
חנות מצויינת, רכשתי כבר מספר מכשירים אצלם. צוות מקצועי, יודעים את החומר, מסייעים בהתלבטויות, מלאי סביר (לעיתים חסר), כדאי לבוא בשעות שאינן עמובץסות מאחר ויש לרוב תור מכובד.

חנות מצויינת, רכשתי כבר מספר מכשירים אצלם. צוות מקצועי, יודעים את החומר, מסייעים בהתלבטויות, מלאי סביר (לעיתים חסר), כדאי לבוא בשעות שאינן עמובץסות מאחר ויש לרוב תור מכובד.

קנינו אזניות כביכול איכותיות עם אחריות לשנה. כבר אחרי חודש נאלצתי לברר מה משמעות ה"אחריות". אחרי המתנה של 25 דקות בשיחת טלפון לחנות, הופניתי לרשת מעבדות כלשהי ונאמר לי שלרוב הם מחליפים את המוצר התקול במקום. גם מי שהתקשר כעבור שבוע לבירור שביעות רצון הסביר שברוב המקרים המוצר מוחלף במקום. אלא שבמעבדה נאמר לי שאין להם בכלל החלפות והם רק שולחים לתיקון שנמשך עד 14 יום. כלומר מי שגר מחוץ לתל אביב מתכבד בשתי נסיעות וחניות בהפרש של 14 יום אל מרכז תל אביב, אם ברצונו להחזיר את המכשיר שרכש רק לפני חודש למצב תקין.

שירות אדיב, צוות אמין והמוצר שנרכש ברמה גבוהה מאוד. מרוצה מאוד מהמוצר ויודע שיש למי לפנות לשירות טוב במקרה שהמוצר יפגע

שרות מקצועי . מכשיר קבלתי מהר לשלם. אני ממליץ לקנות בitechstore לכולם.תודה רבה לכם.בהצלחה. ..

ממליץ מאוד על חנות קבלתי מכשיר מסוג xbox במחיר הכי זול שמצאתי ובנוסף קיבלתי שירות מעולה כשהגעתי לחנות.

שירות מצויין ומהיר , המוכר ניגש ישר ונתן שרות ממש מהיר ומקצועי משתמש במגן כבר חודש תודה.

הזמנתי דרך האתר רמקול, השירות והאיכות עשר! נתקלתי בבעיה בזמן במשלוח בגלל דואר ישראל ועזרו לי.

החלטתי לרכוש טלפון נייד מ iTechStore אחרי שראיתי שלא רק המחירים שלהם מאוד אטרקטיבים אלא גם יש המון חוות דעת טובות. גיליתי שאין אפשרות לבחור צבע לטלפון סלולרי בהזמנה באתר וצריך להתקשר לברר איזה צבעים יש להם במלאי ולבקש את הצבע הרצוי בהערות בעת ההזמנה. אין לי ממש סטנדרטים גבוהים מבחינת שירות.. אני בעצמי עובדת שנים במכירות וספיציפית גם במכירת מכשירי סלולר ומחשבים. אבל לצערי הייתי מאוד מאוכזבת מהשירות של iTechStore. התאכזבתי משירות לא מהיר או מקצועי - לא ענו לי למייל כשהיה לי שאלה לגבי מכשיר, ולוקח משהו כמו 7-10 דק' המתנה עד שעונים בטלפון. בכל השיחות שהיו לי איתם התאכזבתי מהשירות הלא סבלני ואפילו קצת מזלזל, הופתעתי כי באמת ציפיתי לשירות אדיב ועוזר ע"פ מה שהיה כתוב בחוות דעת הרבות. גם כן היה מאוד לא נעים שכל פעם שהתקשרתי אם זה היה לברר צבעים למכשיר במלאי, לאשר את ההזמנה או לברר משהו לגבי המשלוח, ניסו מאוד בכוח וכמה פעמים במהלך השיחה למכור לי כל מיני חבילות ואביזרים נוספים. הרגשתי מאוד לא נעים שדוחפים לי כל כך הרבה פעמים בשיחה כל מיני נסיונות למכור לי עוד דברים. גם מישום מה לא רצו כמה ימים להביא לי את הפרטי משלוח/מספר טלפון של החברת משלוח. כל פעם אמרו לי שישלחו לי במייל או לטלפון. ביקשתי ביום רביעי את המידע (באותו יום שביצעתי את ההזמנה) ורק אחרי שהתקשרתי גם בשישי וראשון שעדיין לא שלחו לי (וכל שיחה חיכיתי יחסית הרבה זמן על הקו וניסו למכור לי עוד פריטים) סוף סוף שלחו לי למייל מספר טלפון. אירונית, האישה שענתה לי מהחברת מישלוחים (לא מ-iTech) הייתה נורא נחמדה, ובשמחה ותוך מספר שניות יכלה להביא לי את הפרטים שרציתי. בקיצור, אני לא הייתי ממליצה על החברה הזו אך ורק בגלל השירות, בהמשך הייתי מנסה מקום אחר עם אותם המחירים (יש עוד כמה אופציות מתחרות) כי לפחות שם אולי יהיה יחס יותר אדיב ומקצועי.

השירות טוב אדיב ומהיר לא חיכיתי הרבה בתור אשמח לקנות מהם את הטלפון הבא חווית קניה

ממולץ חנות נחמדה שרות מצוין אני קניתי כמה מוצרים מהם יש אחריות יבואן מקורי ואחריות לא יבואן גם המחיר שונה במעמד הקניה מוסבר בצורה ברורה על מה אתה משלם ובמה אתה בוחר בצורה בורה וכנה לפעמים יש קצת לחץ הבל שווה המתנה בסופו של דבר שרות מצוין קניתי air pods 2.נוט 9 .a7 .ועוד מוצרים אני מרוצה ...

רכשתי את המוצר V9 והוא היגיע במהירות ובצורה טובה , אני מאוד מרוצה מהמוצר ומהשרות שקיבלתי , ממליץ ביותר מאיר

טיפול מהיר ויעיל. מחירים נוחים. דגם כשר. ילדים אוהבים את המשחקים. רכישה מוצלחת מאוד. תודה.

הזמנתי airpods 2 באתר, תוך 10 דקות חזרו אליי שהמוצר מוכן לאיסוף עצמי. אחלההשירות וזמני תגובה וגם המחיר מצויין.

פעם ראשונה שקניתי טלפון נייד חדש לעצמי... מאוד דאגתי, בנוסף לזה שאני בלונדינית וחייבת שיסבירו לי מספר פעמיים, פחדתי שידחפו לי משהו או ישקרו או אלף ואחד דברים... הזמנתי באתר, חזר עלי נציג מאוד סבלני ונחמד שהסביר לי בצורה מאוד טובה מספר פעמים את כל מה שרציתי לדעת, ומה שחשוב , את כל מה שהייתי צריכה לדעת)) שירות מעל המצופה! אני מאוד מרוצה!)))

שירות מעולה משלוח ארוז טוב מאוד ומהיר. תודה רבה. מוצר מעולה מאוד נהנה ממנו. מס 1

חנות מושלמת נעימה , ומזמינה עם מגוון רב של מוצרים צוות איכותי, חייכנים ובעלי ידע רב

שרות מעולה יחס מצויין ומהיר לא חיכיתי הרבה והכל עובד פיקס תודה בטוח אמשיך לקנות מכם

אחלה שואב הגיעו מהר יחס מעולה,התקשרו לשאול לגבי הביטוח . תיאמו איתי שליח עד הבית ב 19.90

הגעתי לקנות אזניות בלוטות׳ מדגם ספציפי. קיבלתי שירות מעולה, והמחיר הכי זול שמצאתי ברשת הנחה נוספת כי קניתי שניים. ממליץ בחום!

חנות מעולה !!!! מחירים טובים, שירות נפלא. ואחלה סחורה!!! הייטק סטור מספר 1 אצלי ללא ספק.

שירות מעולה, עם המון מקצועיות וסבלנות אדיבים ומחירים מעולים גישה למקום מאוד נוח עם חניה לקונים.

חנות טובה ואמינה, לרוב מחירים טובים, קניתי בה פעמים רבות טלפונים ניידים גם Xbox ועוד מכשירי חשמל

תענוג גדול לקנות משם.יחס אישי שירות מעולה ואמין מאוד מקצועיים ומחירים הכי טובים. אני מגיע אליהם במיוחד מרחוק

הגעתי לחנות דרך זאפ ,מחיר טוב ושירות מעולה מבחר אפשרויות בחנות גם לגיימרים חניה צמודה לחנות.

קניתי באינטרנט. הצוות צעיר, שמח לציין כי זכיתי לשירות מהיר ואדיב. כל הכבוד! המשיכו כך