
מיד לאחר הרכישה דרך האתר התקשר אלי נציג מהחנות לבדוק שהכל בסדר עם ההזמנה הוא אפי' הביא לי מס' וואטסאפ שאני יכול להיות בקשר עם החנות על כל בעיה שלא תהיה, ואכן בהתחלה קצת הסתבכתי בהתקנת המוצר והתכתבתי איתם כמה פעמים ובכל פעם ענו לי מיד ובאדיבות גדולה ממש שירות למופת,























