש. התקשרו גם בסוף לוודא שהמוצר הגיע ושאני מרוצה

קניתי דרך Itech store את האיירפודס 2 החדשים, אחלה של חנות, אחלה מחיר והמוצר עובד כמו שצריך. מומלץ בחום

החלטתי על הטלפון ובחנות קיבלתי הסבר על מכשירים אחרים ושרות מצויין אבל בחרתי בטלפון זה בגלל העמידות שלו

מוכרים מקצועיים, מחירים זולים, שירות איכותי, מגוון מכשירים. אני מגיע במיוחד ליהוד בכל פעם שאני זקוק לסמארטפון חדש. מומלץ בחום.

רכשתי מהחנות מכשיר שיואמי עם משלוח אקספרס של עד 3 ימים. המכשיר לא הגיע בזמן וגם לא עד עכשיו, אף אחד מהם לא טרח להודיע לי וגם כששוחחנו והם הודו בטעות ובחברת המשלוחים הלא אמינה, אמרו שיזכו את עלות המשלוח, אבל לא עשו פולואפ לוודא שהמכשיר אכן יגיע. אתמול התקשרתי שוב (כל המתנה למענה כ-10 דק) והודיעו לי שהם מבטלים לי את ההזמנה, כשביקשתי לבדוק מה ניתן לעשות אמרו שיבדקו ושוב לא חזרו אליי.
היי סופית ושלום לכולם! ראשית אנצל במה מכובדת זו על מנת להתנצל על החוויה הלא נעימה, מיותר לציין שזוהי אינה דרכו וחוות הדעת בחיוביות ודירוג חנותנו יעידו יותר מכול, חשוב לציין כי אנו לוקחים את מלוא האחריות על ההספקה המאוחרת למרות שטעות זו מקורה בחברת השילוח אנו מתנצלים ועומדים מאחורי הטעות, וכאמור, על כך אנו מתנצלים...ככתוב בחוות דעתך ובהמשך ישיר לשיחתנו ביצענו זיכוי מלא של 59₪ עבור עלות השילוח אותה שילמת, לצערנו הרב, גם אנו כחנות מקצועית, אמינה וכזו שחרטה על דגלה את רמת השירות הטוב ביותר טועים וחנות טובה נמדדת כאשר זו עושה טעות ומטפלת באותה טעות במהירות ועל הצד הטוב ביותר וכך היה.

שירות מהיר, מקצועני, ואדיב. מוצרים במחירים הגונים ושירות מעולה שלא משאיר ספק למה מוצר אלקטרוניקה סלולר וגיימינג אני קונה רק בהייטק סטור.

שירות נוראי, לקחו כסף אבל לא נותנים שירות לכל שלוש שיחות שלנו חוזרים אחרי שבוע פעם אחת עם "אני אבדוק ואחזור אלייך מחר" כמובן שזה לא קורה.. מאוד חובבנים ומאוד מעצבן להתנהל מולם ולבקש שירות כשמדברים אלייך לא יפה ומושכים אותך כל פעם בעוד שבוע... לא מקום מומלץ בכלל... חווית שירות נוראית וכסף שהלך לפח. אין לי מושג מי משאיר להם פה חוות דעת טובות אני מניח שחברים שלהם כי אנחנו עברנו את כל העובדים שלהם בערך כולל טל המנהל שדיבר אל אשתי בגסות בטענה שהם בני אדם ושוכחים לחזור ללקוחות לפעמים "מה לעשות???"..ושבגלל שעבר הזמן לביטול עסקה בחוק עד שנזכרו לענות לנו - (מעל 14 ימים) הם לא מוכנים לבטל ולקחת אחריות. בקיצור ביזיון והלוואי שהיינו קוראים חוות דעת כזאת ונשמרים מהתקשרות איתם.
היי ליטל ושלום לכולם! צר לי שבסופו של דבר בחרת לממש את איומייך ואכן פגעת בשמנו הטוב וזאת שלא כצורך מכיוון שחוות דעתך שקרית ואינה עומדת אל מול המציאות, מי שעוקב אחר חנותנו וקורא את חוות הדעת הרבות אותן אנו מקבלים למד כי לקוחות הם מעל הכל ואנו עושים הכל על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר שניתן אך לצערי הרב גם לנו יש גבול ואת לצערי הרב עברת אותו בחוצפה רבה, אנו תמיד נעמוד לצד לקוחתינו אך לא לצד לקוח מקלל, צועק, מאיים וכזה המדבר אלינו בצורה מזלזלת ( לצערי הרב לא ניתן לשלב הקלטות שיחה ), אלו פרטי המקרה כפי שהיו באמת...את מכשירך רכשת לפני כחודשיים, לאחר כחודש וחצי הייתה תקלה ופנית באופן יזום למעבדת היבואן על מנת לקבל שירות, זה טיפל במכשיר וביקש לבצע בדיקה למטען מכיוון שזה לא הובא לידיו, מיד לאחר מכן התקשרת אלינו ואמרת שהיבואן אמר שהמטען תקול וביקשת שנשלח מטען חדש, למרות שהמכשיר באחריות יבואן שלחנו על חשבוננו מטען חדש, עם קבל המטען טענת שיש בעיה ודרשת זיכוי כספי ואף איימת שאם זה לא יקרה תכתבי חוות דעת בזאפ וברשתות חברתיות. לאחר שיחתנו ביצענו בדיקה מול היבואן ואף קיבלנו לידינו דוח מעבדה מפורט אודות הטיפול אותו עבר מכשירך ולהפתעתנו הרבה הדוח מלמד דברים שונים לחלוטין מאלו שציינת בפנינו הן מבחינת סוג הטיפול במכשירך והן מבחינת ה"תקלה" במטען, מיד לאחר מכן ביצענו שיחה נוספת בה צוין כי לא ניתן לקבל זיכוי עבור מכשיר בן חודשיים ועל אחת כמה וכמה שזה אינו תקול כפי שציינת בפנינו, הוסבר שיש להגיע למעבדת יבואן והוא ורק הוא יוכל להעניק אישור החלפה/זיכוי. חנותנו נושאת בגאווה את תו קנייה חכמה וחוות הדעת החיוביות הרבות אותה חנותנו מקבלת מעידה יותר מכל על חנות ברמה אחרת, חנות מקצועית, אמינה וכזו שלרכוש דרכה הוא המעשה הנכון, אני באמת מאחל לך שבכל קנייה עתידית שלך תגיעי לחנות מקצועית ואמינו כמו הייטק סטור ובאותה הנשימה אני גם ממליץ לך לדבר בגובה עיניים ולא בצורה מזלזלת ובשפה בוטה כי בסופו של דבר עומד אדם מאחורי קו הטלפון.

שירות אדיב ואמין. המכשיר הגיע תוך 3 ימים בצורה תקינה. הפעלתי את המכשיר, העברתי את כל החומר מהסמרטפון הקודם והכל פעל ההלכה.

השירות היה מקסים, זמין וברור ביותר, בכל שלב ושלב. הציעו לי מגוון הצעות, היו קשובים לצרכים שלי, והמשלוח הגיע מהר ועד הבית. תודה!

קניתי בחנות גם פלאפון וגם אוזניות. מחיר מעולה. שירות נפלא. יש במלאי מוצרים. התקשרו בכל רכישה לאחר שבועיים לוודא שהמוצר טוב והכל תקין. תענוג

שירות מעולה ואדיב הרגשתי שמוכר אכפת ממך והוא רוצה שתקבל את השירות הטוב ביותר שהוא יכול לתת

I have got a god and relevant services. All was fast and professional. Sure will come back

רכשתי מוצר לסוני פלייסטיישן, המוצר מדהים, מחיר סביר לגמרי, הכל עובד כראוי. כמו כן בהיותי בחנות שמתי לב שהמשחקים שהם מוכרים משמעותית זולים יותר מהנמכר במקומות אחרים ואף בחנות סוני! החנות מקבלת קהל רחב ויש בה תמיד אנשים, מה שמעיד על החנות כחנות מבוקשת. נמצאים בה מוצרים מכל סוג שלא תמצא במקומות אחרים, כל מה שהייתי צריך ולא מצאתי - יש שם. מומלץ לעשות סיבוב בחנות. אם אתם צריכים משהו - אל תהססו.

הכל היה אחלה, התקשרו אלי אחרי ההזמנה לוודא את כל הפרטים, והציעו לי אחריות משודרגת

שירות מהיר ואדיב, משלוח מהיר! ומבחר ענק של מוצרים ומשחקים. אקנה מהם בעתיד. ממליצה בחום!