
מתנערים מאחריות. לא יתכן שסמארטפון חדש שנקנה מהם לא יהיה באחריות יצרן למרות הבטחותיהם.. תמוה..

מתנערים מאחריות. לא יתכן שסמארטפון חדש שנקנה מהם לא יהיה באחריות יצרן למרות הבטחותיהם.. תמוה..

חווית קנייה מעולה, היה שירות אדיב ועזרו לי להיסגר על הדגם המתאים לי. משלוח הגיע ביום למחרת , גר בכפר סבא

אחרי שניסיתי לקנות פלאפון בכמה חנויות ולא הלך החלטתי לנסות בהייטק סטור ובאמת הופתעתי לטובה מהיחס של המוכרים והאכפתיות שלהם מהלקוח וגם ההזמנה נשלחה תוך כמה ימים בודדים עד הבית בקיצור ממליץ בחום לקנות רק שם

רכשתי כסא גיימינג דרך האתר, מהר מאוד נוצר עימי קשר שבוצע חיוב והכסא במלאי, נאמר לי שאחזור טלפונית ביום אחרי, או שיצרו עימי קשר, לא יכלתי לחכות :) יצרתי קשר, נאמר לי שהכסא מוכן ושאגיע לקחת (בחרתי באיסוף עצמי) המוכרים קיבלו אותי יפה, הוציאו את הכסא מהמחסן, דאגו לקבלה מסודרת ואף שמו את זה ברכב. שירות כמו שצריך להיות. תודה

חיפשתי בזאפ את ה MIA3 של שיאומי. הופתעתי מהמחיר הנמוך של "הייטק סטור". ביצעתי רכישה בצהריים.- איזו טעות! עוד חנות אונליין של "שיטת מצליח" ו"פרסם במחיר הכי נמוך כדי לדחוף מחיר גבוה". באופן מפתיע - לא קיבלתי אישור רכישה ו\או הזמנה מיידית במייל, כפי שאני רגיל ברכישות אונליין שאני מבצע תדיר, ללא מס' מעקב אפילו. התחלתי לחשוש. בטלפון היו זמני המתנה ארוכים והתחלתי לחשוש. רק לעת ערב, לאחר כ 5 שעות, חזר אלי נציג מהחנות כדי "לוודא פרטי הזמנה". תוך כדי השיחה הנציג טורח להסביר לי כי המוצר שרכשתי נמכר דרך יבואן מקביל (כמו שחשבתי) אך ימכר באריזה פתוחה ואריות תינתן רק במעבדה שנמצאת באשדוד(!!!) וגם שהתיקונים במכשיר יבוצעו לא בחלפים מקוריים. אין צורך לציין כי אני תושב גוש דן, החנות המוכרת נמצאת גם היא בגוש דן ואין כל הסבר הגיוני מדוע צריך להגיע לאשדוד בשל אחריות ועוד עם לפים לא מקוריים. שום דבר מכל זה לא מופיע בדף המוצר (צילמתי) או בדף האחריות של האתר (צילמתי גם). אך המוכרן הזריז מיהר להציע "שדרוג" למוצר זהה ביבוא מקביל שייהנה מכל ההטבות האפשריות, במחיר שהוא 30% יותר מהמחיר שהופיע באתר ושאותו התכוננתי לרכוש. הודעתי לו מיידית לבטל את העסקה - עד עכשיו לא קיבלתי אישור לביטול... נ.ב. בדף המוצר רשום בפירוש "משלוח חינם עם דואר ישראל". ברכישה עצמה האופציה הזו "נעלמת" לחלוטין ואפשר לרכוש רק עם משלוח בעלות של 59 ש"ח בלבד.

השירות שקיבלתי, היה מהיר וענייני, הנציג היה אדיב וברור, ממליץ בחום לרכוש באתר זה, תודה.

שרות מעולה ומחירים אטרקטיביים טיפלו בי בסבלנות, מרוצה מאוד!!! הגעתי דרך זאפ לא מצטער לרגע!!!!

אתר סבבה. שירות לקוחות לא טוב. כל הזמן עונים מהמחסן ואז אומרים שיחזרו מהשירות לקוחות. יצא לי להמתין בטלפון כראשון בתור במשך 16 דקות ועדיין לא ענו. שירות בינוני מינוס

ממליצה מאוד. הגיע כמה ימים אחרי הזמנה. המוצר הגיע עם שליח עד הבית בצורה נוחה ומקצועית.

השירות היה מהיר ויעיל. המוכרים היו אדיבים ונחמדים. אקנה מהם גם את הטלפון הבא שלי.

רכשתי מכשיר טלפון נייד. יחס נציג המכירות היה אדיב מאוד. שרות מעולה. ממליץ לכולם בחום

רכשתי שואב אבק dreame v9, של שיאומי, לאחר השוואה בזאפ, מצאתי את החנות i techstore, שהתגלתה כזולה ביותר.

הזמנת שני טלפונים ניידים. ניתוב ההזמנה לדגם יבואן רשמי (יקר יותר מאפשרות יבוא מקביל, אך גם יתרונות). שירות מצויין, אספקה מהירה באמצעות שליח בעלות מופחתת. בסה"כ מומלץ בהחלט.

הכל היה מקצועי ומעולה, ואני מאוד מרוצה וממליץ. והמוכר הסבירו לי כל מה שרציתי לדעת

השעון הוזמן ביום שני בערב על ידי חברתי. למרות שכתוב באתר שהמשלוח חינם, באופן אוטומטי האתר שם לך את המשלוח היקר ביותר (60 ש"ח) וכך חברתי בטעות הוסיפה 60 ש"ח על מחיר המוצר. שלחנו מייל על כך מיד לאחר הרכישה, ואף התקשרנו יום לאחר מכן. בשיחה של חברה שלי עם החנות לא רק שלא ביטלו את המשלוח היקר, אלא גם הוסיפו אחריות יבואן רשמי שלא לצורך בעוד 300 ש"ח!. לאחר שיחה שלי הקפיאו את ההזמנה, ושחברתי התקשרה הפחידה החנות את חברתי ואמרה לה כי אחריות יבואן מקביל לא טובה מבחינת תיקונים, לאחר שיחה נוספת שלי עם החנות אמרו שיבדקו אם נשאר המלאי של היבואן הלא רשמי, ולא נשאר. ההזמנה בוטלה. שירות נוראי וטקטיקות מפוקפקות למשיכות כסף נוסף. לפחות הספיקו לבטל את ההזמנה.

השירות ממש מעולה, אנשים חמים שמסבירים ונותנים לך הרגשה שאתה שולט בנושא הדיוק כמוהם. מחירים נוחים לכל כיס עם שירות כלכך טוב יוצר פשוט חנות שכיף לבקר בה. מומלץ ביותר.

הזמנתי אוזניות בלוטוס של JBL. הגיע תוך 3 ימי עסקים עם שליח עד הבית, האוזניות מעולות.

אחרי שבדקתי בין חניות, מצאתי את הייטק סטור. החבר'ה שם מקצועיים, אדיבים, סבלניים ומוכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

שירות מעולה, מחירים מצויינים. הדבר היחיד זה שזה ביהוד אבל שווה את הנסיעה. כל הכבוד לחברה שם.

חווית הקנייה היתה מאד נעימה. הזמנתי אונליין וביקשתי אספקה מיידית בחנות ביום למחרת. בסניף עצמו קיבלתי הסברים לכל השאלות שהיו לי.

רכשתי את השואב האלחוטי דייסון v10 מוצר מצוין ושירות מעולה של החנות בכל בעיה שעלתה

שואב מעולה שירות מעולה, מרוצה יתרונות, שואב מעולה, חסרונות אין, מחיר מעולה , תודה, אהבתי

מחירים מעולים. יחס נעים. חווית קנייה טובה. מצד שני מבחינת שירות לקוחות טעון שיפור התקלות ותיקונים.

רכשתי דרך האתר טלפון חדש ושוחחתי עם החנות לוודא מספר דברים. השירות היה מצויין מקצועי ואדיב והמשלוח הגיע בזמן.

רכשתי טלפון סלולרי של שיאומי וקיבלתי שירות יעיל. גישה חיובית. חוויית רכישה טובה. לאחר כמה שבויות גם התקשרו לוודא שהכול בסדר.