
אחרי 3-4 שיחות עם אלדד ואריאל החלטתי לקנות דרכם השירות והדרך ארץ שלהם קנה אותי וכמובן המחיר היה טוב מקווה שככב ימשיכו ממליץ בחום לקנות דרכם יוסי

אחרי 3-4 שיחות עם אלדד ואריאל החלטתי לקנות דרכם השירות והדרך ארץ שלהם קנה אותי וכמובן המחיר היה טוב מקווה שככב ימשיכו ממליץ בחום לקנות דרכם יוסי

ע-צ-ו-ר!!! דבר ראשון שתדע/י חנות של מלכים במיוחד נציג בשם אלדד ולהלן סיפורי: הזמנתי תנור של de dietrich דגם dop770xj ,למחרת התקשר אלי אלדד ואמר לי שלצערו אזל במלאי הדגם המבוקש, ושאם אני רוצה יש את הדגם הזה בשחור או לבן. ומכיוון שמטבחי רוב המכשירים בו הם בצבע נרוסטה רציתי לשמור על אחידות ולא רציתי את הצבעים האלו, אלדד אמר לי שהוא ינסה לבדוק בחנויות אחרות אם יש את הדגם בנרוסטה ושהם יספגו את עלות השינוע מחנויות אחרות, לאחר כמעט שבוע שלא נוצר איתי קשר בעניין החיפוש ,יצרתי קשר עם החנות ואלדד ממש התנצל על כך שזה ערך שבוע החיפוש אך בכל אופן לא נימצא תנור בצבע המבוקש, הוא אמר לי לתת לו מספר שעות ושהוא יחפש לי תנורים אחרים של חברות אחרות בצבע נרוסטה ושבמידה והתנורים האלו יעלו יותר מהמחיר שסוכם על הדגם הראשון הם יספגו את הפער,ואכן לאחר מספר שעות הוא חזר אלי עם מספר דגמים של חברות אחרות ,לאחר שעברתי על כל הדגמים הגעתי למסקנה, שאני לא רוצה להתפשר על איכות ושאני עדין רוצה תנור של de dietrich , לאחר עיון מעמיק בדיגמי de dietrich משך את עיני ואת ליבי הדגם של de dietrich dop895xj המכונה "המטריקס" עלות תנור זה יותר גבוהה מהתנור הראשון שבחרתי ב 4000 ש"ח ,אמרתי לאלדד שאני ננעלתי על הדגם הזה ושיבדוק מה הוא יכול לעשות בנידון ,הוא חזר אלי בערב אותו יום שדיברנו ואמר לי שמנהל החנות נסע לחנות היבואן לבדוק דגמים חדשים ושעל הדרך הוא ילחץ עליהם לעשות לי הנחה על התנור , ואכן הם השיגו לי הנחה של 3000 ש"ח על התנור שאם תסתכלו שווה הרבה יותר מהדגם הראשון שהתעניינתי בו,ויצא שקיבלתי אותו כמעט באותו מחיר. חברים אין לי מילים איך להביע את תודתי לצוות החנות ולאלדד על כל העזרה והנוכנות לעזור גם בתנאים שזה עלה להם ברווחים שלהם הם עשו הכל כדי שאני יצא מרוצה. בנוסף לכל העזרה שהם נתנו לי ברכישה,הובטח לי שאוכל להרחיב את האחריות ל4 שנים בעלות של 99 ש"ח מול חברת היבואן, כשהתקשרתי לממוש ההטבה נאמר לי ע"י היבואן שסיטי דיל אינה חברה מוכרת עלידם וושהם לא יכולים עקב כך להרחיב לי את האחריות, התקשרתי לאלדד וסיפרתי לו את הסיפור הוא אמר לי שב על תעשה דבר אני מברר את העניין, הוא חזר אלי כעבור שעה ואמר לי שהם נתנו ליבואן על הראש על היחס שהם נותנים ככה ללקוח שלהם ומה עוד שהם כן אתר המוכר ליבואן, אלדד אמר לי שאני לא צריך להתקשר ליבואן ושהיבואן כבר יצור איתי קשר להשלמת עיסקת ההרחבה. אז תגידו לי אתם האם לא הייתם קונים באתר כזה ועם שרות כזה? אני בכל אופן מעכשיו כל מוצר חשמלי שיש לי לקנות הולך ישירות לסיטי דיל. תודה רבה רבה רבה סיטי דיל ובמיוחד לאלדד אינספור תודות.

ליווי צמוד ואדיבות ראויה לציון מהרגע הראשון , משלוח תוך יום שרות שלא רגילים לקבל במחוזותינו על ידי בחור שהזדהה בשם אלדד,ראוי לציון

האתר מפרסם שלא ירד התשלום עד שלא מתקבל המוצר, הם כן מורידים תשלום מידית. ביטלתי את הזמנת המוצר לאחר שלא הגיע במשך חודש כמעט וגילתי שהורידו לי את התשלום דרך הספק בכלל. השירות שלהם הטלפוני אחד הגרועים ביותר בו נתקלתי בו אי פעם ברכישות באינטרנט...בקיצור להתרחק אני ממליץ בחום לא לבצע רכישות בכלל מהאתר הזה

התקשרתי לטלפון של החנות וקיבלתי שירות ויעוץ מקצועי מאדם בשם אלדד. כל מה שסוכם אכן התקבל, וההספקה הגיעה בזמן. תודה רבה.

זכינו בשרות מאד זמין, מהיר, מקצועי ואדיב. הן בתהליך הבחירה והקנייה קיבלנו עזרה מקצועית ואדיבה מהנציג, והן מאוחר יותר בפנייה לצורך משלוח חשבונית. ההסתייגות היחידה הייתה איכות חברת המשלוחים.

התקשרתי לאתר ואלדד ענה לי. בקשתי שימליץ לי על מכונת כביסה. הוא השיב שכיום אין כבר מכונות שחיות 20-30 שנים כמו פעם, ולכן אין טעם לרכוש מכונה יקרה שאחרי 7-9 שנים יכאב הלב לזרוק אותה. הוא הציע להתמקד במכונות בטווח מחירים של 2000-2800 ש"ח, ובין המכונות שהזכיר, ציין לטובה את אריסטון. הוא מנה בפניי את יתרונותיה ואחרי שביקרנו בחנות וראינו במה המדובר, החלטנו לרכוש כזו. אריאל דאג לטפל בהזמנה, וארגן לנו הנחה ניכרת. אלדד דאג לעקוב אחר הטיפול בהזמנה, ואף יצר עמי קשר כדי לוודא שהכל נעשה לשביעות רצוננו. אני מדגישה במיוחד את היחס שקיבלנו מ-3 עובדים באתר, מאחר שידוע לי, כי מרבית הסוחרים רואים בלקוח שקיבל את הסחורה סוג של "נודניק מעיק" לאחר שזו סופקה לו. כאן הייתה לנו התחושה, שלאריאל, לסיימון ולאלדד באמת חשוב שלהקוח ייצא מרוצה, וישוב בעתיד לרכוש מוצרים נוספים באמצעותם. היות שהליווי לכל אורך הדרך היה מופתי, אוכל להמליץ על אתר זה מכל הלב.

אני מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר. הזמנתי ת'מדיח אחר של חברת בלומברג, אבל הוא לא היה זמין אצל הספק. נציג משרות לקוחות המליץ לי דגם אחר גם של בלומברג אבל יותר טוב ויותר מתקדם. קצת יותר יקר אבל נתנו לי מחיר מהולא, נמוך ביותר ממה שראיתי בזאף. ממליצה לכל שמעניין לקנות מוצרים אלקטרוניים!

הזמנתי מקרר דרך סיטי דיל, רק כעבור שישה ימים (הם מחוייבים לשבעה ימים) נמסר לי שהמקרר לא במלאי של היבואן - למרות שהייתי בקשר עם הנציגים של סיטי דיל מיום לאחר הקנייה. בזבזתי זמן יקר ונותרתי ללא מקרר, ומקרר לא יגיע מהם, לא הייתי חוזרת לקנות אצלם בשום פנים ואופן, עדיף מלחתחילה ללכת לספק אחר.

לאחר ההזמנה באתר חזר אליי נציג בשם אלדד, מקצועי, חביב, נעים שיחה, בעל תודעת שירות גבוהה מאוד, סבלני. אלדד בירר את צרכי טרם התשלום ויחד בחרנו מכונת כביסה. תמיד בכל טלפון שהרמתי אלדד היה אדיב וסבלני והסביר במלוא המקצועיות וענה לשאלותי (ואני לא לקוחה קלה..)תמיד עם חיוך ותמיד עם סבלנות. שוחחתי עם נציג נוסף בשם סיימון שהיה נחמד ואדיב, שירותי וסבלני לא פחות. לאחר כיומיים מקבלת המוצר שהיה תואם לציפיותי במדוייק ותאם את התיאור של אלדד התקשר אליי סיימון ושאל האם הכל הגיע והאם הכל בסדר ותקין. סיטי דיל - אני שבוייה שלכם!!

קודם רצינו לקנות מכונה אחרת, יותר פשוטה אך בשירות לקוחות המליצו לנו על דגם הזה. הסכמנו, קנינו ונישארנו מרוצים. מכונה מכבסת טוב, שקטה, נוחה לשימוש. הגיעה בזמן. חסרונות: הטכנאי שהגיע להתקין את המכונה אמר שאנו חייבים לקנות פילטר ומגן ברקים שבלעדיהם האחריות לא תכובד ע"י החברה. מאוחר יותר הסתבר שחלקים אלו בכלל לא היו הכרחיים לצורך מתן אחריות, והמחיר היה גבוה יחסית לחברות אחרות.על אריזות המוצרים שמכר הטכנאי היה רשום "מומלץ" והאחריות לא מותנית בקניה של חלקים נוספים. לפיכך, לא היינו מרוצים מיחס הטכנאי.

אני מאוד מרוצה. עבורי זו היתה חוויה מתקנת. מזמן לא נהנתי משירות כה אדיב. היה נעים לדבר לא רק אם אנשי מכירות\שירות אבל גם אנשי הספקה (במקרה שלי הם היו צריכים לפנות אלי אחרי שקניתי את המייבש) היו מאוד נעימים וסבלניים.

ביצעתי את ההזמנה טלפונית, היחס היה חם, סובלני תוך קבלת הסבר מקסימלי לגבי המכשיר. המכונה הגיע הביתה עוד לפני הזמן הכתוב. המחיר הטוב ביותר שיכולתי להשיג.

ממולץ!!! לאחר חיפוש מקיף של מייבש כביסה מצאתי כי סיטי דיל היו זולים מכולם וחשוב לא פחות, זמן האספקה היה הכי קצר, 7 ימים לעומת 14 ימים בשאר החנויות. והמייבש הגיע אפילו תוך פחות משבוע. רכשתי את המוצר באינטרנט באתר קל , פשוט וידידותי לשימוש. ללא ספק ,להבא,אבדוק את האתר שלהם ראשון.

התחברתי לאתר ובסופו של דבר קניתי דרך שרות הלקוחות, מכונת כביסה ותנור בילד אין הבחור בשרות הלקוחות ידע להמליץ ולהציע את המחיר הטוב ביותר, אדיב מהיר ואמין ההזמנה הגיע תוך יומיים בהתאם למובטח בקיצור יעילות ואדיבות - כמו שצריך, בהחלט אחזור לקניות נוספות

אני רוצה לציין שכאשר חיפשתי מייבש כביסה פניתי לכמה חברות באינטרנט לבירורים,רוב נציגי השירות באינטרנט חסרי סבלנות ועושים טובה שהם עונים בטלפון ללקוחות. ובנוסף כבר ביצעתי הזמנה אצל חברה אחרת. אך לאחר המתנה של שבוע קיבלתי טלפון המבשר לי על כך שההזמנה בוטלה כי המוצר שהזמנתי אינו קיים במלאי, אלא רק בתצוגה, וניסו למכור לי מוצרים יקרים יותר. השירות היה פשוט גרוע, אבל המשכתי לחפש מייבש כביסה במחיר אטרקטיבי ועם מפרט טוב שיענה על צרכיי, ומצאתי זאת באתר סיטי דיל. חשוב לי לשבח את רמת השירות הגבוהה שקיבלתי באתר סיטי דיל! הנציג היה אדיב וסבלני, ענה לי על כל שאלותיי באדיבות רבה ואף נתן הסברים מעבר, המשלוח הגיע תוך 3 ימי עסקים בלבד, המוביל היה שירותי, התשלום כמובן פשוט ונוח דרך האשראי בקיצור חוויית קניה מצויינת מתחילת התהליך ועד סופו. יישר כח

השרות שקבלתי מהחברה היה מעולה המחיר שקניתי היה מחיר זול לגבי המכונה הנל המכונה עצמה משרתת אותי מעבר את מכונת הכביסה קיבלתי 5ימים לאחר ביצוע ההזמנה

משלוח מהיר במיוחד,דיוק בהזמנה ושירות לקוחות מעולה.המקודן שדיבר איתי היה אדיב מאד והסבריו עזרו להחליט מה לקנות.אשוב לקנות באתר סיטי דיל

זה מדהים. הזמנתי אצלם לפני שבועיים מיד לאחר שהזמנתי באתר של חברה אחרת מכונת כביסה. את התנור קיבלתי תוך יומיים (עובד מצויין), למכונת הכביסה אני עדיין מחכה. חבר'ה אמינים ומקצוענים. תענוג.

הזמנתי מכונה מסוג אחר, ובגלל סוף שנה לא היה במלאי. חזרו אלי מהר מאוד להציע חלופה והתחייבו למחיר הנמוך ביותר ועמדו בכך. אדיבות, זמינות מהירות ברמה גבוהה

היזמנתי מייבש כביסה מתנה לבת שלי ,ואני מרוצה מיהשרות ומיהמוצר. הכל היה בסדר.אשמח בעתיד לרכוש שוב בסיטי דיל. תודה רבה.בברכה יורי

אחרי הקניה התקשרו לברר שהכל בסדר ומרוצים מהמכונת כביסה ומהמשלוח בטלפון היו מאוד אדיבים ועניניים ומהירים נראה חברה שמעניין אותה הלקוחות שלה

I made an order for refrigerator, washer and dryer from these guys over the phone 20 days ago. The customer care representative (Eldad) was extremely nice , helpful and detailed oriented. All the products I ordered indicated that the delivery would take up to 7 business days. The refrigerator indeed arrived within these 7 days. It took another 18 days until I got the washer actually operational in my house... And I have a never ending saga with the dryer - I still dont have a date for its delivery...Each time I called them I got excuses that it is not their responsibility and they are sending me to the suppliers... who in their turn send me back to City Deal... Vicious cycle of stupidity... Moreover, one of the managers in City Deal (Simon) was borderline rood and acted as if he doesnt understand where the problem is and why the hell I am not pleased with their awesome service. He is also constantly repeating that the problems in delivery is not their responsibility (but the suppier's) and that I should be thankful for everything he is doing for me. I am fully expecting the store that sold me the product and took my money to help me get the products I ordered VS acting like nothing happened and insulting my intelligence. Horrible customer orientation and bad overall service. ... Strong recommendation to stay away from City Deal.

קניתי דרכם את הכיריים. קבעו איתי ליום מסויים בין 12:00-15:00. באותו יום, ב 12:00, התקשר המוביל ואמר שהוא בדרך. ב 13:00 כשראיתי שהוא לא מגיע הרמתי אליו טלפון ושאלתי אותו מה קורה. הוא אמר שהוא לא מתכוון להגיע כי אין לו 2 תעודות משלוח. שאלתי אותו אז למה הוא אמר שהוא מגיע לפני חצי שעה, והוא טען שזה מה יש והוא לא יכול להגיע. ביקשתי ממנו את הטלפון של האחראי שלו, הוא כמובן אמר שאין לו. ברמת העקרון סיטי דיל ניסו לעזור לי ובאמת נתנו שירות טוב ודואג. הבעיה הייתה בחברת הובלות C לוגיסטיק(או שקר כלשהו), אבל לי אין דרך לדרג אותם, אלא רק את סיטי דיל, וכלקוח, שאמור להיות מקושר לחנות, אני "מפיל" את האחריות עליהם. הייתי מצפה מסיטי דיל להפסיק לעבוד איתם לאלתר. אני חושב שכן הייתי קונה שם שוב.

ההזמנה המקורית שלי אזלה במלאי, ומיד בבוקר שלאחר ההזמנה התקשר אלי נציג החברה, התנצל והציע לי מכונה אחרת כמעט באותו מחיר. הנציג היה אדיב והיה ניכר ששביעות רצוני היתה הדבר החשוב ביותר עבורו. שירות הלקוחות היה מעולה ובאמת נדיר למצוא עסקים כאלו. בקניה הבאה שלי אבדוק קודם כל אצלם כי מעבר לשירות המעולה שהם מציעים יש להם גם אחלה מחירים! ישר כח ותמשיכו כך!