
באתר החנות היה כתוב שזמן האספקה עד 3 ימים וזה גם מה שהובטח לי בטלפון. אחרי שבוע כשהתקשרתי אליהם, העבירו אותי מנציג לנציג, אף אחד לא היה חוזר אלי. בסוף אמרו לי שיספקו לי את המקרר עוד 5 ימים. ואז ביקשתי לבטל את העסקה. רדפתי אחרי מנהל מסתורי ואף אחד לא היה מוכן לבטל את העסקה למרות שלפי חוק הגנת הצרכן יכולתי לבטל את העסקה. בלבלו לי במוח. שירות נוראי. המנעו מהחנות הזאת.
הלקוח ביקש לבטל ומיד כך עשינו ואפילו מבלי לחייב דמי ביטול ... בחברת האשראי פשוט רואים את הביטול רק לאחר 3 ימים ...בימים האלו עברנו סיוט של טלפונים לא נעימים מהלקוח על לא כלום ...וכמובן שאת זעמו כתב על במה זו . חבל .























