
זהירות!! פירסמו מייבש כביסה. הכי זול שיש בזאפ (1086 ש"ח). אחרי שקניתי, התקשרו להגיד שאין כרגע והציעו לי מוצר חליפי הרבה יותר יקר (אחרי הנחה). אמרתי שמבקש לא להחליף. אמרו 14 ימי עסקים עד לאספקה. אמרתי סבבה. אמתין. אחרי עוד שבועיים שהתקשרתי לשאול מה קורה, אמרו שהיתה להם טעות (דיברתי עם אלון). ואין את המוצר. שוב הציעו את החלופי היקר. ביקשתי את המקורי. אמרו אפשרי שישיגו מספק אחר כי חיכיתי הרבה ורוצים ללכת לקראתי, אבל אצטרך להוסיף 50 ש"ח. הסכמתי. לקחו שוב מספר אשראי. עוד שבועיים עברו. התקשרתי לשאול מה קורה כי עדיין לא קיבלתי. אמרו שיבדקו (דיברתי עם גיל). חזר ואמר שאין לספק את המוצר. הצטער על זה שהבטיחו לספק, ואמר שיבדוק שוב. חזרו ואמרו שביומיים הקרובים הספק בעצמו (ברימאג) יתקשר לתאם איתי אספקה. ביקשו שאהיה זמין בבקשה. שוב לקחו אשראי והפעם דרשו 1100 ש"ח. הסכמתי. שוב לקחו מספר אשראי. עוד שבוע עבר. התקשרתי לשאול מה קורה (דיברתי עם נסטיה). אמרה שאין להם את המוצר, אבל כמובן שוב הציעו לי את המוצר החליפי היקר. ביקשתי לדבר עם מנהל האתר. חזר אליי מנהל האתר, משה, אחרי 6 שבועות מרגע ההזמנה והודיע לי שהוא מבטל את הזמנתי חד צדדית, ומבחינתו הכל בסדר כי לא חייב אותי בכלום. אמר שהוא לא בבית משפט ולא חייב להסביר כלום. אין וזהו. שאעשה מה שאני מבין. אז אני כותב פה עבורכם... לסיכום, חווית שירות איומה ונוראה. לא בטוח שהם היחידים שמתנהגים ככה. מפרסמים מוצר שאין להם במחיר זול, כדי שאנשים יבואו אליהם ואחר-כך בטלפון כשאתה לחוץ/ממהר משכנעים לקנות מוצר אחר יקר יותר.
ביום הראשון שהזמין מיד העברנו את ההזמנה לברימאג יבואנית בקו , הספק חזר אלינו והודיע שהמוצר חסר זמנית ומיד הורדנו את המוצר מהאתר והלקוח ראה שהמוצר ירד מהאתר! ובמקביל כפיצוי נתנו ללקוח מייבש AEG הרבה יותר יקר וזאת ללא תוספת תשלום !...אך הוא התעקש שהוא רוצה בקו מכאן פשוט נתנו לו את הטלפון של ברימאג הספק של בקו בישראל שישמע בעצמו מתי המוצר מגיע לארץ ... חשוב לציין שהלקוח לא חויב ועשינו הכל בכדי שיהיה מרוצה .























