
השירות היה מעולה. הרגשתי שאני מקבל את היחס שאני צריך ולא דוחפים לי סתם דברים כדי למכור. אני מקבל מחמאות על המשקפיים והמחיר היה טוב.

השירות היה מעולה. הרגשתי שאני מקבל את היחס שאני צריך ולא דוחפים לי סתם דברים כדי למכור. אני מקבל מחמאות על המשקפיים והמחיר היה טוב.

המשלוח הגיע בזמן, העדשות היו עטופות והאריזה לא נפגעה בשליחה . השירות של החברה מדהים. הם אכפתיים, אדיבים ושירותים מאוד. שמחתי להיות לקוחה שלהם.

קניה פשוטה וקלה, משלוח סופר מהיר, אריזה ששומרת על המוצר היטב, המוצר שהתקבל היה באיכות מעולה סה"כ חוויתצ קניה מצויינת

למרות מצב הדואר החבילה הגיעה לפני הזמן שהם אמרו מראש :) ההזמנה דרך האתר הייתה ממש נוחה ואני מרוצה מהשרות. להבא כנראה אזמין דרככם.

הזמנתי מoptistore עדשות חד פעמיות עסקה חצי שנתית.הרגשות הגיעו ארוזות עם שליח בתוך פחות משבוע.כשהתקשרתי לחנות לברר פרטים על ההזמנה נעניתי בחיוך וקיבלתי תשובה לכל שאלותיי וגם כשהיו צריכים לחזור אליי חזרו כמו שהבטיחו ולא הייתה את 'הרדיפה' הזאת שיש בהמון שירות לקוחות. ממליצה בחום!

מאוד נהניתי מחויית הרכישה בחנות זו. החל מהממשק באתר שהיה מאוד נוח וידידותי למשתמש, עבור בשירות המעולה שקיבלתי בטלפון בכל עת מהצוות המקסים של החנות, וכלה במוצר שהגיע אלי בזמן ונראה בדיוק כמו שרציתי פלוס כמה מתנות שהצוות הנחמד של החנות פינק אותי בהם. ממליץ בחום!!

רוצה לציין לטובה את השירות המעולה שקיבלתי מהחנות. ואת כל העזרה והתמיכה עד להגעת המוצר, שהגיע אליי תוך מספר ימים ספורים בלבד כשהוא נמצא במצב חדש ותקין כנדרש.. ממליץ בחום לכל מי שמתלבט עדיין איפה לקנות משקפי שמש/ראייה, אך רק באופטיסטור !! (:

טיפול בהזמנה מהיר מאוד. ביצעתי הזמנה דרך האתר בשעות ערב מאוחרות ביום חמישי ויום שישי בבוקר קיבלתי שיחת טלפון מהחנות שהזמנה שלי מוכנה וניתן לאסוף אותה.

קנייה ברורה וקלה דרך האתר. שירות לקוחות טלפוני מצוין. המוצר הגיע תוך יום ובמצב מצוין. הספק מתעניין בשביעות רצונך. מחיר הוגן. הגיעה גם מייל שאם אני לא מעוניין במוצר או שהוא לא מתאים אני יכול להחזירו תוך 30 יום.

הזמנתי משקפי שמש ולהפתעתי דקה אחרי ההזמנה קיבלתי שיחה המודה לי על ההזמנה וכי המשקפיים מחכים לי. אספתי את המשקפיים והשירות היה אדיב אך מה שהפתיעה לטובה הוא שקיבלתי מייל המודה לי על רכישתי וכי בכל בעיה שיש לי ניתן להחליף ללא כל שאלות . אז אני מודה גם על המחיר ולא פחות על השירות הלא אופייני באיכותו לארץ.

משלוח מהיר, התקשרו לבדוק אם הגיע התקשרו לגבי ההזמנה, שלחו מיילים ממש שירות מצויין! שלחו מתנה שבחרתי מתוך המתנות שהוצעו, מחיר הכי זול באינטרנט

הגעתי לחנות מבית החולים תל השומר שם אושפזתי,השירות היה מעל ומעבר! הגיע אליי מוכרת וגם ראתה שקשה לי לעמוד עם הקביים,ישר הציעה לשתות ונתנה לי לשבת בכיסא נוח והתחילה להביא לי למדידות משקפי שמש שרציתי. דגם יפה נבחר ב"ה ואני ממש מרוצה. בחנות יש מבחר ע-נ-ק!!!! בכל מקרה,אני ממש ממליץ על חנות זו,בנוסף במעמד הקנייה קיבלתי הנחה קטנה נוספת שהפכה את הקנייה לשווה יותר אפילו ובנוסף בעת הרכישה קיבלתי גם מתנה נוספת אוזניות של המותג של החנות,הן נוחות נורא! קיבלתי אוזניות פגומות ושלחתי מייל והסברתי שהם ממש לא חייבים לשלוח לי אחרות,אבל אשמח אם הם ישלחו לי,באותו היום קיבלתי מייל שנאמר בו שהם שולחים לי מייד אוזניות חדשות ורק מה הכתובת המדוייקת למשלוח עם דואר רשום. חייב להגיד שזה גם חימם לי את הלב. בקיצור,תיקנו בלי לחשוש,החברה אמינה מאוד!!!

בחנות מבחר גדול של מסגרות ממיטב החברות, שרות העובדים לבבי, מחירי מסגרות הוגנים ולא יקרים.

הייתי רוצה להתייחס לשירות שקבלתי. הזמנתי את המוצר בטלפון. שיחת הטלפון היתה מאוד אדיבה ומאוד יעילה. בקלות ובאדיבות בדקו האם המוצר קיים. חזרו אלי תוך דקות קצרות וההזמנה עברה חלק. המוצר הכגיע בדואר מהר מאוד. לאחר יומים או שלושה קבלתי אמייל על מנת לוודא האם המוצר הגיע ואיך היה השירות. מבחינתי שירות הוא שם המשחק והם היו מעולים. ממליץ בחום! ינון

שירות מצוין. אחרי הקניה ביום החלפתי משקף ללא בעיות.יחס סובלני ואישי. מבחר מאוד גדול של משקפיים אכותיות

הווית הקניה מצויינת. שירות לקחות זמין ומגיב מיידי. המשלוח הגיעה אחרי יומיים בתאום טלפוני . האריזה מצוינת ומושקעת התרשמות כללית חמש כוכבים פלוס

חווית הקניה בחנות הייתה מעולה , המוכרות היו נחמדות ומקצועיות . ההמשך היה קצת פחות נעים ( החבילה אבדה לשליח ונפגמה ) , אך גם בסיטואציה זו השירות היה מעולה ! אסיים בכך ששלא ספק אחזור בעתיד לקנות בחנות וכמובן שאמליץ למכרי.

זה מה שכתבתי להם, כתגובה על מייל ששלחו אלי: חויה נעימה מאד. אין טענות. עצם המייל הזה מייצג את הגישה הנהדרת שלכם. והאחריות המוחלטת להתאמה לא מובנת מאליה, ומוערכת בעיני מאד. חזקו ואמצו. אמשיך לקנות דרככם.

אחרי שגיליתי שהמחירים באופטיסטור מהזולים במדינה, מיהרתי להרים טלפון ולוודא שאני לא הוזה. קניתי משקפי שמש מהאתר שלהם, ובחורה מקסימה עזרה לי להבין שלא מדובר בחלום. הצוות באופן כללי עונה לשיחות מהר מאוד, צוות של אנשים נחמדים וסובלניים! אופטיסטור הזמינו במיוחד עבורי משלוח מאיטליה, ודאגו שיגיע בהקדם האפשרי תוך עדכון בסטטוס המשלוח :) ממליצה בחום!!!

בחרתי לקפוץ לחנות - העובדה שפתוחים עד 2100 הקלה מאוד את העניין. בחנות שרות הלקוחות היה מצויין וסבלני, המחירים מאוד תחרותיים (הכי זול שמצאתי) וההפתעה הכי טובה היתה אימייל שקיבלתי יום למחרת וזו תוכן ההודעה: "רצינו לוודא שמשקפי השמש שרכשת הם בדיוק כמו שרצית, שהמחמאות מהסביבה לא מפסיקות להגיע ובכלל, שעברת איתנו חוויה נעימה.. אבל, אם משום מה זה לא כך, וגילית לפתע שהדגם שבחרת לא מתאים לתכול עיניך, לא משקף את אישיותך המלבבת או סתם התחרטת – זה המקום להזכיר את מדיניות האחריות להתאמה שלנו: בקצרה: לא מרוצים – מחזירים.בפירוט: אחריות מוחלטת להתאמה. בכל שאלה או בעיה נשמח לעמוד לרשותך. תודה שבחרת בנו. "

מעולה. שירות מצוין. משלוח מהיר. עשיתי הזמנה דרך טלפון וקיבלתי תשובה לכל השאלה שלי באדיבות. בתודה להם

קל ונוח לקנות , מחר מעולה מתחרה באתרים בעולם משלוח מהיר שרות אדיב ומקצועי, רמה גבוהה מאוד של מודעות שרות

שרות ומחיר מצויין. לרוב אני קונה כמעט הכל בחו"ל (חוץ מאוכל ודלק), במקרה הנ"ל הופתעתי מאוד ממחירים סבירים ביותר (ברמה של חו"ל), כמו כן עשו לי 30% הנחה נוספים למשרתי כוחות הבטחון. מומלץ ביותר!

החנות פועלת בשיטת מכירה ושירות מקצועי ביותר. חווית קניה נהדרת. יום אחרי ההזמנה מיד קבלתי שיחה מאחת העובדים שצריך להזמין את המשקפיים מחו"ל מכיוון שאזל המלאי ושזה יכול לקחת עד שבועיים. בפועל הגיע לפני ועד הבית שלי. ממליץ לכולם. בהצלחה.

הגעתי לחנות 5 ימים לפני הירידה לנופש בים המלח ,,ומכוון שיושב בשמש לא מעט שעות ביום ,החלטתי על פינוק העניים.איתרתי מהר את המשקפיים שרציתי . הסתבר לי כי אצטרך להחליף את העדשות .לעדשות למרחק. הזמנתי ושילמתי לאחר שהובטח לי כי המשקפיים יגיעו למלון בים המלח מקסימום יום שני 6 ימים לאחר מכן ..שילמתי על המשלוח והמתנתי במלון על הגג בשמש ומי לא הגיע ... ניחשתם שבועיים ויום לאחר ההזמנה הגיעו המשקפיים באיחור .את כל הנופש ביליתי ללא הפינוק. באריזת המשלוח הגיע כוס מלאה בסוכריות טופי אבל לצערי לא אוכל להשתמש בהן מכוון שאני חולה סכרת ....אבל מודה לגברת ששלחה שלא שכחה הפיצוי שהבטיחה לי ללא בקשתי ... תודה ..אגב מבדיקת השטח אפשר היום לרכוש משקפי שמש באותו מחיר גם אצל אחרים כולל המבחר.לגבי החניה ..החניה היא לפחות מרחק של 1 קמ עם 3 כבישים סואנים ... בקופסה גיליתי
לפני הכל אנחנו מתנצלים. ניסינו בלוח זמנים צפוף ביותר לספק ללקוח משקפי שמש עם עדשות ראיה מורכבות מאוד - ולשלוח אותם ישירות אל המלון בים המלח בו שהה הלקוח בחופשתו. ידענו שזאת תהיה משימה קשה בלוחות הזמנים (עדשות אופטיות מתקדמות עם ציפויים מיוחדים) אבל החלטנו בכל זאת לנסות לבצע זאת עבור הלקוח ולספק לו את המשקפיים היישר לחופשה. ניסינו, עשינו כל שביכולתנו – ולא הצלחנו. בשורה התחתונה לקחנו על עצמנו משימה עבור הלקוח ולא עמדנו בה ועל כך אנו מתנצלים. אנחנו לא חוסכים מעצמנו שום מאמץ להעניק שירות מעולה אבל לפעמים גם אנחנו לא מצליחים ואת הלקחים שלנו אנחנו מפיקים באומץ. לגבי החניה: מרכז התצוגה החדש שלנו נמצא כעת בתל אביב, ליד הנמל. אמנם תל אביב ידועה בבעיות החניה שלה, אולם אנו גאים בחניה הפרטית הקיימת אצלנו עבור לקוחותינו (חניה הצמודה למרכז התצוגה). בנוסף לחניה זאת קיימות אופציות נוספות בשפע בטווח של דקה הליכה - חניון רידינג (חינם) וחניוני נמל תל-אביב (בתשלום).