
השרות היה חם ומקצועי. הם עשו הכל להביא לי שק האוכל בהקדם. מה שכן התעכב קצת בגלל חברת השליחויות אבל עדיין היה מהיר יותר מכל מקום אחר שהזמנתי ממנו. נציג החברה היה חם ואכפתי וגם דאג לפנק אותי בהזמנה. אני בהחלט מרוצה. מרוצה מספיק בשביל לטרוח לכתוב חוות דעת :) מומלץ.


