
קניתי שעון יד קסיו לצבא, בעל תצוגה גדולה ונוחה 10 שנות חיי סוללה, שנה אחריות, כל הפונקציות שיש ב"ג'י שוק" ב 110 שח בלבד. שירןת אדיב. התקשרתי לשאול אם זמין במלאי וכשהגעתי השעון כבר חיכה לי. תוך למש דקות כבר יצאתי משם מרוצה. ממליץ בחום!

קניתי שעון יד קסיו לצבא, בעל תצוגה גדולה ונוחה 10 שנות חיי סוללה, שנה אחריות, כל הפונקציות שיש ב"ג'י שוק" ב 110 שח בלבד. שירןת אדיב. התקשרתי לשאול אם זמין במלאי וכשהגעתי השעון כבר חיכה לי. תוך למש דקות כבר יצאתי משם מרוצה. ממליץ בחום!

קניתי שעון אנלוגי ענק, 60 ס"מ באיסוף עצמי בתאום מראש. הגישה למקום נוחה, המוכר אדיב, המחיר טוב. ממליץ.

תודה רבה לאיתן המקסים שנתן לי שירות מעולה ומחיר הכי טוב בארץ ללדרמן WAVE עם חריטה לבת שלי שמתגייסת.אני ממליץ בחום להגיע לחנות "רגעים" לחווית קנייה שעושה חשק לחזור ואני אחזור

רכשתי לדרמן wave המוכר ביצע חריטה ,כהקדשה ללא תוספת תשלום. מחיר הוגן , חנות נגישה, שרות אדיב מקצועי.

חיפשתי G-SHOCK GD-400-2DR במחיר סביר, התקשרתי לחנות לברר בטוח שקיים במלאי ואישרו. בצעתי את הרכישה באתר קצת לפני 12:00 בצהריים, קבלתי חשבונית למייל כולל תמונת השעון. למחרת ב9:00 בבוקר קבלתי הודעה שהחבילה הגיעה לנקודת האיסוף במושב שלי (צפון צפון). שרות נהדר!!!

ביצעתי את ההזמנה דרך פייפאל ב2 בלילה. ב7 בבוקר כבר שלחו לי תמונה בווצאפ של החריטה לוודא שאני מרוצה מאיך שזה נראה. בתוך ארבעה ימים המשלוח כבר היה בחנות ליד הבית שלי באריזת מתנה כמו שביקשתי. כמובן שהמחיר היה הכי זול שיכלתי למצוא בארץ. פשוט דוגמה לעסק שמתפקד מושלם- פשטות, יעילות, מהירות ויחס אישי. דברים שלא היית מצפה מעסק שממוקם באיזה קניון נידח בנס ציונה. אלופים!

הזמנתי לדרמן. הגיע תוך ימים ספורים בתקופת חול המועד. ביצעתי את ההזמנה טלפונית ווידאתי עם נותן השירות את הכתובת אליו תגיע החבילה, קרוב למקום עבודתי ולמקום מגוריי. כעבור שלושה ימים קיבלתי הודעה שהחבילה נמצאת במיקום אחר. למעט זה שירות מעולה והחריטה יצאה מושלמת.

הזמנתי שעון והגיע ממש מהר, בהתחלה קצת חששתי מקנייה באינטרנט אבל עכשיו אין ספק שאחזור לקנות שוב

נמצא בדוחן בקומה הראשונה, השירות מיקצועי מהיר ואדיב, המוכרים נחמדים ונעימים מחירים מצויינים, ממליצה מאוד!!!

הקניה היתה מהירה ולעניין. לא ניסו "לדחוף" לי מוצרים נוספים. הובטח משלוח תוך 7 ימי עסקים ובפועל קיבלתי תוך יומיים! זו היתה אחת הקניות אונליין המהירות, חלקות ונוחות שהיו לי. ממליץ בחום על החנות הזו!

הזמנו שעון ג'ישוק קסיו ברכישה אינטרנטית דרך זאפ בחנות רגעים. למחרת בבוקר התקשרנו לחנות ואמרו שההזמנה כבר מחכה לנו. כשהגענו לחנות קיבלנו יחס נעים ושרות מהיר ואדיב

רכשתי שעון G SHOCK קיבלתי שירות טלפוני ומשלוח זריז. בעל החנות שירותי ונעים. נהנתי מחווית השירות.

הזמנתי שעון ג׳שוק וקיבלתי בטעות דגם אחר התקשרתי אל החנות והמנהל דיבר איתי והציע לשלוח במיוחד משלוחן שיביא את הדגם הרצוי ויקח את האחר אבל אני שלחתי אותו כבר ויום למחרת קיבלתי את השעון ובנוסף שעון מעורר מתנה ממליץ מאוד שירות אדיב ונחמד

השירות אדיב ומצוין. השעון נראה טוב, אחריות לשנה, אפשר לחרוט את השם שלך ללא תוספת מחיר. נאסף במקום.

הזמנתי שעון יד ביום ראשון, בחמישי כבר היה אצלי. קל להזמנה, מהיר בשילוח ואפילו חרטו את שמי בגב השעון לבקשתי וללא עלות נוספת. מעולה.

שלום רב! רכשתי דרך האתר במוצאי שבת שעון הוספתי גם חריטה, לאחר חצי שעה חזרו אליי לגבי החריטה והמשלוח הגיע ביום שני.. ממליצה בחום!!!

פניתי לבירור דרך הווצאפ וחזרו אלי במהירות עם הפרטים המבוקשים. יצרו קשר טלפוני לרכישה - שירות אדיב במיוחד. חרטו שתי מילים ללא תוספת תשלום, והמוצר הגיע לנקודת האיסוף הקרובה לביתי בפחות מ 24 שעות מרגע ההזמנה. חווית לקוח מצוינת!!!

קניתי מנורת מלח, פעמיים, המנורה הגיעה אלי למשרד יום לאחר הקניה, התקשרו לתאם הגעה, הכל עבד בצורה חלקה. תודה רבה

חווית קנייה יוצאת דופן!! יחס אנושי וחם. המשלוח הגיע במהירות. המוצר מצויין. וכל שאלה שלי נענתה מייד דרך הודעות ווטסאפ. כיף לקנות אצל אנשים שבאמת איכפת להם.

ממליץ בחום !!! שירות מעולה , המקום הכי זול והכי אמין בארץ!! מפנקים את החיילים . מי שמתגייס לקנות רק שם!!

great shopping experience - fast perfect service. will gladly buy again ! - with pleasure again

משלוח מהיר, מוצר מקורי ואיכותי, שירות אדיב. . . . . . . . .

שירות אדיב ומקצועי, ביקשתי את המוצר בדחיפות הגיע אליי בתוך פחות מ-24 שעות. ממליץ בחום

הזמנתי שעון יד בשביל הבן שלי. המוכר היה מאד אדיב בטלפון. השעון הגיע כבר למחרת ההזמנה, למרות שאני גרה בצפון והחנות במרכז. והמחיר ממש טוב לעומת חנויות אחרות.

הזמנה מתוך האתר- ברור, קל ונוח. משלוח- מהיר מאד. כבר ביום למחרת קיבלתי הודעה שהחבילה מחכה לי בנקודת איסוף שמאד מאד קרובה לביתי (גרה בצפון הפרפריאלית). המוצר- דומה מאד לתמונה, ובהחלט מצדיק את המחיר. מרוצה מאד וממליצה בחום.